همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

فردای دیشب

امروز فردای دیشبی است که دندونم به لقاء الله پیوست .

خدا رو شکر درد زیادی نداشتم و خونریزی اش هم شب کم شد .اما فقط این طعم دهنم داره اذیتم میکنه و این که گهگاهی کمی خونریزی داره .

مُردم از بس تو سرما بستنی خوردم . تو خونه ، کنار شوفاژ ، زیر دو تا پتو ، داشتم بستنی می خوردم .

آخه این زمستون چه ها که با من نمی کنه .

دندونم خیلی بلند و محکم بود . دکترم گفت اصلاً بهم نمیاد که دندون به این سفتی داشته باشم .یه چیز در حدود 1/7 سانت بود .

شب هم الحمدلله درد چندانی نداشتم.

امروز هم با خودم بستنی آوردم سر کار

امیدوارم زودتر خوب بشه .

نظرات 8 + ارسال نظر
شیوا دالان بهشت دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

دندونت خوب میشه انشالا .
بستنی هم نوش جوون منم هوس کردم

ای بابا شیوا .قربون چشم های بادومی ات برم مادر

آلیس دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

جاشون خالی نباشه
خدا رحمتشون کنه انشالا...
ما خدا بیامرز دیگه باید می رفت هم باعث آزارتو شده بود هم آزار خودش
نوش جانت. حواست باشه تپلی نشی فقط

جاش که خالی هست .اونم با یه سوراخ گنده .
تپلی که هستم باید حواسم باشه قلمبه نشم

mahtab مامان علیرضا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ناااازی
بالاخره کشیدیش
خب مبارکه
شیرینیش چی میشه؟
راستی گفتم شیرینی یاد چیز کیکت افتادم، یاد نمیدی بهم؟
عجب بساطی داری با این زمستون، هرچی از سرما فراری هستی سرما ولت نمیکنه
امیدوارم زودتر خوب بشه دردت و از بستنی خوردن نجات پیدا کنی

آری .کشیدمش
چیز کیک ؟ چشم .دستورش رو می نویسم برات .البته الآن همراهم نیست .
میبنی این سرمایی بودن من چه به سر میاره ؟
الحمدلله بهترم مهتاب جون

ارغوان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام رزماری جونم وای امون از دندون درد میدونم چی میگی اصلا آدم رو کلافه میکنه خوب کردی کشیدیش بهترین درمان دوندون عقل اصلا پر کردن نداره این دندون بازم خداروشکر که تموم شد منم دوتا دوندن عقل دارم البته دوتا شو کشیدم این دوتا اذیتم میکنن تازه که دیگه نمیتونم بکشم تا 8ماه دیگه.....خدا کنه درد نگیره واذیت نکنه....

راست میگی ارغوان
خدا کنه درد نگیره و خدای نکرده اذیت نشی .
حال آقا نی نی خوشگل خوبه ؟
ببین منم دلم افتاده نی نی ات پسره

بهار (فرصت دوباره آفتاب) چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

خدا رو شکر که راحت شدی! دیدب ترس نداشت
آخ گفتی بستنی من چند وقته دلم می خواد اما از ترس آقای همسر چیزی نمیگم اون تو تابستون هم بستنی خوردن منو مسخره میکنه. به طرز دیوانه واری بستنی دوست دارم

آره بابا ترس نداشت .درد هم نداشت اتفاقاً .الحمدلله زیاد اذیت نشدم .
جدی میگی ؟ولی خوب همسرت حق داره .تو زمستون با دمای منفی 16 بستی هم دلت میخواد؟؟؟؟

ساناز چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام خانمی.خدا بد نده.انشالله زود خوب شه

سلام سانی جونم .ممنون عسیسم .الآن که بهترم الحمد لله

پری پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

خوب خدارو شکر راحت شدی از دستش عزیز دلم...خدارو شکر زیاد اذیت هم نشدی....نوش جونت بستنی تو سرما هم میچسبه....

آره بابا .راحت شدم .حالا زیاد اذیت نکرده بود ولی احتمال داشت که یهو بگیره و دردش امونم رو ببره
یخیدم پری چی میگی می چسبه ؟

سحر دی زاد شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

خدا بد نده
هوس بستنی کردم

بد نبینی خواهر .
به به خانم سخر خانم .خوبی گلم .خبری ازت نیست ؟
بستنی به تنهایی خوبه که با دندون درد خودنش مکافاته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد