همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

انصافه ؟

آخه انصافه ، بعد از 2 سال به اندازه 10 سانت برف بیاد ، همه جا سفید بشه ، بعد محبور باشی بیای سرکار ؟

تعطیل نباشی تا بتونی زیر برف قدم بزنی و از دیدن بارش اون لذت ببری ؟

آخ چی میشد این برف 24 ساعت قبل تر می بارید تا روز جمعه ای ، با همسر جان بریم بیرون ، قدم زنان ، عشق کنیم .

راستش تا حالا نشده بعد ازدواجمون ، یه برف مشترک ببینیم .

شهر منم که انقدر دیر به دیر برف میاد .سال گذشته که اصلاً‌برف نیومد ، 2 سال قبل اونم در حد یه سفید شدن مختصر زمین .اما از دیشب تا الآن برف قشنگی داره میاد و همه جا سفید سفید شده .

یاد برف سال 86 بخیر .ظرف 3 الی 4 روز به اندازه 3 متر برف بارید .وای اگه بدونید چقدر قشنگ و خوب بود .

البته مردم بیچاره خیلی اذیت شدند اما درهرصورت خاطره خوبی برای من بود .

حالا بفرمایین یه چند تا عکس ببینین


این عکس دیشب ساعت 1:30 از نمای پنجره خونه مون گرفتم



این هم جلوی شرکتمونه .امروز صبح




حیاط شرکتمون .امروز صبح



الان هم خدا رو شکر برف باز هم داره می باره .شدیدتر هم شده ،‌ دارم از خوشحالی کیف می کنم 


نظرات 4 + ارسال نظر
آلیس شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

خداروشکر
عجب برف باحالیه . آدم دلش غش میره.
عزیزم به این که نمیگن بی انصافی به اینکه برفش برای شماست و سوز و سرماش برای ما این بی انصفایه

یه ضرب المثلی هست که میگه این همه شعبان یه بارم رمضان یا برعکسش که این همه سال رمضان یه بارم شعبان ، این همونه دیگه .
همیشه ما سرما داشتیم بدون برف ؛ دیگه نوبت ما شد برف ببینیم و حالشو ببریم

محمد شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://931127.blogfa.com/

سلام سلام
خوبی؟؟؟[لبخند][لبخند][لبخند]
بدو ...بدو تا دیر نشده...
میدونی چند روز دیگه تولد نفسمه
دارم واسش تبریک جمع میکنم[گل][گل][گل]
منتظرما...دیر نکنی[گل]

mahtab سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

حالا که دیگه تعطیل شدی، انصافه دیگه؟

پاره دیگه .الآن حسابی حسابی انصافه

بلورین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

خوش به حالتون با اینهمه برف...اینجا که کلا برف نمیاد...

آخی .جدی میگی ؟
ایشالا سال دیگه نوبت شما .باشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد