همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

به بچه ها بگوئید : مواظب باشید

تمام دیروز پر از یه بغض بزرگ بودم که گاه و بیگاه ، اشک هامو سرازیر میکرد .

روز یک شنبه ، تو شهر من ، حوالی محل سکونتمون ، از یه مدرسه تو خیابون خونه مون ،‌ یه دختر بچه 8 ساله رو دزدیدن و تا حالا هم خبری ازش نشده .

فقط تصور اینکه اون مادر بیچاره چطور سه شبانه روز رو بدون هیچ اطلاعی از دخترش گذرونده ،‌ دیوونه ام می کنه .

وای به حال و روز اون پدر و مادر .

خدا خودش بهشون یاری کنه .

آخه چطور میشه فکر یه روز صبح دخترت رو بفرستی مدرسه اما دیگه ظهر خونه برنگرده . برنگرده و برنگرده و برنگرده .

یعنی اون مامان و بابا یه دخترشون نگفته بودن : عزیز دلم با غریبه جایی نرو ، نگفته بودن تا مدرسه تعطیل نشده از حیاط بیرون نیا ، آخه بابای مدرسه چطور می تونه بگه من نفهمیدم کجا رفت ، آخ که چرا مسئولین مدرسه جوابی ندارن بدن ،‌ اصلاً چی می تونن بگن جز ببخشید و معذرت خواهی .که ای کاش همون معذرت خواهی هم کرده باشن ، نه اینکه صداشون بره بالا که مدرسه دولتی ه ، دوربین مدار بسته نداریم و ازین حرفها .

اما تمام اینها زخمی از قلب آزرده اون مادر دوا نمی کنه .

دعا کنید بچه ها ،‌ دعا لطفاً .


* عکس این دختر زیبا در تمام سطح شهر پخش شده ، همین طور تو تمام صفحات فیض بوک انزلی این مطلب و عکس گذاشته شده .


نظرات 8 + ارسال نظر
آلیس چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

وای خدای من عجب اعصاب خوردیه به خدا...
فکرشو تجسمشم برای آدم سخته
10 صلوان نذر مادر امام زمان میکنم انشالا خبر خوب بهمون بدی رزی جون

قربوت برم آلیس مهربون .
خدا کنه هرچه زودتر یه خبری از بچه برسه .آخه اون مادر بیچاره تا کی چشم انتظار باشه

مینا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ http://minayii.blogfa.com

چقدر وحشتناک...
خدا به مادرش رحم کنه..
حالم بد شد به خدا..

آره غزیزم از وحشتناک هم یه چیز اونورتره

شهره چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:21 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

واای چه وحشتناک!
خدا به دل مادر و پدرش رحم کنه. حتما تو این مدت فکر اینکه هر بلایی بسر دختر معصومشون اومده می کنن. ایشالا زودتر پیدا بشه در سلامت و مقصر این کار هم مجازات بشه.

امروز که جمعه است هنوز بچه پیدا نشده .
نمی دونم چی بگم و چه بلایی سرش اومده

محبوبه چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

منم واقعا ناراحت شدم ایشالا پیدا میشه به زودی.

انشاء الله .به امید خدا

mahtab چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
واقعا نمیتونم حتی تصور کنم حال بد اون مادر رو
خدا خودش دستشونو بگیره
ایشالا به زودی خبر پیدا شدن و سالم بودنش منتشر شه
همسرم میگه شاید پشت این اتفاق مسایل خانوادگی ای چیزی باشه و کسی نمیدونه
مگه به این راحتی هاست ادم دزدی، بچه دزدی؟!

وحشتناکه مهتاب جان .برا منم قابل تصور نیست .
حالا شما خودت مادری بهتر می تونی حال و روز مادر بچه رو بفهمی .
خانواده متولی هم ندارن که بگی بحث پول و اینا باشه .پدر آشپز ارتش هست .نمی دونم چی پشت پرده است .ولی همش فکر ها به سما قاچاق اعضای بدن و این حرف ها میره

پری پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

عزیز دلم الهی بمیرم واسش دعا میکنم ایشالا به زودی پیدا میشه
بوس واسه رزی جونم

قربونت برم .پری میبینی چه غم انگیزه .
ایشالا زودتر پیدا بشه

وبلاگچه خاطرات جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://veblogchekhaterat.persianblog.ir

سلام رزماری جون.ان شا الله که پیدا میشه...
امام صادق علیه السلام:تعجب میکنم از مومنی که غمی در دل دارد و این دعا را نمیخواند
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

سلام عزیز دلم .انشاء الله
خدا کنه زودتر یه خبری ازین طفل معصوم به پدر مادرش برسه .

ساناز شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام خداکنه زود پیدا شه.من تو فیس بوک دیدم.خدا کنه مائده هر چه زودتر به اغوش خونواده اش برگرده

سلام .ایشالا
ایشالا زودرت پیدا بشه .جیگرم داره براش کباب میشه.
دیدی چقدر خوشگل بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد