همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

بارون ، نعمتی بر سر شهر من

تو شهر من چیزی که فراوون تر از شهرهای دیگه به فروش میرسه چتره ،  

تو شهر من سقف همه خونه ها شیروونیه ،  

واسه اینکه بارون بخشی از هویت شهر منه ،  

شهر من و مردمش با بارون زاده میشن ،  با بارون بزرگ میشن و به اون خو میگیرن . 

اگه نباشه کلافه میشن و تعادل زندگیشون بهم میریزه .  

این رحمت الهی رو فکر کنم بعد از 4 ماه دیروز لمس و حسش کردیم و هممون خوشحال و سرمست بودیم از نزول این همه رحمت . 

و چه خوشحال شدم من که بطور اتفاقی دیروز رو مرخصی گرفته بودم و خوشحال تر ازون که همسر هم همراهی ام میکرد و این برای من یعنی تمام تمام لذت دنیا .یه روز خنک ، یه بارون شدید ، بدون دغدغه دست تو دست همسر جانم .....

خدایا ممنونم که نعمتهات رو به یکباره بر من فرستادی .

این روزها انگار همه حرف هام در مورد نی نی ام هستش .دیروز هم بعد از 3 روز تلاش و ممارست که نمی تونستم برم آزمایش ، انگار قسمت بود همه چی دست به دست هم بده تا یکشنبه برنامه ام جور بشه و دلم شاد بشه و قلبم پر از انرژی . 

شنبه که بعد 3 روز خواستم برم آزمایشم رو انجام بدم ، آزمایشگاه بهم گفت باید برم رشت یه آزمایشگاه تخصصی .منم جای دیگه سوال نکردم و برای روز یکشنبه مرخصی گرفتم و همسر هم مرخصی گرفت تا با هم بریم آزمایشگاه .

صبح با صدای بارون از خواب بیدار شدیم و حتماً می تونید تصور کنید چقدر خوشحال شدیم بعد از چند ماه بی بارونی و گرما و شرجی فراوون ، یه بارون خوشگل داره می باره . 

رفتیم و گفتن باید حتماً برگه جواب سونوگرافی ات رو هم می آوردی که من همراه نداشتم .دوباره اچید برگشت خونه و برام آورد و منم آزمایش ها رو انجام دادم و 

 هر چقدر اصرار کردم اجازه بده خودم تنها برگردم ، راضی نشد و با هم برگشتیم خونه . حالا پس زمینه همه اینها بارون رو از یاد نبرید . 

منم که عاشق روزهایی هستم که خونه باشم البته  غیر تعطیل و جمعه .انگار لذتش بیشتره .خلاصه آقای خوبم من رو گذاشت خونه و رفت سرکار .منم موندم خونه و یه کارهای عقب افتاده ام رسیدم وکلی کلی مشعوف و مسرور شدم . 

خدایا شکرت که اینطور دل هممون رو شاد کردی .نعمت ها رو از ما دریغ نکن . 

این بارون مشکل بی آبی رو حل نمی کنه اما لااقل با خنک تر شدن هوا کمی باعث کاهش مصرف آب میشه .باور کنید ما هم اینجا با مشکل بی آبی مواجه هستیم .مایی که زندگیمون کنار آبه .وای به بقیه نقاط کشور . 

خدایا خودت کمکمون کن .همه جوره و همه جا

نظرات 10 + ارسال نظر
mahtab دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
اگر هفته پیش روز سه شنبه در اوج گرمای این مدت شمال کشور و در هوایی بی نهایت شرجی نیومده بودم اونجاها شاید الان حالت رو به این خوبی نمیفهمیدم
اون موقع که گفتی ایشالا وقتی هوا بهتر شد بیاییم پیشتون نمیفهمیدم چی میگی...
واقعا با این هوای شرجی چه میکنین شما؟!روزه چطور میگیرین؟!,همسرم که دایم عرق میریخت و میگفت اگه اونجا بودیم نمیتونست روزه بگیره

خداروشکر که ازمایش رو انجام دادی...خداروشکر که حالتون خوبه...حال دلتذن...حال روحیتون .ایشالا همیشه خوب و خوش.و سلامت باشین عزیزم

سلام مهتاب جانم .
حالا شما زمانیکه اومدی شمال یه کم بهتر بود .اما اون روزی که تماس گرفتی اوج اوج گرما و شرجی بود .
باورت میشه رطوبت هوا 100 درصد بود ؟کلافه کننده بود .
خلاصه ما هم عادت داریم و سر میکنیم دیگه .
الحمدلله بارون دیروز به قدری حالمو خوش کرد که خدا رو بینهایت شکر می کنم .
ایشالا یه کوچولو هوا که بهتر شد در خدمتت باشیم عزیزم

برای تو دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
خدا را شکر خدا را شکر که باران بارید
واقعا کشور با بی ابی مواجه کاش مسئولان فکری برای جمع اوری اب باران می کردن

عزیزم از این به بعد همه زندگیت حرفت فکرت میشه نی نی نوشتن توی وبلاگ که هیچ

سلام خانمی .واقعاً خدا رو شکر .جمع آوری آبیه بحث بیشتر کمبود آب کشور ما بخاطر گرمای زیاد و تبخیر اب سد هاست .باید روی همه سد ها سقف بزن
فکر کنم کم کم همون جوری بشم که شما میگی .همه حرف هام راجع به نی نی بشه

ماندگار دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

عزیزم من حواسم نبود تو کامنت قبلی رمز پستهامو نوشتم . یادم رفت تو کامنت خصوصی بذارم . لطفا کامنت قبلی رو تایید نکن

حواسم هست ماندگار جان .تایید نکردم

mahtab دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

حیف شد...فکر میکردم میدونی باید سونو رو هم ببری...

ممنون عزیز دلم...لطف داری

نه بابا ، من که بی تجربه ، دوستم هم هنوز این آزمایش رو نرفته برا همین کمی دردسر کشیدم

ساناز سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام.وای رزی با این تعاریفی که تو از هوا و بارون کردی دلم یکدفعه ای برای بارون و بوی نم خاک تنگ شد.خوشحالم که تو اون روز از هوا لذت بردی.

سلام عزیــــــــــــــــــزم .آخی ببخش تو رو به هوس انداختم .اما جداً بارون و بوی خاک بارون زده اونم وسط تابستون لذتبخش و هوس انگیزه ها .....
مرسی قربونت برم

محبوبه سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ

کاش اینجا هم بارون بیاد. خوشحالم که خوشحالی

ایشالا اونجا هم بارون بیاد .گرما دیگه طاقتی برامون نگذاشته بود محبوبه جان

بلورین چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

خوش به سعادتتون...اینجا یه چند باری بارون گرفت اونم عصرا...ولی کم می زد...ولی همونم باعث می شد هوای عصر تا شب فوق العاده خنک بشه...ولی یه دو هفته ایه بارون نیومده...خدا کنه خدا خودش بهمون رحم بیاره و بارون رحمتش و زیادتر از همیشه نازل کنه...
ایشالا همیشه دلت شاد باشه رزی جان...

بلورین جان بعد چند ماه بارون اومد .یعنی حتی 1 روز هم هوا ابری نشده بود .یهویی شد خدا رو شکر .
فدای تو عزیز دلم .
نگفتی جنسیت نی نی ات چی شد .بیام وبت ببینم چیزی لو دادی یا نه ؟

صبا چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://maokhoda.persianblog.ir

ای جان من عاااااشق بارونم.به به چه کیفی میده تو هوای بارونی دو نفره بیرون رفتن
آخ رزماری جون اگه از من میپرسیدی بهت میگفتم.این آزمایشو هر آزمایشگاهی انجام نمیده و حتما هم کپی برگه سونو باید همراهت باشه.تازه به من گفتن یا همون روزی که سونو میدی یا فرداش باید بیای برای ازمایش.بعد اینو فرستادن نیلو تهران.من فرم نیلو رو پر کردم.حدودا یه هفته ای زمان برد تا جوابش بیاد.دکترم با اینکه جواب خوب بود اما برا محکم کاری آزمایش خون دوم هم در کنار سونو غربالگری دوم نوشت.اما خب خیلی از دکترها میگن لازم نیست.خواستم بگم اگه دومی رو هم نوشت باز همین آش و کاسه است.باید کپی آخرین سونو همراهت باشه.مال من دومی هزینه اش شد 204 هزار تومن ناقابل :|
راستی جنسیت رو هنوز نگفتن؟ من اصلا نمیدونستم تو سونو اول هم با یه درصدی میشه جنسیت رو فهمید

ایشالا بارون قسمت شما هم بشه .دیگه کم کم آخرین قدم زدنهای 2 نفرمونه دیگه .باید ازین لحظات استفاده کنم .
معمولاً تو سونو اول هم از روی ریتم ضربان قلب بعضی ها می فهمن اما چون قطعی نیست چیزی نمی گن تا براشون دردسر نشه .به دوستم حتی گفته بود ما می دونیم جنسیت چیه اما نمیگیم بهتون .
خدا رو شکر آزمایش رو زیاد دیر نرفتم چون آزمایشگاه گفت فقط تا آخر هفته فرصت دارم .البته جوابش شنبه آماده میشه که برم پیش دکترم.ببینم آز دوم رو مینویسه یا نه .ولی این بار هرجا رفتم هرچی آزمایش و سونو دارم با خودم خواهم برد

صبا یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ http://maokhoda.persianblog.ir

آخی عزیزم.هر چی هست قدمش مبارکه و ایشاله صحیح و سالم بیاد بغل مامانش

مرسی صبا جونم .فدای تو و محبتت عزیزم .
انشاء الله نی نی همه مامانها صحیح و سلامت باشن

بهار یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

قربونـــــــــــــــــــت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد