همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

روزهای همین جوری

سلام به روی ماه همتون .صبح شنبه بخیر باشه .هفته خوبی رو آغاز کنین انشاء الله .

نمی دونم چرا از هفته قبل هیچ حرفم نمیاد ، بهتر بگم چیزی به ذهنم نمیاد تا بخوام پستی بگذارم .

روزها همین جوری دارن میگذرن .

مثل همیشه .نمیگم اتفاق خاصی نیفتاد ، چون اتفاقی بهتر از این نمیشه که امروز صبح هم از خواب بیدار شدیم و آفتاب زیبای بهاری رو دیدیم .

خدایا شکرت .

دیروز صبح هوای شمال حسابی خنک شد و بارون شدیدی بارید کلی خوشحال شدم و کیف کردم .بعدش هم من و اچید  یه کار فوق العاده عظیم انجام دادیم ، اونم مرتب کردن کشوها و میز به اصطلاح کامپیوتر بود که مدت هاست تنها استفاده ای که ازش نمیشه میز کامپیوتر بودنه .

خاطرم هست 2 سال پیش وقتی PC مون رو عوض کردیم و لب تاپ گرفتیم ، اچید جان من به اندازه 2 تا پلاستیک بزرگ فقط CD بازی که دیگه نمی تونست رو لب تاپ نصب کنه و البته همشون رو هم بازی کرده بود رو به همکارش هدیه داد .یعنی وقتی اون CD ها رو جمع کرد من تازه فهمیدم کم کم ، کم کم چقدر بازی جمع کرده .یه پا کلکسیونر شده بود .

دیروز هم که کشوها رو مرتب کردیم ، باورم نمیشه از چهار تا کشو ، 2 تاش کاملاً‌خالی شد . باز هم CD های بازی بود که به شکل داوطلبانه توسط همسر دور انداخته شد .

یه تعداد زیادی هم CD مونده که باید چک کنم ، اونهایی که به درد نخوره بندازم بره .

جالبه روز پنچ شنبه نمی دونم تو کدوم سایت یه ضرب المثل ژاپنی خوندم که نوشته بود اگه چیزی رو در یک سال گذشته استفاده نکردی مطمئن باش در 10 سال آینده هم استفاده نمی کنی .

نمی دونم لطف خدا بود که شامل حالم شد و این ضرب المثل رو خوندم که همین رو سرلوحه کارم قرار دادم و با خیال راحت هرآنچه که در 1 سال گذشته استفاده نکرده بودیم رو سپردم به سبد بازیافت .

خدا پدر این باز یافت رو بیامرزه دیگه با خیال راحت ، اضافه ها رو می اندازم بیرون .

این از کار مفیدمون که باری به اندازه یه تپه رو از رو دوشم برداشت .(‌نگفتم به اندازه یه کوه چون واقعاً سنگینی اش در اون اندازه نبود )

بازی های جام جهانی هم که شروع شده .خوش به حال اونهایی که فوتبال دوست دارن .من که اصلاً خوشم نمیاد .

نظرات 9 + ارسال نظر
ماندگار شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ http://paskoucheha.blogfa.com/

نمیدونی چقدر دلم میخواد وسایلای خونه رو غربال کنم و یه سریاشونو بریزم دور. حیف که مامانم نمیذاره.
ولی اگه برم خونه ی خودم یک دونه وسیلهی به درد نخور توی خونه نگه نمیدارم.
منم فوتبالی نیستم .

عزیز دلم این خاصیت خونه مامانهاست که همه چیو نگه میدارن .
زیاد خودتو ناراحت و درگیر نکن .
ایشالا همه این ابتکارها رو در جهت پاک سازی منزل بگذار برای خونه خودت .دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره

mahtab شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
واقعا چه چیز بهتر از دیدن یک روز زیبای دیگه؟
ایشالا همیشه خوب و خوش باشید
وااای که من چقدر از این فنگ شویی و دور ریختن اجناس زیادی کیف میکنم؟
خودمم تعجبم از خودم که اخه چرا تا این حد..بیشتر از خریدن از دور انداختن خوشم میاد
منم شنیدم، نمیدونستم ضرب المثله...منم لباسهایی رو که چند وقته نپوشیدم رد میکنم البته به جز وسایلی که مثلا میدونی سالی یک بار ازش استفاده میکنی و اگر الان ردش کنی سال دیگه حتی شده برای یک بار لازمش داری ...مثلا ل

سلام دوست خوبم .
آره واقعاً‌ نعمته هر روز با تن سالم از خواب بیدار میشم .خدا رو شکر .
راست میگیا .انگار ما از دور انداختن بیشتر از خریدن خوشحال میشیم .عجبا
آره خوب .البته یه چیزهایی هست که سالی یه بارلازمه .اونها که جای خود داره .باید نگهش داشت

شهره شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.ourlovelyhut.blogsky.com

کاملا درکت میکنم چه کار بزرگی کردی و چقدر از دیدن اون کشوهای خالی لذت میبری
منم وقتی چیزهای بی مصرف اطرافم باشه حس می کنم دارن به قلبم فشار میارن و دنبال فرصت می گردم برای تفتیش

آخ شهره جان اصلاً ضربان قلبم ، منظم تر شد .
نمی دونی تا یکی 2 ساعت اول که بهش فکر می کردم چه خوشحالی خوبی می اومد تو وجودم .
آخه ببین چه کم توقعم .خوشحالی برای 2 تا کشوی خالی

آلیس یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

بازم خوبه تو این خونه تکونیاتون اشیا گم شده پیدا نمیشه
البته این اتفاق برای آدمایی امثال بنده که شلخته ان بیشتر اتفاق میفته. من از بس همه چیز و اینور و اونو میچپون اصولا تو این خونه تکونیا کلی وسایل گم شده پیدا میکنم.
چه ضرب و المثل مفیدی فکر کنم من اگه این ضرب و المثل و عملی کنم خونم خالیییییییییی میشه

البته چیزهایی پیدا میشه .اما دیگه شیر زنی شدم برای خودم که راحـــــــــــــــت همه رو می اندازم کنار .
تو هم یه چند سالی که بگذره دیگه از تل انبار کردن چیزهای اضافه خسته میشی .حالا شما جوونی ، بنیه داری برای ذخیره سازی

ساناز یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام.چه خوب که دور وبرت رو خلوت کردی.منم وقتی یه چندماه از چیزی استفاده نکنم میسپارم به بازیافت.رزی اما من فوتبالی ام.(فقط بازیهای جام جهانی) خدایی این دوره تیم ها غیر قابل پیش بینی بازی میکنند.جالب اینجاست من حمید رو تشویق میکنم بشین پای مسابقه که چون ایشون صبح میرن سرکار وسط بازی خوابه

سلام ساناز .راست میگی فوتبالی هستی ؟چه جالب .
راستی هر وقت میخوام خونه رو تمیز کنم یاد تو می افتم که گفتی از اتاق شروع کردی و 1 روزه چند بار ماشین لباسشویی روشن کردی .همش خنده ام میگیره .میگم حالا سانی بچه کوچیک داره من چی ؟
ولی خیلی حال میده خلوت کردن خونه

فهیمه یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ http://eyf.blogfa.com

مث همیشه پر از انرژی مثبت هستی عزیز دلم
منم اینقد ازین کارا خوشم میاد که حرف نداره
همیشه چیزای بدرنخورو میریزم دور چقد کیف میکنم
هفته ی خوبی داشته باشم رزی گل و مهربونم

قربونت برم دوست جونی خوبم .
قبلنا اینجوری نبودم .همش وسیله ها رو انبار میکردم شاید روزی به درد بخوره .اما الآن یه مدتیه وقتی خونه خلوت میشه لذت می برم .چون خونه هامون هم اونقدر بزرگ نیست که هی بخوایم پرش کنیم .
تو هم هفته خوبی داشته باشی

محبوبه یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

منم اینقدر تو خونه کار دارم اما اصلا وقت نمیکنم به هیج کدومش برسم.

وای محبوبه جان ،‌ کاملاً درکت می کنم .خانم هایی که بیرون از منزل کار می کنن همیشه از این کارهای عقب مونده دارن

ساناز سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.واقعا جمع کردن خونه در حد بنز ترکیده تو یه روز واقعا شاهکار بود اما رزی باور کن خیلی بعدش که همه جا تمیز بود بهم میچسبید و خستگیم در میرفت.ولی اگه خونه در حد بنز بترکه و بعد جمع کنی همه متوجه تغییرات میشن اما اگر هر روز جمع کنیم هیچکس نمیفهمه چقدر کار کردیم.اما رزی من با اومدن فرنام هر 2روز یکبار مجبور شدم ماشین روشن کنم قبلا هفته ای یکبار بود .الان هم خودم لباس زیاد کثیف میکنم و هم لباسهای فرنام زیاده و مجبورم لباس های خودمو جدا بشورم و مال فرنام هم جدا.اما نمیدونی چه کیفی داره پهن کردن و تا کردن لباساش.انگار لباس عروسکه.انشالله به زودی تجربه کنی

سلام قربونت برم .
تو که شاهکار کردی خونه رو اونجور تمیز کردی .ولی کاملاً‌حق داری که بعدش که تمیزی خونه رو خود آدم نگاه می کنه چه کیفی بهش میده .
خدا فرنامت رو برات حفظ کنه .ایشالا دامادش کنی عزیز دلم

مرضی چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام عزیزم . اون همسایتون که تو انزلی بچه شو دزدیه بودن بالاخره چی شد پیدا شد
این روزا حسابی خبر پخش شدن وهابیون تو گیلان و مازندران و کشت و کشتارشون و ربودن هاشون و... پخش شده و حسابی ترس راه انداخته

سلام گلم .
نه هنوز پیدا نشده .البته شایعه خیلی خیلی زیاده .عده ای میگن پیدا شده اما حالش اصلاً خوب نیست و تحت نظره برای همین هم خبرش رو پخش نمی کنن تا بتونن باند اصلی رو بگیرن .نمی دونم چی بگم والا .خدا خودش بهمون رحم کنه و در پناهش ما رو حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد