همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

التماس دعا


دوستای گل و مهربونم سلام .

یه خواهش ازتون دارم . مهتاب جونم ، یکی از دوستای وبلاگی ام تو وبش از مشکلی حرف زده که شیرینی زندگیش رو داره کم می کنه .

من که جداً و واقعاً به این معتقدم که وقتی دست های دوستی مون رو با عشق به سمت هم دراز کنیم محبت تو دل هامون جوونه میزنه .

از دیروز همش دارم فکر می کنم چطور میتونیم کمکش کنیم .

راستش من خودم از خوندن سوره توحید ، خیلی معجزه دیدم .یعنی کارهایی که قفل شده بود یهو حل شد .دیدم تو این ماه عزیز هم که به خوندن سوره توحید ( همون قل هو الله احد خودمون ) توصیه شده .

حالا از شما دوستای خوبم می خوام که با هم شروع کنیم و یه زنجیره به راه بندازیم و هر کدوممون به اندازه وسعمون مهتاب خوبم رو یاری کنیم .

باز هم یه خواهش دیگه ، وب من شاید زیاد بازدید کننده نداشته باشه ، اما می خوام هرکسی ازینجا گذر کرد لااقل به قدر یک سوره هم که شده به نیت مشکل مهتاب ما رو همراهی کنه .

مطمئن باشید تاثیر خوبش رو تو زندگی خودتون و وجود نازنین خودتون هم می بینید .

مینیمم و ماکسیمم قرائت تعداد 1 و 100 هست .هر کدوم از بچه ها هر تعدادی که خواست فقط کافیه به من بگه تا توی لیست پایین پر بکنم .تبصره هم داریم اگر کسی 100 تاشو زود تموم کرد میتونه یه 100 تای دیگه بگه .فقط باز هم به من بگین تا ببینیم مجموع به چند میرسه .

مرسی از همتون



خودم : 100 تا + 10 تا

آلیس : 100 تا + 100 تا

مراری : 100 تا

غزل : 20 تا

شهره : 40 تا

مهتاب : 200 تا

بهار : 20 تا

بلورین : 20 تا

ساناز : 50 تا + 100 تا

نظرات 14 + ارسال نظر
آلیس سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

عزیزم
مرسی از این لطفی که در حق دوستت کردی.
منم هستم
100 تا لطفا

منم ازت ممنونم .
مطمئن باش خودت هم تاثیر مثبتش رو می بینی .

مراری سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ http://mi-myhusband.blogfa.com

منم هستم عزیزم 100 تا
براش دعا میکنم
خدا خیرت بده

قربـــــــــــــــــــــون تو .مرسی

غزل سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

سلام خدا مشکلشو حل کنه
من ٢٠ تا

انشاء الله .مرسی غزل جان

شهره چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

خیلی کار خوبی کردی رزی جون
منم خبرو ک خوندم خیلی ناراحت شدم و قلبا براش دعا کردم
من 40تا

مرسی شهره جان .
آره واقعاً مهتاب که انقدر اکتیو بود و تند تند پست های پر نشاط میگذاشت دلمونو به درد آورد .ایشالا زودتر مشکلش حل بشه

mahtab چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ق.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

سلام رزی عزیز
نمیدونم درپاسخ این همه محبت چی باید بگم...
دوست خوبم، دوستان خوبم ازتون بی نهایت ممنونم
پاداش خوبیهاتون با خدا...

فدای تو نازنینم .ما که دور هم جمع شدیم و به دوستیمون احترام میگذاریم باید برای همدیگه قدم برداریم .
کمترین کاریه که میشد انجام داد .
انشاء الله خداوند خودش به برکت قرآن مشکل شما رو زود زود حل بکنه

mahtab چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ق.ظ

فعلا دو تا صدتا هم برای من بنویس

قبول باشه .چشم

بهار(فرصت دوباره آفتاب) چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.yegran.blogfa.com

سلام من هم 20 تا می خونم

سلام دست گلت درد نکنه

ساناز پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام عزیزم.کار خیلی خوبی کردی.واسه من فعلا 50تا بنویس انشالله بتونم بخونم دوباره 50تا دیگه میگم اضافه کنی

دستت درد نکنه ساناز جانم .
ایشالا

بلورین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ http:// boloorin.blogsky.com

امیدوارم زودتر مشکلش حل بشه
رزی جون واسه من بزن بیستا

خدا خیرت بده دوست گلم

man جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

manam khondam
eishala k moshkelate hame hal beshe

الهی آمین

man جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ http://coffeetalkh12.blogfa.com

khobam roza joni
hoseleye hichizo nadashtam
dge didam kheyli gham dare az pa daram miare y shab haminjori ono dorost kardam
roberahi?
khodet khobi?
ye vaght fek nakoni biamarefatam
khodet k kamo bish etela dashti ch sharayeti dashtam
alanam daram darsmikhonam az aval konkur sherkat konam
injori tarjih dadam
vasam doa konazizam

انشاء الله که همه چی درست میشه گل من .
مرسی که از خودت یه خبری دادی .به فکرت بودم عزیز دلم و اینکه داری چیکار می کنی

آلیس شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ

من 100تای اولیم تموم شد. لطفا 100تای دومی رو هم برام ثبت کن. ممنون

قربونت عزیزم
چشم حتماً

maryam شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

عزیزم مرسی از محبتت

خواهش می کنم نازنینم

ساناز یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام.عزیزم من یه 100تا دیگه رو میخونم.اضافه کن

مرسی گلم .دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد