همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سال 93 مبارک





سلام دوستای گلم ، عزیزای دلم .

ایشالا که همتون سال خوبی رو شروع کرده باشین و امسال یه سال پر از شادی و خیر و برکت براتون باشه .

من که خیلی دلم روشنه ، روشنه که برای همه بهترین ها پیش میاد . به دو دلیل ، 1- سبزه هایی که سبز کردم امسال خیلی خوب شد .نمی خوام خرافه پردازی کنم اما فکر می کنم برکت داره سبزه هام خوب سبز شدن .2 - معمولاً بعد تحویل سال عادت دارم قرآن رو باز می کنم و صفحه ای رو که بازشده می خونم تا ببینم چه ربطی به زندگی من میتونه داشته باشه . نه اینکه بگم فال و این چیزها نه ،‌ اصلاً .یه جورایی یه راهنمایی گرفتن .که امسال به لطف پروردگار سوره هود برام باز شد و معنی اون صفحه خیلی به حال و روز من میخورد .یه جورایی آرومم کرد .طوری که وقتی خوندم بی اختیار اشک میریختم و خدا رو شکر میکردم .هنوزم وقتی یاد معنی اون آیات می افتم یه خوشحالی خوبی تو دلم قیلی ویلی میره .

عکس بالا هم سفره هفت سین خودمه .بچه ها من امسال باز هم یه سین جا گذاشتم و با 6 تا سین سال رو تحویل کردیم . آخه از صبح پنج شنبه که بیدار شدیم ، کلی کار داشتم .با همسر جان بیدار شدیم و رفتیم سرخاک مامان بزرگ ها و بابا بزرگ هامون .این وسط برای مامان خودم و مامان همسر کمی خرید کردیم .یه سر رفتم خونه مامانم پرده هال رو که عوض کرده بود ، نصب کردیم . بعد گل فروشی رفتیم و  برای سفره هفت سین و خونه 2 تا مامانها گل خریدیم .

ساعت 13:30 بدو بدو رسیدم خونه ، خونه ای که هنوز مرتب نشده و ناهاری که هنوز در کار نیست .

البته مادرشوهرم خیلی اصرار کرد ناهار بیاید پیش ما که من چون خیلی وقت بود ناهار تو خونه خودمون و تنها با همسر نخورده بودم بهانه کار رو آوردم و نرفتم .

هنوز کارهای آخر مونده بود ، تازه تصمیم هم گرفته بودم موهام رو رنگ کنم .میبینید چه دقیقه 90 شدم .

عصری موهام رو رنگ گذاشتم و با وجود اینکه فکرش رو نمی کردم یه رنگ قهوه تیره شد . همونی که من میخواستم .

خلاصه گذشت و گذشت تا نزدیک تحویل سال شد و من تازه سیب رو گرفته بودیم شستم و بعدش سفره هفت سین رو انداختم .انقدر سریع شد و عجله ای که یادم رفت سنجد بگذارم .این همون سنجدیه که پارسال هم تو یخچالم جا موند و سر سفره نیاوردم . بعد اینکه سال نو شروع شد و جند تا عکس گرفتیم و عیدی ها رو از همسر جان که نقد زحمت کشیده بودن ستاندیم . و آقای همسر شروع به تعریف از سفره هفت سین من کرد و گفت خیلی خوبه خلوت و شیک ِ ، یهو شمردیم دیدیم بله سیب ها رو روی سینک جا گذاشتم . امسال هم دسته گل به آب دادم .

همون شب خونه مامان اچید و مادربزرگش و مامان من رفتیم و کادوها رو دادیم و عیدی هامون رو گرفتیم و برگشتیم .

اگه دیر آپ کردم دلیل عمده اش این بود که میخواستم عکس سفره هفت سینم رو بگذارم و ازونجایی که تو انتقال عکس ها از دوربین به کامپیوتر تنبل هستم ، این چند رو دیر شد .

بعد از چهار روز تعطیلی کار ما شروع شد و روزهای کاری میام سر کار .اما خوبیش اینه که تا ساعت 13:30 الی 14:00 هستیم .

بالاخره مرخصی رو هم از آقای رئیس گرفتم برای هفته آینده که بریم کیش انشاء الله .

خواهر شوهر فردا میاد اینجا . تازه از مسافرت برگشته .خواهرشوهر و همسرش رفته بودن اروپا .فرانسه و باژیک و هلند فکر کنم .هنوز براش عیدی هیچی نگرفتم .نمی دونم چی بگیرم آخه .همسر که همیشه به خواهرش نقدی میده ،‌منتهی منم هرسال یه کادو میدم بهش ، اما امسال هنوز هیچ تصمیم نگرفتم .تا ببینم چی میشه ؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://taraneh-tanhaei.blogsky.com

خوش باشید
ما هم از اول سال تا امروز با هم کل کل داشتیم

ممنونم از محبتت .
حالا کل کل برای چی ؟

mahtab مامان علیرضا یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
سال نو مبارک
مثل همیشه سلیقه ات جلوه گری میکنه
ایشالا همیشه خوش باشین

سلام عزیزم .شما هم مثل همیشه بهم لطف بیش از اندازه داری .
ایشالا شما هم همیشه خوش باشین

ساناز دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟سال نو مبارک.انشالله امسال بهترین ها نصیبت شه.امیدوارم سفر خوبی هم داشته باشی .بهترین هوا رو الان کیش داره.خوش بگذره

سلام نازنینم .
ممنونم عزیزم .انشاء الله
ایشالا خوش بگذره .یه ذره گرم بشم خسته شدم ازین همه سرما

فهیمه دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام خانومی سال نوت مبارک باشه
اره ایشالا امسال سال خوبی واسه هممون باشه امید به خدا

سلام قشنگم .
ایشالا فهیم خیلی دلم روشنه .برای همه , همه دوستام و هم وطنام

محبوبه سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام عزیزم عیدت مبارک
چه سفره قشنگی خدائی پسندم شد.
ایشالا مسافرت خوش بگذره

سلام عزیز دل
جدی میگی ؟قشن قشنگ بود ؟
الآن در پوست خودم نمی گنجما
مرسی

بهار(فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.yegran.blogfa.com

سال نوت مبارک. سفره ات هم خیلی با سلیقه است

ممنون بهار جونم .دیگه اگه شما دوستای خوبم تعریف نکنین که من دق می کنم .مرسی از انرژی های مثبتت

صبا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

سال نو مبارک عزیزم :) چه 7 سین نازی.حتما همینطوره و سال خوبی در پیش داری

سال نو تو هم مبارک گلم .
انشاء الله
انشاء الله
ممنونم دوست جونم

غزل شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

سوسکی چیزی پیدا میکردی میذاشتی دیگههه

اگه یادم می موند که خوب همون سیب و سنجد رو میگذاشتم .کلاً مشکل از فراموشی ام بود

آلیس یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

چه سفره هفت سین قشنگی گلم
انشالا با خیر و برکت سالت شروع شده.
فکر کنم تا الان از سفرتم برگشته باشی. انشالا با کلی خاطره های قشنگ برگردی

سلام نازنینم .
ممنونم شما نظر لطفته خانم خانما .
بله این تایمی که شما کامنت گذاشتی من از سفر برگشته بودم

پری سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

وای چه بامزه ....
۶سینتون گشنگه هاااااا.....چه سبزه قشنگی...خودت گذاشتی رزی جونم؟؟؟؟
ایشالا سال بسیار خوبی رو پیش رو داشته باشی

آره پری خانم .خلاصه من این دومین سالیه که با 6 تا سین سال رو تحویل می کنم .مطمئناً همسرم به من با این همه حواس جمع می باله .
آره گلم سبزه رو خودم درست کردم .ایشالات عروس شدی بهت یاد میدم تو هم برای سفره خونت درستش کنی .خوبه ؟

زهرا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ http://zahra23961.blogfa.com

چه سفره شیک و زیبایی
انشالله که سال جدید برای همه خوب باشه ... وبه قول خودت پر از شادی و برکت

مرسی زهرا جونم .قربون محبتت خانمی .
انشاء الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد