همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

تولد بدون کادویی


کاش میشد و می تونستم جبران زحمت هات رو بکنم .

کاش میشد و می تونستم رنجی که برای من کشیدی ، درک کنم که تحمل اون از توانم خارجه .

کاش میشد و می تونستم حتی به اندازه یه ساعت خستگی هاتو ازت بگیرم .

من خواستم ، انشاء الله که تونسته باشم .

پنج شنبه شب ، تمام این حرف ها تو ذهنم می چرخید و می چرخید تا اینکه خیلی خیلی غیرمنتظره و ناگهانی ، برنامه خرید و البته به طبع اون گردش آخر هفته ام رو کنسل کردم و برای مامانم مهمونی تولد گرفتم و مامان اینا رو برای شام دعوت کردم اونم بدون کادوی تولد !

خنده داره ، نه ؟ آخه تولد مامانم امروزه .منم دیدم پنج شنبه بهترین فرصت ِ برای مهمونی . این شد که یه تولد خودمونی و کوچیک گرفتیم و دور هم خوش بودیم اما گفتم کادوت باشه طلبت .

دلم می خواست مامان جونم حتی شده به اندازه فرصت یک شام ، کار نکنه و خسته نشه . مثل یه مهمون بیاد و بشینه رو مبل و خانمی کنه .

ایشالا که بهش خوش گذشته باشه و همونی شده باشه که نیت من بود .

مامان ِ خانم  ِ من ، مامان ِ مهربون ِ من ،‌ دوستت دارم و تولدت مبارک .

دیروز هم تمام روز با مریم و مهیار سپری شد .این بار اونها ناهارشون رو دستوشن گرفتن و اومدن خونه ما .

دوباره بعد شام قرار گذاشتیم رفتیم لب ساحل .

دوست های جدیدمون رو خیلی دوست دارم .خدا رو شکر که اونها رو سر راهمون قرار داد .

نظرات 9 + ارسال نظر
آلیس شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

عزززززززززززززززززززیزم تولد مامان گلت مبارک باشه
انشالا انشالا انشالا سالیان سال با تن سالم(که از همه چیز مهمتره) در کنارتون باشن و با هم شاد باشین.
دست گلتم درد نکنه و انشالا خدا برات جبران کنه عزیزم

مرســــــــــــــــــــــــی نازنینم .قربونت برم که انقدر به من لطف داری .
الهی آمین .خیلی خیلی ممنون از دعاهای خوبت

مرضی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

عزیزم نگفتی اون بچه که ربوده شده بود پیدا شد؟
از وهابیون شنیدی؟

مرضی جان گفتم که هنوز نه .
وهابیون و بهایی و این حرفها منم خیلی شنیدم .شایعه زیاده گلم

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ

تولد مامان مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشند
تولد مامان من هم 25 تیره هر وقت بهش تبریک میگیم میگه امروز تولد منه؟ وا؟ نمی دونستم

مرسی بهار جان .
آخی الهی بمیرم مامانها انقدر درگیر زندگی هستن که خودشون رو فراموش کردن .به معنای واقعی خودشونو وقف زندگی کردن .خدا مامانت رو برات نگه داره ایشالا عزیزم

محبوبه یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

تولدشون مبارک باشه عزیزم. کار خیلی خوبی کردی.
دوست خوب نعمته قدرشونو بدون.

ممنونم محبوبه جونم .آره والا دوست خوب ، جداً نعمته

mahtab دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام
باتاخیر تولد مامان گلت مبارک
خسته نباشی و خدا قبول کنه ازت این مهربانی رو
خدا برات حفظشون کنه ان شاالله

mahtab دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

من تا حالا برا مامانم تولد نگرفتم
تشویق شدم براش بگیرم
مردادیه مامانم

حتماً‌این کارو بکن .
منم تا حالا این کار رو نکرده بودم اما مهتاب جان به نظرم اون بندگان خدا الآن دیگه وقت استراحتشونه .حالا نوبت ماست .
بدون اینکه بهش بگی یهو غافلگیرشون کن .

برای تو دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
تولد مامان خوبتون مبارک باشه
دوست تازه من از اینکه تازه به وبم امدید و محبت کردید یک جز رو برداشتید خیلی ممنونم خیلی از خدای بزرگ می خواهم که شما هم حاجت روا باشید
دوست مهربانم امیدوارم هر چه راکه دل باصفاتون از خدای مهربون می خواهد خیلی زود محقق بشه
جز 4 برای شما و شروعش اخر شعبان یا اول ماه مبارک رمضان تفاوتی نداره اما خواهشا تا اخر ماه مبارک رمضان بخونید
باز هم ممنونم

سلام عزیز دلم .
خواهش می کنم .
چشم حتماً می خونم .و انشاء الله که همه به حاجت های شرعی شون برسن .من جمله من و شما

صبا دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

تولدش مباااارککار خوبی کردی :)
منم برگشتم با یه پست شگفت انگیزانه

مرسی صبا جان .
اومدن ببینم شگفت انگیزت چیه ؟
نکنه اونی که فکرشو می کنم اونه ؟

فهیمه سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://eyf.blogfa.com

تولدشون مبارک
ایشالا همیشه سالم و سلامت سایشون رو سرت باشه

ممنونم .
ایشالا
خدا مامان شما رو هم برات نگه داره همین طور تو رو برای یوسفت حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد