همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

چهارشنبه سوری شما مبارک

این چند روز آخر واقعاً وقت نکردم بیام نت .

صبحها از ساعت 7:30 میزدم بیرون ،‌ یا بانک یا تامین اجتماعی یا دارایی و بعدش هم غروب گاهی حتی تا 8:30 هم سر کار بودم تا همه حساب کتاب ها جور دربیاد و راست و ریست بشه .جداً و واقعاً که دست تنها سخته .آخرش هم که همکار عزیزدلمون مزد منو خوب گذاشت کف دستم و پیغام و پسغام فرستاد که راحت شدی من دارم عمل میکنم ؟

این یکی دیگه شوک بدی بود برام.قرار بود که داستان تصادف این خانم و کاجراهای بعدش رو براتون بگم اما از بس حواشی ماجراش سوهان روح بود برام و از بس در طول به هرکی که می رسید براش توضیح میدادم حوصله تکرار مکررات برام باقی نمونده بود .مخلص کلام اینکه این خانم به درد کار شرکت ما نمی خورد .این تصادفش هم بهانه ای شد برای نیومدنش به شرکت و البته منت گذاشتن که من حین کار تصادف کردم و داشتم برای شرکت کار میکردم و ال و بل .

از حالم خوبه و با 2 ، 3 روز استراحت رسید به عمل منیسک پا !

بعد 25 روز که رفت ام آر آی ، گفت پام هم شکسته هم منیسکش پاره شده ، رباط صلیبی اش کش اومده .من که خودم شکستگی پا نداشتم اما یکی از همکارهای کارگاهی ما که خودش 3 ماهه با منیسک پاره داره راه میره و می چرخه گفت محال ممکنه بتونی شکستگی رو 25 روز تحمل کنی .درد زیادی داره .

از طرفی خانم همکار گفت اگه بخوام مینیسک پام رو عمل کنه باید تعویضش کنم و منوط به اینه که برم و یه منیسک از بدن یه آدمی که مرگ مغزی شده بخرم و بیارم برای پای خودم جا بزنم .نمی دونم والا من که هیچ سررشته ای ندارم اما وقتی 2 شب قبل تو خیابون میبینمش همه حرفاش زیر سوال میره .در هر حال من موندم و دست تنهایی تا انشاء الله سال جدید ببینیم نیروی جدید خوبی پیدا میشه .

با وجود اینکه رشته اش حسابداری بود اما بعد 5 ماه کار دفتر بانک رو یاد نگرفت بنویسه ، پولها رو اشتباه واریز میکرد به یه حساب دیگه ، میرفت بانک یا پول کم میاورد یا زیاد .تنخواه اعضای شرکت رو جابجا ثبت میکرد و پول یکی رو به حساب دیگری میگذاشت .فاکتورهایی که رو که باید سر ماه سند میزد ، تاریخ هاش رو جابجا میزد و در کنار همه اینها سرعت بسیار پایینش رو حفظ میکرد .خوب این اشتباهات ممکنه که اجتناب ناپذیر باشه اما برای 2 تا 3 بار .اما دیگه بیشتر از 2 بار پول رو اشتباه به یه حساب دیگه واریز کنی یا تنخواه رو اشتباه ثبت کنی دیگه قابل جبران نیست . بعد که بهش گوشزد میکرد بدش میومد و تا 2 روز قهر میکرد و حرف نمیزد .

در هر صورت .... دیگه بگذریم بریم سر حرفهای خودمون

خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ چهارشنبه سوری شما مبارک .خسته نباشید خانم های گل و دوستای نازنینم .خونه تکونی من که هنوز یه کم مونده ، یعنی اصلی هاش تموم شده جمع و جور نهایی خونه مونده ، بخصوص که این چند روزه اصلاً خونه نبودم .سبزه عید رو سبز کردم ، امسال برای اولین بار روی سبد گذاشتم .دستورش رو از اینترنت خوندم ، فکر نمیکردم بتونم خوب درستش کنم اما الحمدلله خوب شد .امروز باید برم ماهی قرمز و گل هم بخرم .ماهی قرمز پارسالی نه پیرال سالی ام که البته الآن دیگه ماهی زرد شده ( بس که رنگش رفته ) مدتیه حالش اصلاً خوب نیست .یعنی بیحال افتاده نه تکون میخوره نه غذا میخوره نه هیچی .فقط وقتی که صداش می کنم یه تکونی به خودش میده و دوباره بیحال میشه ، بدبخت داره زجر میکشه .خدا کنه خوب بشه .

آهان یادم باشه امروز سمنو هم بخرم ، وسایل سفره هفت سین رو تکمیل کنم .

وای چقدر پراکنده گفتم ، ببخشید آدم که بعد مدتی میاد بنویسه اینجوری میشه دیگه .

امشب باز هم سختمه .نمی دونم شب کجا برم خونه مامان خودم یا خونه مامان همسر .ما شمالی ها .... البته دقیق نمی دونم همه شمالی ها ولی مردم شهر من شب چهارشنبه سوری معمولاً ماهی درست می کنن با یه خورشت محلی به اسم ترشی تره . مثل تهرانی ها که شب عید سبزی پلو با ماهی درست می کنن .حیف که خونه نیستم چون تصمیم داشتم خودم شام درست کنم و 2 تا خانوده رو دعوت کنم اما خوب فرصت نداشتم .حالا ببینیم امشب چی پیش میاد که انشاء الله هر چی هست خیره

نظرات 14 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://ali1860.rozblog.com/

سال نو مبارک

ممنون

بهار(فرصت دوباره آفتاب) سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.yegran.blogfa.com

ببین زن داداش من از وقتی عروس ما شد منیسک پاش آسیب دیده الان 26 ساله با همون پا زندگی می کنه خب درد داره اما دیگه عمل و اینا لازم نداشت... این خانوم یه کم عقده ای تشریف ندارند؟!
ایشالا سالی سرشار از سلامتی و دلخوشی داشته باشی

مامان بهار سال نو تو و تارا و آقای همسر هم مبارک باشه .
ایشالا همه خوبیها و خیرهای دنیا به سمتت سرازیر بشه
در مورد اون منیسک و زانو و اینا نگو که گوشم پره ازین حرفها .اتفاقاً همکار ما هم همین رو میگه درد داره اما میشه مدارا کرد .حالا این چه بحثی که ایم خانم راه انداخته .جریان همون فرار از کاره

زهرا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://negahetazeman.blogfa.com

ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻬﺎﺭ ﺷﺎﺧﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﺸﮑﯿﺪﻩ ﺩﻟﺘﻮ ﺗﻮ ﺁﺗﯿﺶ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺴﻮﺯﻭﻥ ﺗﺎ ﮔﺮﻡ ﺷﻪ ﺩﻝ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﺖ! 4ﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ ﻣﺒﺎﺭﮎ!

ممنونم زهرا جان از این همه انرژی مثبتت با این جمله های زیبات

ساناز سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام.چهارشنبه سوریت مبارک
عزیزم رباط و تاندون پا من که پاره شد سریع منتقل شدم به اتاق عمل و گویا جراحی نموده و دوختنش که چندوقت هم تو گچ بود و بعد هم فیزیوتراپی کردم.فکر نکنم دوستت عمل لازم داشته باشه بعد این همه فاصله

سلام گلم .
آهان الآن شما یه نمونه حاضر و آماده
آخه به قول همسرم اگه قرار باشه همه برن منیسک پا از مرگ مغزی بخرن فوتبالیست ها باید چیکار کنن ؟
نمی دونم والا این همکار من چرا این همه داستانش رو طولانی کرد و رو سر زبونها انداخت

mahtab مامان علیرضا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

خدا قوت تو این روزهای پایانی سال
امیدوارم همیشه و در هر حال خوب و خوش باشین و اوضاع به کامتون باشه
و چهار شنبه سوری به صرف این غذاهای خوشمزه ی شمالی بهتون خوش بگذره
من و همسرم عاشق غذاهاتون هستیم بانو
دعوتمون نمیکنی یک بار؟!

چرا دعوت نمی کنم .بفرمایین قدمتون رو چشم دوست خوبم

فهیمه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

عزیزم خسته اینهمه کار نباشی
چهارشنبه سوری توام مبارک خوش بگذره

مرسی فهیمه جون گلم

صبا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

عزیییزم خسته نباشی :)
اصلا از دست همکارت حرص نخور، چون واقعا ارزش نارحتی تو رو نداره.فقط با خودت بگو که خدا خودش به همه بنده هاش از جمله این آدم خیر و برکت بده.درست همون موقع که کینه ات از بین بره کارها خودش درست میشه.چون همین آدم فقط کلید موفقیت تو خواهد بود.
سال خیلی خوبی داشته باشی

ممنونم صبای خوبم .درست میگی باید کینه رو از دلم بیرون کنم .اما کینه نیست یه جورایی حرص تبدیل میشه به کینه شاید .در هرحال ممنونم از محبتت .
انشاء الله تو هم سال خوبی داشته باشی

زهرا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://negahetazeman.blogfa.com

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

ممنون زهرا جون .
سال خوبی داشته باشی انشاء الله

مراری جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ http://mi-myhusband.blogfa.com/

سلااااام خانوم
خوبی؟
عیدت مبااارک انشاله سال خوبی داشته باشی

سلام عزیزم .ممنونم
همین طور برای شما دوست خوبم .انشاء الله امسال پر از شادی باشه برات

mahtab مامان علیرضا دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
سال نو مبارک
صد سال به این سالها[گل][گل][گل]

سلام دوست خوبم
عید شما هم مبارک

mahtab سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

وبلاگتو باز کردم
اشتباهی یه وبلاگ دیگه باز شده بوده و نفهمیده بودم
ادرسشو میذارم بری بخونی ، خودت میشناسیش راستی، وبلاگ ساناز جون، پست تبریک سال نوش رو بخون، همون جملات اولش گولم زد و حسابی شوکه ام کرد
نمیدونی چه حالی شدم
اولش فکر کردم قالبتو عوض کردی
ایشالا به زودی [:S042:

ممنونم مهتاب جون .
فهمیدم منظورتو .
انشاء الله .به امید خدا

محبوبه سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشی
در مورد دوستتم امیدوارم حالش خوب بشه ام دیگه تو شرکت نیاد تا اوقات تو رو تلخ کنه

ممنونم محبوبه جونم .
عروس خانم خوشگل ایشالا تو هم امسال برات بهترین ها پیش بیاد

آلیس چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام خانم خانما.
سال نوت مبرک عزیزم. چهارشنبه سوریت مبارک.
انشالا ی سال پر از خیر و برکت باشه برات.
بمیرم الهی برات از دست این همکارت. منم چون از این عتیقه ها زیاد دور و برم دارم میفهمم که چی میگی. انشالا امشالا اوضاع کاری جفتمون بهتر میشه.

سلام گل دختر .
ممنونم عزیز دل .همین طور برای شما و همسرجونت .
ایشالا امسال کار و بار همه خوب بشه .سکه بشه .هم از لحاظ مالی هم از لحاظ فکری

مرضی شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ http://khatkhati-92.blogfa.com/

خسته نباشی بانو

قربونت دوست جون من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد