همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

هزارتا تبریک به مهربونم

امروز هم هوا مثل اردیبهشت 5 سال پیش سرد شده .

آخ ........... که واقعاً 5 سال گذشت ؟؟؟

5 سال با هم خندیدیم ، دعوا کردیم ، آشتی کنون راه انداختیم ، گریه کردیم ، دلمون برا هم تپید ، قربون همدیگه رفتیم ، پرستار همدیگه شدیم ، تکیه گاه شدیم واسه همدیگه و ... زندگیمون رو چرخوندیم و چرخوندیم تا رسیدیم به اینجایی که هستیم .

اما یه چیزو خوب می دونم و بهم ثابت هم شده که تمام این سالها آرامش هم بودیم و جون پناه همدیگه .

حتی تو گریه ها ، حتی تو دعواها ، تو تمام عشق ورزیدن هامون و محبت هامون .

نعمت ِ خوب ِ باهم خوش بودن ، بزرگ ترین هدیه خدا به ما بوده که از روزی که کنارت بودم این خوش بودن رو احساس کردم .

می دونم نه من کامل هستم نه تو ، نه من خوب ِ خوبم ، نه تو بد  ِ بد اما ما تونستیم کنار هم آروم بگیریم .

عزیز دلم ممنونم ازت که منو انتخاب کردی .

البته که لطف و کار خدا بود .

اول از خدا و بعد از هم تو ممنونم مهربون من .

فردا سالگرد ازدواجمونه .

هنوز برای همدیگه کادویی نگرفتیم .البته آقای همسر خودشو لو داد که میخواد بلیط کنسرت خواجه امیری رو بهم بده اما چون دقیقاً فردا کنسرته و کنسرت شهر ما نیست و مامان فردا میخواد گچ دستش رو باز کنه ؛ فکر نکنم بتونم بریم و ازش پوزش بطلبم و بگم همین که خواستی سورپرایزم کنی هزار هزار بار متشکرم و خوشحال شدم .

در مور کادو ، چون دیدیم وسیله شخصی نیاز نداریم ، تصمیم گرفتیم یه وسیله مشترک بخریم.

تو فکر خرید یه پرینتر اسکنر خوب برای خونه هستیم که پولش رو نصف نصف بدیم .

راستی اگه شما هم مارک خوبی تو نظرتون هست بهم بگین حتماً .خودم HP مدنظرمه .

دیشب همه پولهای کادویی ام رو جمع کردم و تبدیل به احسنت کردم .

پولی که هسمر بابت روز زن داده بودم و مامان و بابام هم زحمت کشیدن بهم نقدی دادن ،‌یه مقداری هم از فروش اون کریستال و چینی هایی که قبل عید گفتم دارم ردشون می کنم ، مونده بود ،‌همه رو یه جا جمع کردم و سرویس غذاخوری آرکوپال خریدم .

اینم عکسش . البته ببخشید کیفیت پایینه چون دیشب سریع عکس انداختم با وایبر فرستادم واسه مامانم که ببینه .

اینم عکس دسته گل همسر جان به مناسبت روز زن که واقعاً خوشحالم کردم .


نظرات 13 + ارسال نظر
آلیس دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

عزیزم مبارکتون باشه. انشالا هرسال بیای و این وبلاگستونو پر از شادی کنی و انرژی
خوشحالم برات. برای این دل آرومت.
عزیزم مبارکت باشه. اروکوپالات جدا شیکن. انشالا توش با شادی و خوشی غذا سرو کنی.
دست مامان و همسری درد نکنه.
منم سالیان پرینتر اچ پی دارم و خیلی ازش راضیم . مدل ما اچی پی لیزر جت ۱۰۲۲.

مرسی مرسی .
جداً قشنگه ؟ بازم ممنون .
دست همه درد نکنه که منو در خرید حمایت مالی کردن .بخصوص اون آقاهه که ظرفای اضافیمو خرید .
نظر خودم هم رو HP هست .منتهی اسکنر هم میخوام داشته باشه

sima دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.up2www.com/uploads/love_5e945.rar

مرضی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://khatkhati-92.blogfa.com/

عزیزم
منو فرشید هم تو فکر دستگاه پیرینتر بودیم
چن روز پیش رفتیم قسمت زدیم
سه کاره
اسکنر
پیرینتر
کپی
مسگفت 590 هزار تومن
مارک اچ پی
مارک خوبیه
یک کاره شو داست سیصدو خورده ای
ما تصمیم داریم همون سه کاره رو بخریم
کنسرت خاجه امیری رو هم در نظر داشتیم بریم. اما فرشید اونجاس. و مدیر مدرسشون بهش مرخصی نداد که بیاد و نرفتیم
اما دو سه ماه پیش که محسن یگانه تو رشت کنسرت ئتشتو رفته بودیم.
این یکی نشد

مرسی از راهنمایی ات .
ما خودمون تو شرکت HP داریم و راضی هستیم .تنها مشکلش قیمت بالای کارتریج هاشه .که البته اونم یه مزیتی داره اینه که شنیدم لنز دستگاه رو کاترجش هست .یعنی با هر بار تعویض کارتریج انگار دستگاهت نو شده .
سه کاره 590 ؟بدک نیست .امروز وقت کنم سایت دیجی کالا هم برم .مدل های مختلف رو ببینم .
آخی حیف شد که قسمت شما هم نشد برین کنسرت .آخه بد وقتی میگذارن .وسط هفته

mahtab مامان علیرضا دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام خانوم خانوما
رز خانوما
مبارکا باشه
ایشالا همیشه در کنار هم خوب و خوش باشین و از تک تک لحظه های با هم بودنتون حسابی لذت ببرید

سرویست مبارک باشه،خیلی قشنگ بود
و همینطور دسته گلت دست اقای همسر و پدر آینده درد نکنه

سلام مهتاب جان .خلاصه در عین وقار و متانت کلامت ، شوخی ات رو میاندازی و من رو خندوون میکنی .
مرسی از محبتت

ساناز دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
سالگردتون هزاران بار مبارک[:S004
مبارکه سرویست.قشنگه

سلام سانی گلی .
مرســـــــــــــــــــــــــی و ممنون

ارغوان دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام عزیزم سال روه یکی شدنتون مبارک انشالله صدبیست سال کنار هم سالم سرزنده زندگی کنین انشالله سال دیگه با جوجوتون جشن میگیرن بازم تبریک وبابت سرویستم تبریک میگم خیلی قشنگه بخ خوشی استفاده کنی

مچکرم ارغوان جانم .
مامانی خوشگل .از دعاها و انرژی های مثبتت سپاسگذارم .انشاء الله .

محبوبه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

سالگرد ازدواتون مبارک باشه عزیزم
مامانت بهترند؟ عکسا واسم باز نشد

خیلی خیلی متشکر محبوبه گلم .
الحمدلله درد دیکه نداره .امروز به امید خدا گچ دستش رو باز می کنه .انشاء الله که خوب شده باشه

محبوبه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

الان موفق شدم ببینم چه دسته گل خوشگلی مبارکت باشه عزیزم.
آرکوپالتم خیلی خوشگل بود

مرسی . مرسی .
از تعریفت بسی مشعوف گشتم خواهر جان .ممنونم

فهیمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ

منم تبریک میگم
ازینکه اینقد زیبا از زندگی پر از عشقتون میگی واقعا لذت میبرم
شادی هاتون مستدام

ممنونم فهیمه جونم .قربونت برم که به من همیشه لطف داری .
فهیمه فکر کنم سالگرد عقد تو هم همین وقت ها بود آره .آها سالگرد قمری یکی بود ؟

شهره سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

عزیزم بهتون تبریک میگم امیدوارم سالهای سال بشادی و سلامتی در کنار هم روزهای خوبتونو سپری کنین و البته در کنار بچه هاتون
سرویست خیلی قشنگ و با سلیقه هست
میچسبه که توش غذاهای خوشمزه شمالی بخورین
چقدر این کار که چیزای کهنه و بدرد نخور و رد کنیم و جدید بگیریم لذت بخشه

ممنونم از محبتت شهره جون .
از تعریفت ممنونم .
غذای شمالی بخوریم خنده ام گرفت .
وای نگو از رد کردن چیزهای به درد نخور که هنوزم به این اقدام خودم افتخار می کنم .بیشترش هم کادویی هایی بود که برای خونه ام آورده بودن و حقیقتاً هم به کارم نمی اومدن

مرضی سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ http://khatkhati-92.blogfa.com/

رزماری جان ممنون ازت بابت کامنتای خوبی که برام گذاشتی عزیزم

خواهش می کنم عروس خانم آینده نزدیک

صبا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

مبارک باشه.البته هنوز موفق به دیدن عکسها نشدم.گمونم حجمشون بالاست
ای ول شما هم که سالگردتون اردیبهشته که.البته من سالگرد عروسیمه

مرسی صبا خانم گل .
این عکس ها نمی دونم چه مدلی بود بعضی وقتا خوب باز میشد بعضی وقتها دیر باز میشد .درهرصورت شما ببخش.
ما هم سالگرد عروسیمون اردیبهشته دیگه .عقد و عروسی ما یه روز بود

بلورین یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

سالگرد ازدواجتون مبارک...به نظر من هدف کادو هم نیست همین که دوطرف یادشون باشه و به هم تبریک بگن هم کفایت میکنه...
ایشالا همیشه خوشبخت زندگی کنید....دیگه کم کم باید فکر نی نی باشیدا

بله بله مرسی از تبریکتون .
دیگه بلورین جان هم به من گوشزد کرد باید به فکر باشم دیگه خوب .چشم خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد