همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

آینه

سلام دوستای خوبم .

یه راست برم سر اصل مطلب که از دیشب حالمو گرفته .

من حسابی چاق شدم .یعنی دیشب تازه فهمیدم سایزم عوض شده .اینکه میگم دیشب خیلی عجیبه نه ؟

ماجرا ازین قراره که ما روز مبارک عید فطر که میخواستیم بریم تهران ، دقیقاً زمانیکه همه وسایل رو جمع کرده بودیم و داشتیم از خونه خارج میشدیم ، همسر برای یه لحظه رفت تو اتاق خواب تا از کشو چیزی برداره .بلافاصله که کشو رو با همون فشار و ضرب همیشگی می بنده آینه ِ میز آرایش برمیگرده و می افته زمین

خوبه که من تو اتاق نبودم .

خلاصه من که اصلاً ناراحت نشدم و گفتم قضا و بلا بوده که به مال خورده .القصه همه اینا رو گفتم تا برسم به اینکه هنوز آینه ما تعمیر نشده .چون هم آینه اش و هم قسمتی از ام دی اف پشتش آسیب دیده .حالا باید بگردیم یا اونو تعمیر بکنیم که فکر کنم کمی تعمیرش سخت باشه چون نجارها قبول نمی کنن یا اینکه یه آینه جدید برای سرویس خواب بگیریم .

تمام اینها به اینجا رسید که ما دیگه آینه قدی تو خونه نداشتیم فقط هر آینه ای بود برای من از کمر به بالا نشون میداد .تا دیروز یهو یاد یه آینه قدی که تو انباری بود افتادم .از همسر خواستم که اون بیاره موقت استفاده کنیم .

تا آینه رو آورد و من یه نگاه از سر تا پا به خودم انداختم تازه فهمیدم مامانم هی میگه چاق شدی منظورش چیـــــــــــــــــــــه ؟البته این گریز ناپذیره و می دونم که یه روال طبیعیه اما با اون گرسنگی های وحشتناکی که من داشتم و دارم اضافه وزنم دور از ذهن نبود و  مسئله دیگه اینکه فکر کنم چون یهو بعد حدود 2 هفته فهمیدم افزایش سایزم چقدر بوده برام شوک بر انگیز بود .

حالا همش به این فکرم که آی من چه کنم چه نکنم .فکر رژیم که نیستم به هیچ وجه .از نظر خودم هم زیادی نمی خورم چون زمانیکه گرسنه ام میشه میخورم ، و اگه نخوام چیزی بخورم به نظرم گرسنه موندن برام کار غیر ممکنه .

به امید خدا همه اونهایی که نمی دونن از رو هیکل من کاملاً دوزاری هاشون می افته .

نظرات 14 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

ای جونم
من که میگم بچت پسره
منم عین تو بودم
زیاد میخوردم و اگه نمیخوردم دست و پام ضعف میرفت نمیتونستم کاری انجام بدم
طبیعیه این چیزا گلم
دوباره بر میگردی
نگران نباش
ایشالا به سلامتی این دوران و بگذرونی و نی نی سالم و صالحی داشته باشه به امید خدا

قربونت برم .فهیمه یادمه تو هم از چاقی و هیکلت نارحت بودی .یعد تو دلم میگفتم وای فهیمه به چه چیزهایی حساسه .خوب چاقیه دیگه چه اشکال داره .
الآن خودم شدم عین اون وقتای تو

شهره یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

اصلا نگران نباش عزیزم قسمت بوده که اینه بشکنه و بی دغدغه ی چاق شدن بخوری
دیگه وزن اضافه کردن طبیعیه بخصوص که بدنت هم نیاز داره و با اشتهایی که داری اعلام میکنه
پیش دکترت که رفتی بهش بگو ولی الان هرچقدر میل داری باید بخوری بعد از سه ماه حسابشده تر بخور
اگه اینه هم نگرانت میکنه برگردونش تو انباری

در مورد شکستن آینه که اصلاً ناراحت نشدم اما نبود 2 هفته آینه تو اتاق و دیدن خودم یهویی برام شوک برانگیز بود .
شهره جان فعالیتم کمه .هوا هم گرمه بیرون زیاد نمی تونم برم پیاده روی .چشم باید با دکترم صحبت کنم

ساناز یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام عزیزم .خوبی؟رزی یعنی تو بیشتر از من قراره چاق شی.من تا روز بارداری 15کیلو اضافه ورن پیدا کردم و بعد از زایمان 10 کیلو که خدا روشکر 3کیلویی هم کم کردم.مونده 7کیلو دیگش.
رزی نزار گشنه شی و بعد بخوری که این باعث میشه اضافه وزنت بیشتر شه .کم کم و خرد خرد بخور و نزار یکدفعه ای یه جا بخوری که تمامی جذب بدنت شه.من الان بیشتر میخورم اما تعداد وعده ها بیشتر ولی حجم کمتری میخورم

سلام سانی جان .قربونت برم .الحمد لله خوبم .
نمی دونم والا به کجا خواهم رسید .فقط می دونم ما خانوادگی ژنتیک چاقی داریم .خدا عاقبتمو به خیر کنه .
آره سانی جان سعی می کنم گرسنه نشده بخورم .یعنی اصلاً نمی تونم گرسنه بمونم .
باید تحرکم رو بیشتر بکنم

mahtab یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام خانومی
فدای سرتون، شاید قسمت بوده بشکنه کمتر خودت رو تو ایینه نگاه کنی...تو کتاب ریحانه بهشتی اومده شبها توآیینه نگاه نکنه خانم باردار و کلا کمتر کنه...البته شک کردم دقیقشو...اگه داری بخونش کامل
نگران نباش....شیرینی کم بخوری بقیش مهم نیست زیاد...البته ماههای بعد با پروتیین خودت رو سیر نگه داری یهتره....نون و برنج رو کم میکنی و لبنیات و گوشت رو زیادتر میخوری ان شاالله

سلام نازنینم .
آره نوشته شبها نگاه نکنه .منم خوندمش .
باید یه کم برنج رو کم بکنم .غیر ازون چون هم سالاد ماکارونی یا سالاد الویه درست می کنم تا میان وعده بخورم سس مایونز داره دیگه ؛ اونم فکر کنم خیلی چاقم می کنه .باید حواسم بیشتر جمع باشه

آلیس دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ

تا باشه از این چاقیا باشه دختر
به نظر من شیرین ترین دوره چاقیه عمر هر خانمه
همه بعد از شیردهی خیلی خیلی زیاد کم میکنن نگران نباش
حواست به مویز و گشنیز باشه تا میتونی بخور

تا چاقی من به گامبالویی تبدیل نشه
آلیس جان خودم هم همین جوری به خودم گفتم که سر یه ماه 4 کیلو اضافه کردم .دیگه نباید به خودم دلداری بدم .باید کمتر بخورم .وگرنه از در خونه رد نمیشما ....
در مورد اون خصوصی ات هم چشم دعاگوت هستم البته اگه قابل باشم
مویز رو می دنستم اما گشنیز نه .ممنونم از راهنمایی ات

ال هام دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

عزیزم فقط مواظب باش که فشارت بالا نره
من تو بارداریم ماههای اول بیش از حد اشتها داشتم همینم باعث شد که از هفته 26 پره اکلمپسی بشم و فشار بالا و مدام بستری میشدم
راستی از همسایه چه خبر نی نیش اوکی شد؟

سلام الهام جونم .خوبی ؟
خدا رو شکر که تا حالا فشارم خوب بوده .
راستش از دیروز شروع کردم که حجم غذاهامو پایین بیارم .نمی خوام زیاد تر ازاین اضافه وزن داشته باشم .
بچه همسایه امروز معلوم میشه که ضربان داره یا نه

ال هام سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

آخی عزیزم
ایشالله که داره خبرشو بده

مرسی .دعا کنین دوستان

بلورین چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

سلام رزی جونم
باورت می شه؟ من همون موقع هایی که رمز دادی از گوشیم خوندمت و کلی خوشحال شدم و کلی ذوق کردم تو کامنتی که برات گذاشتم و کلی توصیه و اینا...بعد اون گوشی بی ادب هر کاری کردم نظر و برات ارسال نکرد که نکرد...هی امتحان کردم هی دیدم نه نمی شه...خلاصه بعد از کلی کلنجار رفتن درست نشد که نشد...منم اعصابم خورد شد و کلا از وبلاگم اومدم بیرون...خلاصه بگم برات خوشحالم و تبریک می گم...
منم حس می کنم سایزم داره زیاد می شه نگرانم...ولی حس می کنم با یه کمی فعالیت درست بشه برای من..چون کلا من استعداد چاقی ندارم...البته امیدوارم بعد از زایمانم این روند ادامه نداشته باشه...چون عمه م می گه منم قبل از زایمانم لاغر بودم بعدش چاق شدم...من اصلا دلم نمی خواد چاق شم...سایزم و دوست دارم

سلام بلورین جان خودم
جدی میگی خانمی ؟آره منم شنیدم بعضی ها بعد زایمان چاق میشن .حالا ایشالا که تو همین جوری خوش تیپ و خوش هیکل بمونی.
مرسی دوست خوبم .خودت خوبی ؟بابا یه خبری از خودت به ما بده دیگه .دل نگرانتیم

آلیس چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ

شنیدم گیشنیز خیلی سر بچه رو پر مو میکنه
همکارم خورد بچش که به دنیا اومد سر و صورت بچه ی عالمه مو بود . از غذا نی نیشم دختر بود ی دختر مو زیاد و خوشگل خدا بهش داد

یه وقت ازون ور بوم نیوفتیم ؟
خواهر زاده من طفلی اونقدر پر مو ِ که خسته شده از بس آرایشگاه میره

صبا پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ http://maokhoda.persianblog.ir

ای خواهر دست رو دل ما گذاشتی.منکه دیگه به اضافه وزن فکر نمیکنم چون جز اعصاب خوردی هیچی نداره.بعدشم با به دنیا اومدن نی نی کمیش از بین میره.بقیه اش هم تو دوران شیردهی همه میگن آب میشه.پیاده روی اگه میتونی داشته باش روزی 10 دقیقه تو خونه هم خوبه.چون بیرون خیلی گرمه.سعی کن خشکبار زیاد مصرف کنی و میوه های خشک.اینام خیلی خوبن.راستی الان چند هفته ای؟ سونو ان تی رو دادی با غربالگری سه ماهه اول؟
راستی مامانم چند بار برام کمپوت گوشت درست کرد اونم خیلی خوبه.

صبا جان مثل اینه من و تو حسابی چاق شدیما .البته از اون شدت اشتهام کم شده و دارم شروع میکنم به اینکه کمتر بخورم .
از گرما نگو که ساعت 8 شب هم میرم بیرون نفس تنگی میگیرم بس که هوا گرمه و شرجی زیاد ِ.
نه ایشالا هفته دیگه نوبت سونو ان تی هستش

وبلاگچه خاطرات جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ http://veblogchekhaterat.persianblog.ir

سلاااااااااااام رز ماری جووونم دلم برات تنگ شده بود...
اووووف منم رو این چاقی و لاغری لامصب خیلی حساسم...اتفاقا از این هفته میخوام برم باشگاه ان شاالله...
اگه ترد میل دارید روزی 20 دقیقه ترد میل که هر دو دقیقه تند و کندش کنید خیلی خوبه...
میگم نکنه خبریه و ما داریم خاله میشیم؟

سلام خانم خانما
بله که خبریه .شما که از ما خبر نمیگیری و از خودت هم خبر نمیدی همینه دیگه .

برای تو جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
نگران نباش بعد از زایمان به ورزش و رزیم درست میشه حالا بیشتر به فکر نینی نازمون باش
میگم دکترت حرفی نزده نگفته چند کیلو اضافه کردی
من یادم اول کار لاغر کردم از بس حالم بد بود بعد که ویارم تمام شد یکدفعه ماه 5 شروع به خوردن کردم واخر 5 که میر فتم تو شش 3 کیلو اضافه کرده بودم اما خوب فقط همون ماه اینچوری بود

سلام گلم .چرا دکترم که گفت .خودم هم وزنم رو فهمیدم چقد زیاد شده .5 کیلو چاق شدم اونم فقط تو ماه دوم .
این یعنی وحشتناک .....
تا آخرش خدا به خیر بگذرونه

وبلاگچه خاطرات جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای من تازه نظراتو خوندم...
جدی جدی داریم خاله میشیم که...
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککه ان شا الله...
ان شا الله سالم و صالح وخوش قدم و خوش روزی و عاقبت بخیر باشه(دعای سفارش شده اقا مجتبی تهرانی برای فرزندان بعد از هر نماز)

تو کیجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه وقت ؟
ممنون .خیلی سپاسگزار از دعای خوبت .ایشالا نوبت شما بشه گلم

محبوبه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ق.ظ

خودتو ناراحت نکن عزیزم به جاش یه گل خوشبو قراره به زندگیتون اضافه بشه. ایشالا بعد از زایمان همه چیز به روال خودش برمیگرده

فدای تو محبوبه جونم .مرسی ازین همه انرژی مثبت و خوبی که بهم دادی .
ایشالا برای شما عزیــــــــــــــــــزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد