همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

منتظر هدیه خداوند

بسم الله

خوب به حول و قوه الهی ، اسم پسر هم انتخاب کردیم .

حالا فقط مونده ببینیم ، خداوند چی برامون در نظر گرفته و هدیه اش به ما از چه جنسیتیه ؟

حقیقتش این انتخاب اسم خودش یکی از مشکلات بزرگمون محسوب میشد .

پرانتز :

(در همین زمانی که داشتم زحمت میکشیدم این پست رو می نوشتم یه زنبور مهربون انگشت دستم رو نیش زدن و نزدیک یک ساعتی دور خودم چرخیدم .

راستش صبح یهو دیدم پشت پنجره ای که پشت میزم هست ،‌ 2 تا دونه زنبور دارن وز وز می کنن .رئیسمون هم تو اتاق بود گفت : بکششون .گفتم :گناه داره ، پنجره رو باز کردم تا برن بیرون . اما طفلی ها خنگ تر ازون بودن که راه فرار رو پیدا کنن و موندن تو اتاق .

منم بعد نیم ساعت دیدم بیرون برو نیستن پنجره رو بستم و گفتم تا بهشون کار نداشته باشی که باهات کار ندارن .

اونوقت بی هوا یهو ظرف خرمایی رو آورده بودم رو از رو میز برداشتم تا ....

که یهو جیغم در اومد و د ِ بدو به سمت شیر آب ....

بله یه نیمچه نیشی به زده بودن جناب زنبور .همون لحظه به اندازه یه سر سوزن خون اومد .اما من نیشی تو دستم ندیدم که مونده باشه .خیلی فشار دادم اما دیگه خون هم نیومد .

الآن هم یه کیسه یخ گرفتم و از جام نمی تونم تکون بخورم . بلافاصله که دستم از رو یخ برداشته میشه دردش زیاد میشه ) .

خوب بحث خودمون چی بود ؟

بله ،‌گفتم که یکی از معضلاتم انتخاب اسم پسر بود ، همش هم میگفتیم خدایا دخترش کن چو اسم پسر گیر نیاوردیم .

اما پریشب آقای همسر یکی از پیشنهادات منو انتخاب کردن و تا حدودی مشکل ما مرتفع شد .

تا دیروز جنسیت بچه برام مهم نبود .اصلاً هم برای سونوگرافی عجله ای نداشتم ، اما حالا می خوام بدونم هدیه خدا به ما چیه ؟

هنوز نوبت نگرفتم ، شاید برای هفته بعد بتونم نوبت بگیرم ، اما الان عین وقتی شدم که تولدت میشه و بعد یه عزیزی که برات عزیزترینه ، بهت یه کادویی میده .هرچی نگاه می کنی یا جعبه رو تکون میدی نمی فهمی هدیه اش چیه ، هی هیجانت بالا میره ، چند تا حدس میزنی اما هیچ کدوم درست نیست .بی صبرانه منتظری تا وقتش برسه و کادوها رو بتونی باز کنی ، تا ببینی اون عزیزترین فردت چی بهت هدیه داده .

حالا من موندم ببینم مهربون ترین به من چه هدیه ای داده ای

نظرات 5 + ارسال نظر
خودمِ خودم یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://khodamekhodam.blogfa.com

مبارک باشه مامان بعد از این!
خیلی برام جالب بود چون من دقیقا به همین علت اسم همیشه دلم میخواست و میخواد که بچه م پسر باشه! بس که اسم پسر دارم برای گذاشتن و دریغ از یک اسم دختر که دوست داشته باشم بذارم رو بچه م!
هنوزم درگیرم که اگر خدا بهم دختر بده چه گلی باید به سر بگیرم!
انشالله که نی نیت به سلامتی و مبارکی به دنیا بیاد.

سلام دوست جدید .
خوبی شما ؟
چه جالب ، حالا من خیلی تلاش می کنم که خودم رو به پسر عادت بدم .هم اسم براش سخت پیدا می کنم هم اینکه همش عادت کردم نی نی ام دخترم صدا میکنم .در صورتیکه این اشتباهه .من هنوز نمی دونم اون کوچولو دخمل یا پسره .
ممنونم عزیزم .

mahtab دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
وااای خدا رحم کرد به خیرگذشت
مبارکه مبارک
حالا نمیگی این اسم زیبا چیه؟!
ان شاالله خیره ...پس منتظر باز کردن هدیه ی ارزشمند مهربونترین میمونم

سلام مهتاب جان .
آره واقعاً‌خدا رحم کرد .می تونست خطرناک باشه ولی الحمدلله فقط تا شب درد میکرد .
این اسم بمونه وقتی هدیه خدا معلوم شد دیگه .البته هنوز 100٪ نیست انتخابمون .اما تا حدود زیادی قطعی شده

صبا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

هدیه اش خیره ایشاله فقط سلامت باشه
پس رسیدی به سونو آنومالی .
چکاپ کامل اعضای بدن.زودتر وقت بگیر من تو هفته 19 انجامش دادم
آز خون هم دکترت داد؟ دکتر من برا محکم کاری داد با اینکه جواب اولی خوب بود

وای صبا جان ، نوبت گرفتم اما یهو نمی دونم چرا دلهره بهم دست داد .
همش می ترسم نکنه خدای نکرده ، زبونم لال چیزی باشه .
شنبه آینده ایشالا میرم .
به امید خدا همه نی نی ها سلامت باشن .نی نی منم به دعای مامانهای دیگه سلامت باشه

مونا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام عزیزم

انشاءالله به سلامتیییییی
ما منتظر خبریممم

سلام گلکم .
انشاء الله .
ممنونم عزیزم .می دونم که دعاک می کنی دوست خوبم

شهره پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

اخی چ دردی کشیدی! من تابحال تجربه نیش خوردن ندارم و خیلی میترسم البته بجز نیش پشه
میفهمم اینروزا چه حسی داری و هر لحظه بچه رو دختر یا پسر تصور میکنین
برای من بعد از تشخیص جنسیت مثل این بپد که وارد یه مرحله جدسد شدن چون ابهامات رفع شده بود
ایشالا شالم یاشه و صالح

حالا شهره جان خوبه که نیش کامل نزد ، یعنی فقط یه سر سوزن سوراخ کرد.همونم باز درد داشت و دستم ورم کرد .
ایشالا که هیچ وقت نیش نخوری ، نه زنبور نه نیش زبون های گزنده بعضی ها .
حالا ببینیم به امید خدا امروز نی نی مون ، خودشو به ما نشون میده تا منم وارد فاز جدید عشق بازی با نی نی ام بشم یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد