همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

از یزد تــــــــــــــــــــــــــــــــا کیش

ما خیر سرمون اومدیم امسال مثل مرفهین بی درد جامعه ، یک سفر نوروزی تو تعطیلات داشته باشیم که قسمت نشد .

الآن داستانش رو میگم براتون .

حالا ما که اونچنان هم مسافرت برو نیستیم .ولی معمولاً سعی می کنیم زیاد سخت نگیریم و هرجا میریم بهمون خوش بگذره .اما پارسال که کاشان رفته بودیم ، شب اول اصلاً جای خوبی نتونستیم پیدا کنیم و اونجایی که رفتیم کمی تا حدودی بهمون سخت گذشت .روز دوم گشتیم و گشتیم و خدا رو شکر تونستیم تو هتل نگارستان کاشان یه اتاق بگیریم . واقعاً هم هتل خوب و تمیزی بود و خاطره خوبی برامون گذاشت . (‌اینم از تبلیغات برای هتل )

این شد برای من توبه که دیگه ، همین جوری هرچی پیش آید خوش آید پا نشم برم مسافرت .

از مدت ها قبل همسر تصمیم بندرعباس رو گرفته بود .البته عمه همسر اونجاست و بیشتر تاکیدش این بود که دلواپس جا و مکان نخواهیم بود .اما من زیاد راغب نبودم .چون معمولاً عیدها عمه اش میاد اینجا ، نمی خواستم با رفتن ما اون بنده خدا نتونه بیاد شهر خودش و پابند ما بشه .

از طرفی هم شنیدم بندرعباس بیشتر برای خرید کردن خوبه .دلم میخواست فرصتی میشد که گروهی می رفتیم تا بیشتر خوش بگذره .

اما می دونم نمیشد .خلاصه زیاد دلم بندرعباس نمیخواست دیگه .

اول ، دوم اسفند بود که دیگه فکرهامون رو کردیم و من پیشنهاد یزد رو دادم و تصمیم گرفتیم بریم یزد . یه دور هتل هاش رو سرچ کردم و چون از داداشم هم تعریف یه هتل خاص رو شنیده بودم تاکید داشتم همونجا اتاق رزرو کنیم .

از همون روزهای اول اسفند هرجا تماس گرفتیم ، گفتن اتاق هامون پر شده

خلاصه تو لیست انتظار رزرو و برآورد هزینه و چه چه ، آخرش بعد اینکه رزرو اینترنتی کردیم و با هتل تماس گرفتیم که ای بابا چرا همش درخواست رزرو ما رو رد می کنید که هتل عزیز فرمودن ، ما با اون سایت لینک مستقیم نیستیم ! و تو سایت خالی یا پر بودن اتاق ها ملاک نیست . 

خلاصه گفتیم خوب شما به ما اتاق بده ،‌ فرمودن شبی 1 میلیون و خورده ای که 3 شب حدود 3 میلیون میشه .

ما رو میبینی ! هاج و واج

نه بابا انقدر دیگه ما پول دار نیستیم .

دیگه داشتم منصرف میشدم که یهو به ذهنم رسید چرا اینقدر رو یزد تاکید داریم آخه ، خوب بگردیم شهرهای دیگه اگه هتل جور شد خوب یه برآورد هزینه میکنیم و میریم جای دیگه .

یکی دو تاهتل شیراز تماس گرفتیم و همچنان ما رو تو انتظار نگه داشته بودن .

از طرفی تو دفتر هوایی هم اسامی رو داده بودیم تا هتل اوکی شد سریع بلیط هم بگیرم .

تو این مابین یه روز سرکار بودم و یهو یاد یه سایت افتادم که بعضی آژانس ها و تورهای مسافرتی رو معرفی می کنه .

یهو چشمم به تور کیش افتاد ؛ زنگ زدم آژانس و باهاش حرف زدم ، تا بفهمم تاریخ خای خالی شون چه روزهاییه .

ما از اول تاکیدمون رو 2 فروردین تا 5 ام بود .چون همش من میگفتم دیگه منت مرخصی گرفتن رو نکشیم و از تعطیلات استفاده کنیم .

اما همه جا که زنگ میزدیم این تاریخ ها پر شده بود ؛

با اون آقاهه که راجع به تور کیش داشتم حرف میزدم یهو گفت آخر تعطیلات خالی دارم ، همون هتل با همون امکانات اما نصف قیمت .از 14 فروردین تا 17 ام .

یه صحبتی با آقای همسر کردم و قرار شد تصمیمون رو بگیریم .

یه کم مردد بودم که آیا می تونم مرخصی بگیرم یا نه ؟چون هفته دوم عید هم به اندازه کافی تعطیلی داره ، حالا من بیام 2 روز هم اضافه تر بگیرم؟

به اچید گفتم فعلاً دست نگهدار تا من مرخصی ام رو  قطعی کنم .

اما از شانس من اون روز اصلاً‌رئیسمون نیومد دفتر و وقتی هم اومد اونقدر دیر بود که من داشتم تعطیل میشدم ،‌خلاصه دیدم یه 24 ساعت گذشت و ممکنه بازهم هتل پر بشه .

زدم به بیخیالی و به همسر جونم گفتم ، ولش کن یا مرخصی میده و من میام یا نمیده و غر میزنه که بازهم من میام .شما بلیط رو بگیر .

آقا جان ِ من که دوباره زنگ زد گفت اتاق های 2 تخته پر شده ! و فقط سوئیت های هتل جا داره که کمی قیمت رو افزایش میده .اچید هم لارژ ، سریع گفت : باشه قبوله .

جالبه تا ما مبلغ رو واریز کردیم و تمام شد ، از هتل شیراز زنگ زدن و گفتن جای خالی داریم .

مثل اینکه قسمتون شیراز نبود .

حالا ما هستیم و یه سفر به کیش از 14 فروردین تا 17 ام اما فعلاً مرخصی نگرفتم.

از طرفی یه کم می ترسم ،‌ چون تا حالا اینجوری ندیده نشناخته بلیط رزرو نکرده بودم . تا حالا همه آژانسها رو میشناختم و شکی از بابت واریز پول و این صحبت ها نبود .اما الآن همش می ترسم نکنه بلیطی که بهمون داده باشه تقلبیه .نمی دونم چرا اینقدر بد بین شدم .

من تا حالا جنوب نرفتم ، اگر قسمت بشه این اولین سفرم به جنوبه ایرانه .حس خوبی دارم برای دیدن جنوب .

انشاء الله که همه مسافرها به سلامت برن و برگردن و بهشون خوش بگذره .


نظرات 10 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

خوش بحالت رزی جونم...خیلی دلم مسافرت میخواد مشهد که نشد و الان هم تعطیلات عید بخاطر شرایط عموم بابام میگه اون و زن و بچه ش خونه نشین هستن و درست نیست ما بریم خوش گذرونی و مسافرت و دلایل خاص خودش که کسی هم جز خودش به این مسائل توجه نمیکنه....من کیش رفتم....خیلی خوبه و خوش میگذره مخصوصا نمایش دلفین ها رو حتما برید و اون هتل که شبیه تخت جمشید و اینا ساختنش که حافظم یاری نمیکنه اسمش رو از رستوران و کنسرت زندش استفاده کنید......البته حق هم دارم شاید٬ به حافظه ما دیگه امیدی نیست خیر سرم ۸۸ رفتم ها!!!!!!
ایشالا بهت خوش میگذره ه ه ه ه خیلی ی ی ی ی....رزی جونم خیلی دلم میخواد ببینمت و خیلی با هم دوست شیم.....الان هم که جوجه اونجایی شده و و و و

آی پری جون ، خوب تا حدودی هم باید به بابات حق داد .بنده خدا فکر همه است ، باید تحسینش کرد که اینقدر قلب رئوفی داره .
هتل ما هتل شایگان هست .5 ستاره و تعریفش رو خیلی شنیدم .امیدوارم که خوب باشه .
مرسی عزیز دلم .
بله دیگه جوجه خان که این وری شده ، تو هم خوب بیا این وری شو پیش ما بیا

mahtab سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

پیشاپیش عیدتون مبارک
سفرتون بی خطر
من عاشق سفر به جنوب ایرانم
خوش باشین

سپاسگذارم مهتاب خوبم .
عید شما هم مبارک خواهر مهربونم .من که تا حالا جنوب نرفتم ولی مطمئنم بهم خوش میگذره

صبا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

به دلت بد راه نده ایشاله که میرین و خوش میگذرونین و مرخصی هم جور میشه :)

انشاء الله صبا خانم خوبم

آلیس سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

انشالا شما هم مسافرتتون بی خطر باشه عزیزم
برات کلی آرزوی شادی میکنم. انشالا بهترین عیدت بشه.
هوا هم باید خوب باشه فقط عید خیلی شلوغه که هرجای ایران بخوای عید بری همینجوری شلوغه.
بابت رزرو هم نگران نباش. چرا زنگ نمیزنی هتل و آمار بگیری. ببینی اسمتون توی لیستشون هست یا نه؟

ممنونم خوشگلم .
آره خوب عید ه و این شلوغی هاش .
امیدوارم به تو هم خوش بگذره .خلاصه تعطیلات عید فعلاً برنامه ای ندارم .ایشالا قسمت بشه در خدمت شما باشیم عزیزم.
زنگ زدم هتل ، گفتن 1 روز قبل پرواز اسامی مسافران میرسه دستش .
به هواپیمایی هم زنگ زدم ،‌ چون چارتر هست شماره پرواز رو دقیق نمی تونن بگن .توکل برخدا کردیم.می دونم نگرانی ام بی مورده

محبوبه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

ما که امسال همش سرکار تشریف داریم
راستی کاش میمودین یزد اینجا خونه ما که بود!!! به خدا تعارفم نمیکنم خوشحال میشدم میدیدمت

ای محبوبه خوبم ، ممنونم از لطفت .امسال که نشد ولی ایشالا قسمت بشه بیام یزد ، ببینمت .
البته خونه عموی همسر بافق هست اما خوب هم اینکه زیاد همسر با عموجونش صمیمی نیست و هم اینکه همیشه ایام عید اونها میان شمال دیگه مزاحم اونها هم نشدیم.
بازهم از لطفت ممنونم

شهره جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

بسلامتی ایشالا بهتون حسابی خوش میگذره
جنوب رو فقط باید عید بیاین هوا عالیه تو بقیه ایام سال جاهای دیگه میشه رفت. کیش هم ک عالییی. نگران بقیه مسائل هم نباش

ممنونم شهره خانم گل .
دوست داشتم ایام تعطیلات جور میشد که خونه نباشیم ولی خوب قسمت اینجوری شد .توکل برخدا

بهار (فرصت دوباره آفتاب) شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

شبی یک میلیون؟ کرایه می دند یا می فروشند
خوش بگذره! سمت شمالغرب هم بیایید جاهای دیدنی زیاد داره

آره والا .منم خودم موندم تو شوک
اون طرفا میدونی که من ِ سرمایی فقط باید چله تابستون پاشم بیام

ساناز یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

عزیزم انشالله سفر خوبی داشته باشی.کیش هوای فروردینش عالیه.حتما بهت خوش میگذره.

بله ..... شما که خودت یه پا کیش شناس حسابی هستی .
ممنونم ازت .
فرنام چطوره ؟
خودت هم ایشالا خوب باشی

بلورین سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

ایشالا که بهتون خوش بگذره...
به دلت بد راه نده...یه تحقیق هم انجام بده تا خیالت راحت بشه...ایشالا که همه چیز خوب براتون پیش بره...
دریای جنوب واقعا دیدن داره...اینکه میگن نیلگون واقعا نیلگونه...خصوصا سر ظهر که آفتاب تمام قد روی دریا می تابه به قدری دریا قشنگه و برق می زنه که واقعا دیدنیه...
برید و خوش بگذرونید...البته من کیش نرفتم تا به حال ولی بندر لنگه و بندر عباس رو دیدم...دربای لنگه خیلی قشنگتر از بندر عباسه

ممنونم بلورین جان خوبم .
بله من که خودم قربونش برم بچه دریا هستم .حالا برم ببینم دریای جنوب با دریای شمال چه تفاوت هایی داره .

بهار (فرصت دوباره آفتاب) شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ http://yegran.blogfa.com

اینجا گرمترین نقطه منطقه است نگران نباش... بهترین موقعش هم آخرهای خرداده که همه میوها رسیده

جدی ؟؟؟؟؟؟
لازم شد آخر خردا هم یه سر بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد