همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سال ها پیش ازین

امروز صبح که اومدم دفتر ، تقویم رو ورق زدم دیدم امروز ، روز صنعت و معدن ِ .

بعد یه لحظه به این فکر کردم اول روز صنعت و معدن بود بعد تولد من یا اول تولد من بعد روز صنعت و معدن نام گذاری شد .

هه هه هه

اینم یه شوخی بیمزه برای اول صبحتون .

بله امروز تولدمه .

اون سال های پیش که روز دهم تیر ، عید سعید فطر بود ،‌ من به دنیا اومدم .

نظرات 10 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام عزیزم.تولدت مبارک.صد سال زنده و شاد باشی

قربونت برم سانی جونم .فدای تو

mahtab سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام رزی جانم
تولدت مبارک
نمیدونستم روز غید فطر به دنیا اومدی
ایشالا 120ساله بشی عزیزم

سلام خانمی .
ممنونم .
بله این لطف خداوند بود که شامل حالم شد

صبا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ

به به توللللللللللللللدت مبارک ایشاله همیشه دلت خوش باشه و لبت خندون

فدای تو مامان صبا جون .قربونت برم

آلیس سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ب.ظ

عزیزم سالروز زیباترین روز زندگیتو بهت تبریک میگم

امیدوارم سالیان سال خداوند بارون خوشبختی رو روی سر تو و همسرت بباره...
از طرف منم به همسر نازنینتم تبریک بگو بخاطر خوش شانسیشون

هو هو .خیلی ممنونم که اینجور هوای منو داری
خیلی ممنونتم نازنینم .
والا اینهمه شرمنده ام کردی ، دیگه در پوست خودم نمیگنجم

شهره سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

تولدت مبارک رزی جون
برات بهترین آرزوهارو دارم 3>

ممنونم شهره جان .لطف داری شما عزیزم

mahtab چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

بعد از تبریک گفتن به شما متوجه شدم یکی دیگه از دوستانم هم متولد ده تیره...اینجا نوشتم تا یادم بمونه و یادت بمونه تیرماهیها خیلی خوب و گلن

وای مهتاب جانم ، اینجوری شرمنده ام نکن دیگه
ممنـــــــــــــــــــــــونتم از محبتی که بهم داری

باشگاه پژوهشی ساداکــو جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ http://sadako.loxblog.com

اگر همه عمرت را به یک گل نگاه کنی بدان اشتباه نکرده ای. (هایکو از کتاب آخرین سامورایی)
خرسنده زادروز تان فرخنده باد...
از هم اکنون به فکر تقویت رزومه تحصیلی و شغلی خود باشید.
تبدیل پایان نامه به کتاب
تقویت رزومه (مصاحبه دکتری Ph.D)
مقایسه = ارزش هر کتاب تالیفی 15 الی 22 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره
(مقاله علمی پژوهشی چاپ شده 5 نمره / علمی ترویجی 2 نمره و ISI دارای 7 نمره)
فرصتی برای دیده شدن > چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی
با هزینه اندک بدلیل درنظر داشتن تنگناهای مالی دانشجویان
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ویژه شهرستانیها)
ارسال متن با ایمیل/ واریز هزینه با عابر بانک/ ارسال کتب با پست
با کلیه مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد، اداره شابک ISBN ، فیپای کتابخانه ملی ایران و ...

باشگاه علمی و پژوهشی ساداکو
クラブ 科学的 と 研究 禎子
Sadako Scientific and Research Club

30٪ تخفیف برای کتاب اولی ها
5٪ تخفیف ویژه اهالی بلاگ اسکـای

فهیمه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ http://eyf.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام خانوم خوشکل
تولدت مبارک عزیز دلم
ایشالا صد و بیست ساله شی و در کنار همسر و خونواه و کوچولوهایی که قراره بدنیا بیاری خوشبخت و شاد باشی و من هم در کنارت باشم و از خوندن خاطره زندگی پر از عشقت درس بگیرم
بازم تولدت مبارک
دوستت دارم

سلام به روی ماهت فهیمه جونم
قربونت برم که انقدر مهربونی و به من لطف داری .
خیلی شرمنده ام میکنی شما .من چجوری سرمو بلند کنم آخه ؟
بـــــــــــــــــــــوس .بــــــــــــــــوس

فهیمه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ب.ظ http://eyf.blogfa.com

گلم من جز چهارمو خوندم

قربونت برم .دستت درد نکنه و خدا ازت قبول کنه

:) شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ق.ظ

تولدت مبارک باشه عزیزم
همیشه بع شادی و خوشی

ممنون دوست عزیز
اما چرا آخه اسمت رو ننوشتی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد