همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء

میگن زن باردار ، لحظه ای ناب خدایی اش بیشتره ، واقعاً راست گفتن .

بله ، بالاخره بنده از اونی که می ترسیدم سرم اومد ، سرما خوردم .

اونم چه جور ، ‌3 روز کامل افتاده بودم و داغون داغون بودم .

حالا می فهمم که وقتی بدون دخالت دارو و فقط با موادغذایی طبیعی و بُخور و سرم شستشو و ... اینا قراره حالا خوب بشی ، اینجاست که به معجزه خدا پی می بری .

یه بنده خدایی می گفت برای خدا شفا دادن یه سرماخوردگی با سرطان یکیه ، اما ما درکمون متفاوته ازین دو بیماری .

پنج شنبه تو اوج درد و بیماری ،‌ وقتی تنها بودم یه لحظه به خودم اومدم و گفتم باید برای خودم دعا کنم .برای خودم حمدالشفاء خوندم .جالبه که دردم کم شد .

یا امروز صبح بعد نماز که گلوم کاملآً قفل شده بود و هیچ صدایی ازم در نمیومد فقط ذکر " یا من اسمه دواء و ذکره شفاء " رو گفتم و خوابم برد . الحمدلله بیدار شدم خیلی بهتر بودم .

امروز بعد از ظهر نوبت سونوگرافی دارم .

انشاء الله که خیر باشه .التماس دعا دارم ازتون دوستای گلم

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام رزماری جوون خدا بد نده ایشالله زود خوب شی
خوش به حالت چه هیجانی داری امروز تو رو خدا برای منم دعا کن تجربه کنم

سلام دوستم .
الهی که به حق همین روز و شب های عزیز و مقدس ، خدا هم یه کوچولو به شما بده .

غذا درمانی سرطان شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://nokhod1.mihanblg.com

سرما خوردگی پدرسرطان است
فقط شربت عسل بنوش سرماخوردگی ات خوب میشه
برای رفع گلودرد نمک بعد غذا بچش
واین ایام پخته خوری نکن

غذا درمانی سرطان شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://nokhod1.mihanblg.com

یامن اسمه دواء یعنی ابتدای غذا بسم الله بگیم
وهنگام خوردن سنن الهی را رعایت کنیم
یکی ازسنن الهی پرهیز ازپخته خوری ایام بیماری است چون پیغمبر فرمود سرامد
داروهااست

نخوردن مطلق خلاف عقل وقران است
81طه :میگه بخورید ازطیبات ولی طغیان نکنید ...عقل میگه نخوی میمیری
پس ...

mahtab شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام عزیزم
بلا دوره ان شاالله
گل گفتی...چرا ما ادمها بعضی کارها رو برای خداسخت و بعضی دیگه رو اسون می دونیم
واقعا خنده داریم ما...یا خدا رو نشناختیم یا حواسمون نیست گاهی
بهترینها رو برات ارزو دارم گلم
حدس من اینه که نی نی تون هم جنس نی نی ماست

سلام خانمی .
حدس شما کاملاً صحیح است .
بله برای گل پسرت هم بازی آوردم دیگه

برای تو شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
انشالله که سرماخوردگیت خوب شده باشه
بدو بیا بگو ببینم این نی نی نازمون یک خانوم گل یا یک گل پسر

راستی خانومی یک شلغم رو خوب بشور کله اش رو به عنوان در ببر و توش رو خالی کن و با عسل پر کن و در رو روش بگذار و داخل یخچال قرار بده بعد از چند روز که عسل توش اب شده بود و با مواد شلغم قاطی شده بود اون مایع رو بخور این پنسیلین طبیعی هستش

سلام نازنینم .
نی نی ، گل پسره .
راستش من همین کار رو انجام دادم منتهی چون همش میگن عسل نخوریم با شکر شلغم رو درست کردم .یه شب تا صبح گذاشتم موند و بعدش خوردم .ممنون از راهنمایی ات

شیوا دالان بهشت دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ الان بهتر شدی خداراشکر؟
رفتی سونگرافی ؟ بیا بهمون خبر بده انشالا خوش خبر باشی

سلام گلم .بله بهترم
آره عزیزم .خبرهای خوب رو تو پست بعدی گذاشتم

صبا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

رزی جون من با مشورت پزشکم واکسن آنفولانزا زدم.ایشاله بهتر بشی.سونو چیه امروز؟ آنومالی؟ تعیین جنسیت؟
برا منم دعا کن نی نی خیلی پایین ضربه میزنه میخوام برم پیش ماما

راستش من به دکترم گفتم اما گفت زیاد توصیه نمی کنم ، مگر در موارد اظطراری .
خلاصه رضایت نداد من واکسن آنفولانزا بزنم .
صبا جان منم دو شبه اینجوری میشم .طوری تغییر وضعیت برام خیلی سخته

وبلاگچه خاطرات سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ق.ظ http://ww

سلام رزی جونم...ان شاالله نی نیت سالمه...ان شاالله خودت هم زود خوب بشی...

سلاک گلم .ممنونم عزیز دل
الحمدلله امروز دیگه بعد 6 روز بهترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد