همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

یلدای 92 مبارک

یلدای همتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک دوسن جونای خوبم .

میدونم که نمی تونم بیام و برای تک تکتون کامنت بگذارم یا اینکه حتی نرسم بیام وبهاتون رو بخونم . چون واقعاً سرم شلوغه .

کامنت های قبلی تون رو خوندم اما فرصت نکردم جواب بدم .شرمنده روی ماه همتون شدم .

این سومین یلدایی هست که تو این شرکت هستم و سومین یلدای فوق العاده شلوغ .2 سال پیش که حقیقتاً یه کار عجله ای پیش اومده بود و خیلی خیلی کارم سنگین بود .امسال هم چون شخص بنده میخوام 2 روز بعد اربعین رو مرخصی بگیرم و برم تهران پیش خواهر که شعله زرد پزون داره و مجلس میگیره ،‌ در نتیجه کارهای اون 2 روز رو باید قبل رفتن انجام بدم .همکار گل و بلبلم هم که غیبتش نباشه ، در نبود من آب نمی تونه بریزه تو حلق کسی چه برسه بخواد باقی کارها رو به سرانجام برسونه.

یهو به سرم زد بیخیال رفتن بشم .آخه امروز و فردا تا دیر وقت سرکار باشم و آخر شب فردا بدو بدو راه بیفتم و همش هول هولکی بشه ؟

نمی دونم والا ، تا خدا چی بخواد؟

البته از کار زیاد امروز هم کمی خوشحال شدم ، چون ممکنه تا غروب سرکار باشم در نتیجه جایی برای مهمونی شب یلدا نمی ریم و مهمون هم دعوت نمی کنیم (‌آخه قرار بود مامان و باباهامون رو دعوت کنیم ) ، بخاطر اربعین اصلاً راضی نبودم . دعوت کردن مامان و باباها هم 2 علت داشت :

1- اینکه دلمون میخواست پیش هردو خانواده باشیم و با احتساب اینکه هر خانواده بخواد یلدا رو تنها جشن بگیره نمیشد .گفتیم یهو ما اونها رو دعوت کنیم که همه باشن .

2 - خواستم از فشار کار مامان خودم کم کنم .چون میبینم بنده خدا واقعاً دیگه توانایی مهمون داری رو نداره .خواستم بیان خونه من تا کمتر اذیت بشه که اونم نشد .در هرصورت با همسر قرا گذاشتیم هر دو جا بریم و یه سر بهشون بزنیم .

ایشالا به همتون خوش بگذره و شب خوبی داشته باشین .

نظرات 6 + ارسال نظر
بلورین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

اتفاقا امشب هر دو خانواده اینجا هستن...
اره دیگه حالا باید به هر دو جا یه سری بزنید...
بلدای خوبی داشته باشید

پس شما عروس زرنگ شدی و همه رو دعوت کردی .باریکلا دخمل

پری شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

رزی جونم یلدای شما هم مبارک بهتون خوش بگذری خیلی ی ی ی ی ی ی ی....میبوسمت...
خسته نباشی از این همه کااااااار....خانم خانما

پری شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

رزی جونم یلدای شما هم مبارک بهتون خوش بگذری خیلی ی ی ی ی ی ی ی....میبوسمت...
خسته نباشی از این همه کااااااار....خانم خانما

مرســــــــــــــــــــــــــــی پری خوبـــــــــــــــــــــــم .
می بوسمت

صبا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

ما هم هردوجا رفتیم

به به ، بسیار هم خوب و عالی

مامان علیرضا mahtab سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام رزی جون
فکر نکنی من نمیدونم تهران هستی و به روی خودت نمیاری تا یه وقت نگم چرا یه سری بهمون نزدی؟
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی گلم

سلام خواهر .ای وای من .لو رفتم که خودمو زدم به کوچه علی چپ ؟؟؟
فدای محبتت گل من

زهرا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://negahetazeman.blogfa.com/

سلام رزی جون ببخشین دیر اومدم ولی امیدوارم یلدای رو به خوبی سپری کرده باشین

سپاسگزارم ازت عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد