همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سونوگرافی NT

سلام دوستای مهربونم .

خیلی ممنونم که اینقدر به فکرم هستین و راهنمایی ام می کنید .یکشنبه رفتم سونوی ان تی ، ان بی .

الحمد لله رب العالمین همه چیز خوب بود و خانم دکتر کلی از نی نی ام تعریف کرد .چون خیلی خوب و ناز وایستاد تا ما ببینیمش .اصلاً هم روشو کج نکرد یا خودشو لوس نکرد و برامون ناز نکرد .من کلی باخودم شکلات و شربت برده بودم ولی خدا رو شکر هیچکدوم لازم نشد و کار ما زود راه افتاد .

آخرش که مونیتور رو برگردوند سمت من و چند لحظه ای گذاشت تا من تصویر نی نی کوچولوم رو ببینم ، یهو ازش پرسیدم جنسیتش معلوم نیست ؟

خانم دکتر گفت : الآن خیلی سخته گفتنش ، اما بگذار ببینم ، خیلی دقت کرد و گفت : احتمال میدم احتمال میدم پسر باشه !

من شل شدم ......

دعوام نکنید ، خودم می دونم ، هرچی باشه لطف خداست ، پسر دختر نداره ، سالم بودنش مهمه .اما من هنوز به اون بلوغ فکری نرسیدم که بتونم قضیه رو هضم کنم .

من تمام عمرم عاشق دختر بودم و هستم ، از اولش هم که باردار شدم مامانم گفت حالت هات به دختر می خوره ، هرجا هم سرچ کردم تو اینترنت ویارهام ، ویارهای دخترونه بود .خیلی خوشحال بودم .هر وقت سختم میشد و خلاصه اذیت میشدم ، به عشق دختر بودن نی نی ام برام قابل تحمل میشد .حتی اسمش ، اسمش رو سال 87 ،‌وقتی من و آقای همسر نامزد بودیم انتخاب کردیم .تو این همه وقت هم هرچی گشتیم اسم دیگه ای بخوایم بگذاریم ، همسرجان گفت : نه همون خوبه .حالا حتی اسم پسر هم هیچی انتخاب نکردیم و موندیم توش .

خواهر و برادرم هم دختر دارن ،‌ حال پیش خودم میگم خدا حتماً‌ اونها رو بیشتر از ما دوست داشت که بهشون دختر داد .

البته بگم : از مدتهای قبل از مادرشوهرم نه به شکل مستقیم ، شنیده بودم که ایشالا پسر بیارین .به همسر گفته بود تو خودت خوبی ، یه پسر خوب هم خدا بهت بده .جداً هم که قلب همسرم خوب و ذاتش مهربونه . همیشه میگفتم اگه خدا روزی بهم پسر داد خدا کنه عین تو باشه .

ولی آقای همسر برام حقیقتی رو آشکار کرد که دلم هوری ریخت پایین .

بهم میگه : همیشه از خدا میخواستم بهم پسر نده ، تا بلاهایی که من سر مامان و بابا آوردم ، اون سرم نیاره .

آخه همسر من بینهایت شیطون و پر جنب و جوش بوده و الآن هم هست .اذیت کردنش هم همین شیطنت و جنب و جوششه .والا همین الآنش هم ولش کنم تمام هفته اش میره فوتبال و دویدن و شنا .خداییش رفیق باز نیست ولی به معنای واقعی عاشق ورزشه .

حالا همش میگم من چرا باید تاوان شیطنت های تو در کودکی ات رو  پس بدم .تو شیطون بودی یعنی بچه منم بخواد عین تو بشه دیگه واویلاست .

از دیروز مثل این .... آدم های پریشون احوال دارم سرچ می کنم تو اینترنت که تعیین جنسیت بدون سونو چیه .والا از بین 10 تاش ، 7 تاش که مربوط به دختره به من می خوره ، 3 تا که مربوط به پسره بازم به من میخوره .

بعد میشینیم میگم این خرافه ها رو بگذارم کنار .

حالا دیگه موندم ببینم خدا برام چی میخواد .

نظرات 10 + ارسال نظر
mahtab سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام رزی جانم
خداروشکر که همه چیز خوب بود
خب کوچولوتون به خودت رفته که آرومه...پس احتمالا پسره...نگفتم بهت؟!
عزیزم به قول خودت هردوش نعمت خداست و نمیشه دندونای اسب پیشکشی رو شمرد
اما برای خدا سخت نیست ارزوی دلتونو براورده کنه ضمن اینکه باید ازش خواست اگر صلاحتون در خواست دلتونه بهتون بده...باید بگم واقعا منم دلم دختر میخواد ....ان شاالله هرچی که هست سالم و صالح باشه و عاقبت به خیر
راستی کدوم مادرشوهریه که دلش نوه ی پسری پسر نخواد...دختری فرقی نداره انگار اما نوه ی پسری رو ترجیح میدن پسر باشه محض احتیاط از جهت ادامه دار شدن خاندانشون

سلام مهتاب گلم .
یعنی من آرومم ؟واقعاً خودم رو به شما اینگونه معرفی کرده ام ؟؟؟؟
ممنونم از لطفت .آره واقعاً بچگی ام آروم و بی دردسر بود .مامانم همش میگه .
راستش همیشه از خدا خواستم صلاحم هرچی هست رضایت منم تو اون بگذاره .
آره خوب ، ادامه نسل رو داریم خودمون به عهده میگیرم دیگه .این افتخاریه برای خودش

محبوبه سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

امیدوارم خدا بهت یه نی نی صحیح و سالم بده عزیزم. منم عاشق دخترم و از خدا میخوام اولین فرزندم دختر باشه

مرسی محبوبه جونم .ایشالا .خدا به همه اونهایی که نی نی می خوان یه دونه سالم و صالحش رو بده .
به شما یه دخمل ناز و. مامانی هدیه کنه

صبا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://maokhoda.persianblog.ir

اول از همه خداروشکر که خوب بوده سونو.دوم آز خون رو که ایشاله بلافاصله بعد سونو دادی دیگه؟ چون اشاره ای بهش نکردی
سوم منم عین خودت بودم همه چیم به دختردارها میخورد و عشق دختر بودم و تازه من تو هفته 19 با قطعیت بهم گفتن پسره و کامل این شل شدنت رو درک میکنم اما الان این نیم وجبی همه جون منه.
یه چیز دیگه اینکه امسال همه پسردار شدن.سیسمونی فروشها میگن لباس دخترونه هامون رو دستمون مونده همه فقط پسرونه میخرن و دیگه اینکه نی نی اول پسر باشه بهتره به خصوص برای خاندان شوهر.البته اگه نی نی دوم در کار باشه

راستش هنوز برای آزمایش نرفتم یعنی مرخصی نتونستم بگیرم برم .
اینم یکی از 10 تا مشکلات خانم های شاغل .انشاء الله شنبه .
آره صبا جان .پارسال همه دختر دار شدن امسال همه دارن پسر میارن .
نمی دونم والا جریان چیه ؟
من یه مدتی بود که به دومی هم فکر میکردم اما حالا میگم اگه اولی پسر باشه دومی خیلی ریسکش بالا میره .اگه اونم پسر باشه که حسرت به دل می مونم
ولی می دونم اگه پسر باشه خانواده همسرم بخصوص مادربزرگ و عمه هاش کیییییییییییییییف می کنن .اما این وسط من چی ؟؟
ایشالا منم به لوغ فکری تو می رسم و دختر و پسر برام فرقی نمی کنه

مراری چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:42 ب.ظ

منم عاشق دختر بودم ولی خداود تقدیرمو با پسر نوشت...
راضیم به رضای خودش و انشالله بتونیم صحیح تربیتش کنیم

انشاء الله .
مهم اینه که ما رضایتمون در صلاحی باشه که خدا برامون در نظر گرفته .
انشاء الله که همه نی نی ها سالم و سلامت باشن

برای تو چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
خوب جنسیتش که هنوز حتمی نیست اما الهی که هر چی خیر و صلاحتون هست همون بشه ، انشالله که یک نی نی ناز و سالم و صالح خدا بهتون بده
بعدش بهت بگم دختر من هم خیلی شیطون بود یعنی اینجوری بگم با دوستام که پسر داشتن میرفتم بیرون بچه های اونا ارومتر از دختر من بودن
دخترک 7 ماهگی چهاردست و پا می رفت مثل چی اینو گفتم که بگم نگران شیطنتش نباش ممکنه دختر باشه و شیطون هم باشه کماکان اینکه من و خواهرم از برادرم شیطونتر بودیم به خصوص خواهرم

سلام عزیزم .
بله انشاء الله که سالم و صالح باشه .اینش برام خیلی خوب خیلی مهم تره .
خواهر جون انگار زمونه عوض شده ، الآن من هر چی دختر می بینم شیطون و وروجک اما پسرها ساکت و آروم شدن .
برادرزاده خودم هم که دختر 3 ساله است به قدر شیطون بود که واقعاً یه نفره نمیشد نگهش داشت

بلورین پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

رزی جون اتفاقا هفته پیش خونه یکی از دوستان بودیم داشت در مورد سونوگرافی بچه ش می گفت که پسر بود و کلی ناراحت شده بود...ولی بعدش می گفت این بچه اینقدر براش عزیز می شه که دیگه اصلا به دختر نشدن بچه ش فکر هم نمی کنه...من هنوز نمی دونم بچه م چیه چون واقعا برام مهم نیست دختر باشه یا پسر...فقط مهم اینه که سالم باشه و صالح و بتونه اون دنیا دست من و حامی حامی رو بگیره...این برام از همه چی مهمتره...هدیه خداست...دعا کن سالم و صالح باشه...چون خود به خود وقتی اومد اینقدر برات خواستنی می شه که دلت نمی خواد یه ریزه ازش دور بمونی...

قربون تو دوست خوبم بشم که اینقدر قشنگ راهنمایی ام می کنی .
راستش رو بگم الآن که چند روز میگذره دیگه اونقدر برام مهم نیست .ایشالا هر چی خیره همون برامون پیش بیاد .

سما پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام لطفا به حراجم سربزنید
http://samaharaj.mihanblog.com/

ساناز شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام.انشالله نی نی ات سالم باشه که این از همه چیز مهتره.انشالله نی نی دوم دخمل بشه.من که منتظرم فرنام یه کم بزرگ شه دخمل بیارم.چون من و حمید عاشق دختریم

سلام سانی جونم .انشاء الله .بله واقعاً سلامت بچه از همه چی مهم تره .به امید خدا هر چی خیره همون براممون پیش بیاد

shıva dalan behesht شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ

kheylı barat khoshhalam azızam
enshala ke tane 2 taton salem base

ممنونم ازت شیوا جان .
از کامنتت خیلی خوشحال شدم

زهرا یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ق.ظ http://az-be.persianblog.ir/

رزماری ؟؟؟؟ عزیز دلم داری مامان میشه حس های خوبتو بفرست واسه اون فسقلی چه فرقی داره دختر یا پسر هر دوتاشون فرشته ان

آره زهرا جونم .
کم کم داره برام عادی میشه .دیگه به این نتیجه رسیدم هر چی خدا برام صلاح بدونه اون بهترینه .
ایشالا نوبت شما بشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد