همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

دلم خیلی چیزها می خواد

دلم یه زنونگی میخواد .

خیلی وقته ازش دور شدم .بخاطر خیلی چیزها

شاید محیط کارم ، اولین دلیلم باشه .

یه زنونگی از جنس لاک زدن ، از جنس کفش پاشنه بلند پوشیدن ، از جنش پیرهن پوشیدن ، از جنس مش کردن موهام ، از جنس النگو انداختن ( که هیچ وقت نداشتم ) ، از جنس گوشواره و انگشتر انداختن ، از جنس عطرهای خوشبو ، از جنس رژ لب های قرمز ( اینم هیچ وقت نداشتم ) .

دلم برای این چیزها خیلی تنگ شده .

بخاطر محیط کار مردونه ام ، از بیشتر اینها چشم پوشی می کنم . ظاهری خیلی ساده  تو محیط کار دارم .این جوری راحت تر هستم ، اما ته دلم یه زنونگی ناب میخواد ..................

نظرات 9 + ارسال نظر
آلیس چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

ای گفتی
چقدر ما خانمای کارمند از این جینگول بازیا محرومیم.

آیییییییییییییییییییی .
دلم واقعاً ازین جینگول بازیا میخواد

بهار (فرصت دوباره آفتاب) چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

منم دلم از این چیزها می خواد... اما گاه می شه یادم می ره تو آینه به خودم نگاه کنم

تو که واقعاً باریکلا داری .دست تنها ، این همه کار ریخته سرت .
من که اصلاً قابل مقایسه با شما نیستم مامان بهار

مونا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام عزیزم
یک روز به انگیزه سورپرایز واسه همسری همه ی اینا رو استفاده کن......کیف میده خیلی....آقا اچید هم خیلی خوششون میاد

سلام خانمی .
یه روز باید باشه که فقط مال خودم باشم .نه بیرون برم نه مهمونی ، تا بتونم اینا رو انجام بدم

محبوبه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

منم دلم خیلی میخواد

نگو محبوبه ؛ دل ما از هوس کردن انگار گذشته

ヅ ســـاده بــاش امـامنحصربفرد ヅ پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://lantern5.blogfa.com/

یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید . من که نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در روستایمان معلم شوم . 

دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند

بله خواهر ، کاملاً حرف حساب زده آقای دکتر حسابی مرحوم

شیوا دالان بهشت شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

یه روز جمعه که خودت بودی و شوهرت ، به خودت برس لاک بزن موهاتو خوشگل کن آاریش توپ با یه دامن کوتاه و تاپ .

متاسفانه جمعه ها همه ازم توقع دارن برن دیدنشون .
باید یه جمعه ای از دست همه فرار کنم .
اصلاً همین جمعه این کار رو می کنم ، آره این بهترین کاره

زهرا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://negahetazeman.blogfa.com/

آخی عزیییییزم چه سخته اینجوری... ولی خیلی خوشم اومد که بخاطر محیط کارت ملاحظه میکنی چون متاسفانه هستن کسایی که زیاد تو قید این حرفا نیستن... انشالله که که ازین موقعیتا برات جور بشه تا تو هم بتونی به خواسته هات برسی

بارش شدید برف و تعطیلی اجباری باعث شد به بعضی از این خواسته هام برسم .مثل انداختن گوشواره و گردنبند و آرایش .
آخ چه کیفی میده

mahtab سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

اگر چند تا، فقط چند تا از اینها رو برای طفلکیها همسرامون انجان بدین فکر کنم از شدت شوق حالشون بد بشه، مگه نه؟
گذشته از شوخی خیلی مهمه، در تقویت روابط زناشویی و تحکیم زندگی

مهتاب جون یه جایی می رسه که خود آدم هم نیازش رو حس می کنه .نیاز این که بعضی ظررافت های زنونه رو با خودش همیشه همراه داشته باشه

بلورین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

خب تو خونه واسه شوهرت رژ قرمز بزن...موهات و رنگ کن...زیر مقتعه یا شاله دیگه...لاک هم از این چسبی ها بزن...کفش پاشنه دار ایرادش چیه تو محیط کار؟ گرچه من خودم باشم به خاطر سختی پاشنه دار بودنش نمی پوشم ولی فکر نکنم موردی داشته باشه بخوایی بپوشی...هر کاری بخوایی می تونی انجام بدی فقط کافیه بخوایی...

یه چند وقتی چون کارم زیاده به علت نبود همکارم ، خونه که میرم خستگی ام رو فقط با خودم می برم .
کفش پاشنه دار ایرادی نداره اما 1 بخاطر راحتی بدون پاشنه می پوشم و 2 بخاطر اینکه در هرصورت با پاشنه بلند ، حینن راه رفتن صدای پاشه میاد و مجبوری مراعات کنی و این تو محیط شرکت کمی سخته برام .
یه کم عوامل جانبی کارم رو سخت کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد