همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

فقط من نبودم که نرفتم

خوب بچه ها پست های دنباله دار من شروع شد .

خواهشاً اگه اول این پست رو دارین می خونین دست نگه دارین و برین اول پست قبلی رو مطالعه کنید بعد اینو .

دیور به شکل کاملاً یهویی ، وسط یه خیابون نیمه شلوغ که داشتیم من و آقای همسر تند تند می رفتیم تا جواب آزمایشم رو برسونم به دکترم تا تعطیل نکرده ، آقا جان ما ازم پرسید راستی تو برای غواصی کپسول هم بستی پشتت ؟

گفتم : آره دیگه .هم کپسول هم وزنه .

- خوب چرا نرفتی تو آب ؟

- رفتم که اما ترسیدم .خوب منو یهو انداخت تو آب هم دهنی اکسیژن دراومد هم یه لنگه از کفش هام .

- خانمها کیا رفتن ؟

- با من 5 نفر بودیم که 2 نفر رفتن .من که هیچ ، اون 2 تا خانم مسن ِ هم فقط یه کم زیر آب رفتن .به عمق نرسیدن .

- اون آقاهه هم نرفتا .اونی که زنش با تو دوست شده بود ؟

من : چی راست میگی ؟ پس از مردها هم بودن که نرفتن !

همسر : آره . همون آقاهه که هی غر میزد نرفت و هم اون پسر جوونه . ترسیدن .

و من کمی دلخوش شدم که تنها نبودم .....

حالا جریان غرزدن اون آقاهه این جوری بود که تا وارد کلوب شد و توضیح پاراسل را از متصدی ثبت نام پرسید ، مسئولش جواب داد فقط 6 دقیقه است . اونم صداش رفت بالا که چرا فقط 6 دقیقه .کمخ .این همه پول میگیرین . پس چرا اینقدر کمه زمانش و ازین حرفها .

رسیدیم به غواصی .گفتند تایم غواصی 15 دقیقه است .باز شروع کرد که ای بابا این چه وضعیه ، شورشو در آوردین .این همه پول داریم میدیم فقط 1 ربع زیر آب باشیم ؟!

زمانی هم که مربی غواصی داشت آموزش میداد ، یه جا گفت اگه گوشتون درد گرفت فلان کارو انجام بدین .بعد رو کرد به تک تک ما گفت : انجام بدین ببینم .

این آقاهه غر غر که ای بابا اینم دیگه کاری داره شما اینجوری میگین .یاد دادن نداره که .خودمون بلدیم .

بعد فکر کنین همین آقای محترم مثل من تا پرید تو آب گفت نمی تونم منو بیارین بالا

نظرات 6 + ارسال نظر
vatani چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ http://javaneh.ikvu.ac.ir/index.php?q

سلام سربزن اپم :)
....♥###########♥.
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥################# �iK�����������iH����������iCB������iH����������������)�R������)�R222222222222>)�PТ�������)�R222222222222222>)�R��)�R22222222222222>)�PТ���������)�R222222222222222>)�R222222222222222>)�PТ�����������)�R222222222222222222222222222222>)�PТ��������������)�R222222222222222222222222222
f�4(�����������������f���������������������������f�4(�������������������f������������������������f�4(���������������������f����������������������
......................♥##########
سربزن اپم دوست عزیز

آلیس چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ

خدا نکشتت رزماری...
پکستم
دقیقا این آقاهه مثل منه. اصولا اول هر کاری هی غر غر میکنم و نق میزنم به شرایط آخرشم از پسش برنمیام.


جداً ؟
تو هم این مدلی هستی ؟
نکن دختر جان نکن .لااقل در جمع های عمومی این غرغرهات رو بگذار کنار فردا پس فردا می بینی موضوع وب یه نفر دیگه میشی ها بدون اینکه خبردار باشی .
مثل اون آقاهه که موضوع وب من شد بدون اینکه خود بدونه

فهیمه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

الهی بگردم عزیزم شما که دیگه به قول خودت دریا دیده ای نباید بترسی
اما خب ایشالا دفعه بعد میری گلم
چه جالب منم کیش میخام

دریا دیده که خوبه بگو همسایه دریا .یعنی فاصله من با دریا حدود 1 کیلومتر بیشتر نیست اما فراری ام ازش
ایشالا جور بشه شما هم برین کیش

mahtab جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

سلام
پس با شنیدن این ماجرا از سوی همسر قوت قلب گرفتی...
منم خوشحال شدم که تنها نبودی...
و مطمینا همسرت هم اینطوری اروم شده که همسرش تنها فردی که انصراف داده نبوده

سلام .
من که خیالم خیلی راحت شد .اما همسرم بنده خدا انگار به ترسهای من عادت داره ، اصلاً به روم هم نیاورد و فقط گفت خوب نتونستی بری .
ولی کاش می رفتی و لذت می بردی

صبا شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

عجب غرغرویی بوده
کجایی رزماری؟

غرغرو بودن پیشکشش ، ترسو هم بود عین خودم
همین دور و بر هستم .
امروز هم شنبه است ، هم آخر ماه ، سرم شلوغه ، شرمنده

بهار(فرصت دوباره آفتاب) دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.yegran.blogfa.com

الان خوشحالی؟! که تنها نبودی! اعتماد به نفست برگشت؟

خوشحال که ...
راستش نه ، هنوزم از خودم یه کم ناراحتم .اعتماد به نفسم برنگشت .
الان اعتماد به نفسم با یه معضلی به نام ترس همراهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد