همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

شکر خدا همه چی خوبه

بسم الله

الحمد لله رب العالمین جواب سونو گرافی خوب خوب خوب بود و همه چی نرمال و ..........

و ............

آقا پسر ما هم حالش خوب بود .

بله ما هم پسر دار شدیم رفت پی کارش .

فکر می کنم کارم خیلی سخته ، چون اصلاً تجربه ای در رابطه با پسر ندارم ، کلی سوال تو ذهنمه ، و کلی ترس از نحوه بزرگ کردنش .

خوب من 2 تا خواهر زاده دختر و 1 برادرزاده دختر دارم و تو بزرگ کردن هرکدومشون ، قدری سهیم بودم ، تا جایی می دونم با دخترها چطور باید برخورد کرد اما خیلی در رابطه با طرز رفتار با پسر بچه ها سررشته ندارم و همین کمی منو ترسونده .

فکر می کنم برای مادر ،‌ بزرگ کردن پسر سخت تر باشه ، شاید برای بعضی ها زیاد مهم نباشه اما من از الآن به نحوه لباس پوشیدنم تو خونه ، نوع رفتارم و حتی شیوه استحمام و خشک کردن لباس ها و گذاشتن لباس های مخصوص و وسایل شخصی زنونه تو کمد و کشو ها و خیلی چیزهای دیگه دارم فکر می کنم .

با میلی که نسبت به شیرینی جات داشتم همش به من می گفتن : نی نی ات دختره ، اشتباهم این بود که خودمو برای دختر آماده کرده بودم ، وقتی شنیدم کمی جا خوردم اما خدا رو بینهایت بار شکر می کنم که نی نی کوچولوم سالم و سلامت بود و جواب سونو باعث ذره ای نگرانی مون نشد .

بازم الحمدلله رب العالمین .

نظرات 14 + ارسال نظر
شیوا دالان بهشت سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

تبریک میگم عزیزم من و شوهرم پسر خیلی دوست داریم هرچند فرقی نمیکنه . خداراشکر که سالمه . مواظب خودت و پسر گلت باش

سلام شیوا جان .ایشالا خدا یه کاکل زری اش بهتون بده .
واقعاً‌خدا رو شکر که همه چیز خوب بود .
چشم عزیز .تو هم مواظب خودت و همسرت باش

نسیم سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام رزماری جووون خداروشکر که بهتری و گل پسرت سالمه
اسمی که انتخاب کردین هم بگو دیگه
حسابی هم مراقب خودت باش هوا دیگه حسابی سرد شده

سلام عزیزم.
راستی شما وبلاگ نداری گلم ؟
اسمش ، راستش هنوز از هاله ای از شک و ابهامه .فعلاً مردد هستیم که همین باشه یانه .قطعی شد حتماً‌ میگم

ساناز سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام عزیزم
به به بسلامتی.میبینم شماهم پسردار شدی.

سلام سانی جونم آره گلم .نشد که پسرت دامادم بشه
حالا باید منم بگردم دنبال یه عروس خوب .

mahtab سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام عزیزم
به سلامتی ان شاالله
خوشحالم که پسرمون همبازی دار شد
راستش من اصلا به مسائلی که از الان نگرانشونی فکر نکردم قبلا و الان
بسیاری از مسائل به مرور زمان اهمیتشونو از دست میدن و یا اسون تر از قبل میشه انجامشون
من تازگیها یه کم ترس افتاده تو دلم از دوران بلوغ پسرها و ارتباط باهاشون
اما چون پسرای اطرافمون رابطه ی خوب و زیبایی با ماماناشون داشتن همیشه اون برام الگو بوده و انگیزه بخش
برا همین زیاد به سختیهاش فکر نکردم
به قول همسرم اگر ما با هم خوب باشیم و رفتارمون با بچه هم خوب باشه در تربیتش به مشکلی نمیخوریم و حرف شنوی داره ازمون
ان شاالله که اینطوره
در مورد شیوه ی پوشش و ...باید رعایت کرد اما نه اینکه خیلی هم محدود بود...در حدی که چشمهاشون به یه سری چیزها عادت کنه باید لباس خوب و ارایش مناسب داشت به نظرم...اما تو سن بلوغ باید خیلی ملاحظه کارانه برخورد کرد
ایشالا خدا خودش کمکمون می کنه و تا اون موقع کلی کتاب روانشناسی میخونیم با هم در اون زمینه ها
اصلا نگران نباش
وقتی اومد مطمئنم می گی انگار همیشه دوست داشتی پسر دار بشی
گرچه من هنوز می گم دختر هم میخوام

دختر بریا شما که باشه طلبت انشاء الله برای بچه دوم
اما حرف منم یه جورای بازتاب حرف شماست .من تو زندیکی خودم پسر نداشتم که با مراحل رشدش آشنا باشم .مثلاً از خواهر بپرسم تو دوران بلوغ چه باید کرد و چه نباید کرد .این برام شده یه علامت سوال .
شاید هم وسواس فکری اومده سراغم ، چیزی باشه که زمان این مسائل رو با خودش جلو ببره .
ولیکن هر چی هست توکل بر خدا .خدا خودش هدیه داده خودش هم هدایت و راهنمایی مون کنه

ال هام سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

مبارکه دوستم خداروشکر که همه چی خوب پیش میره ان شالله تا آخر بارداریت خوب طی بشه .اصصصلا به این چیزا فکر نکن چون وقتی نی نی بیاد هرروز که بگذره قلق کار میاد دستت .ی چیز دیگه زیاد درباره مسائل و تجهیزات زنونه سخت نگیر چون هرچی بیشتر مخفی کاری کنی بچه حساس تر میشه و چشم و گوش باز تر و تیز تر((دیدم که میگماااااااااااااا))

ممنون دوست جونم .انشاء الله برای همه مامانها به راحتی طی بشه این دوران .
البته کاملاً حق با شماست .خودم هم همین نظر رو دارم که نباید مخفی کاری های زیادی در کار باشه، اما خوب حق بده که نوع رفتار باید کمی سنجیده تر و اصولی تر باشه .خلاصه پسر که باشه از جنس ما نیست ، برقراری این تعادل برام سواله

غذا درمانی سرطان سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ http://nokhod1.mihanblg.com

با توکل خدامسیرنشونت میده

انشاء الله

شهره چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

پس یه آقا کوچولو توراهه بسلامتی خدارو شکر
فکر میکنم حق داری برای این نگرانی ها ولی الان خیلی زوده به وقتش میری سراغشون
الان درتدارک مقدمات اومدنش باش

بله یه آقا کوچولوی موچولوی .
بله شهره جان خیلی زوده اما نمی دونم چرا همش این جور چیزها میاد سراغم .البته ایم فکر و خیالات بعد 2 روز کمتر شده .باید از " الآن " لذت ببرم .

نسیم چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام رزماری جووون نه عزیزیم وبلاگ ندارم متاسفانه..
دعای خانم های باردار زود میگیره تورو خدا یادت نداره دعا کنی واسم

سلام نسیم جان .
چشم .کمترین کری که از دستم بر میاد دعاست .حتماً برات دعا میکنم تا شما هم زودتر نعمت مادر شدن بهت اعطا بشه

حنا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ق.ظ http://abrhaaa.blogsky.com

تبریک..تبریک..
منم پسر خیلی دوست دارم...خیلیییییی
ایشالا بهترین عاقبت رو داشته باشه فرشته زندگیتون

سلام حنا جون .ممنونم عزیز دلم.
ایشالا نوبت شما بشه گل دختر .
ممنونم از دعاهای خوبت دوست جدید

بلورین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

رزی جون من بچه م دختره...من تا چند روز قبل منتظر پسر بودم واسه اینکه همه بهم میگفتن پسر میاری...حتی خیلی ها خواب هم دیده بودن...اما وقتی گفتن دختره سورپرایز شدم...آخه خودمم دیگه باورم شده بود پسره...و اما نگرانی بابت چیزایی که گفتی نداشته باش اصلا...خود به خود همه چی درست میشه...فقط کافیه کمی رعایت پوششت تو خونه داشته باشی...من واسه دخترمم همین پوشش و خواهم داشت...کم کم تجربه کسب میکنی که چکارا رو باید انجام بدی و چکارا رو نه...اینارو واگزار کن به زمان خودش درست میشه

ای ناقلا پس تو دختر دار شدی ؟
ایشالا مبارکه و به سلامتی عزیز دل .ایشالا قدمش براتون پر خیر و برکت باشه خانمی .
انشاء الله خدا خودش به همه ماها کمک کنه تا بتونیم بهترین مادر برای بچه ها مون باشیم .ترتیبی که شایسته است براشون داشته باشیم

صبا پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ

مبارکه به به مثل همیم که.منم تمام این حسهایی که میگی رو از سر گذروندم حتی اون جا خوردنه رو.انگار روزهای من و تو یکی بودن.
رزی جون من بیمارستان بستری شدم متاسفانه.حالا نوشتم چرا.ایشاله شما از این مشکلات نگیری.خیلی مراقب خودت و نی نی باش

ممنونم صبا جونم .
دقیقاً ،‌به قول تو من تکرار روزهای گذشته ات هستم .
راست میگی ؟
الهی بمیرم .آخه تو چقدر اذیت شدی دختر .ایشالا زودی خوب شی .برات دعا می کنم .زیاد نگران نباش عزیزم .

بهار(فرصت دوباره) جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

دیدی گفتم پسرههههههه گل پسره
الان دیگه ویارها عوض شده من هم سر تارا فقط ترشی می خوردم اما دختر شد

آررررررررررررره .
سونو گرافی ات خوبه ها .اونم از راه دور .بابا تو دیگه کی هستی ؟
واقعاً ، دوستم هم مدام ترشی میخوره و نی نی اش دختر شد .خواهر جان زمونه عوض شد انگار یا نه ، دخترها عین پسرها شیطون شدن که همش ترشی میخوان

مونا جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ http://Perfectionist.blogfa.com

سلامممم
آخییی مبارکهههه
اسمشم بگو هر وقت قطعی شد :×
میگما نگران اون قضایا هم نباش. از همسرت می تونی کمک بگیری دیگه! اینجاس که میگن زن و مرد همو کامل می کنن!
اصلا مخفی کاری و این چیزا خوب نیستاااا

موفق باشییی

سلام مونا جون خودم ، قربونت برم عزیـــــــــــــــــزم .
ایشالا نوبت شما گلی .
آره عزیزم .الآن این فکر ها م یه ذره کمتر شده .
بله خوب باید از آقای همسر بیشتر کمک بگیرم و طبعاً زحمت اون بیشتر خواهد شد

فنچ بانو شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com/

سلاااااااااااااام مامان رزماری مهربون
ای جونم قند عسله نی نی:*:*:*:*:*:* گوشتو بیار جلو: من خیلی دوست دارم بچه اولمون پسر بشه راستش. اما منم مثل تو هیچ تجربه ای ندارم چون برادر هم نداشتم.
اینکه از الان به این چیزا هم فکر می کنی نشون میده خیلی کارت درسته رزماری. ازت یاد می گیرم خیلی...
راستی من دیروز اتفاقی اینو دیدم برام خیلی جالب بود. سیوش کردم برای وقتش گفتم بهت بگم شاید مثل من نشنیده باشی:
http://www.niksalehi.com/din-andishe/archives/213434.php

سلام به روی ماهــــــــــــــــــت عزیزکم .
قربون برم ایشالا .پس دعاگوت خواهم بود نازنینم .
ممنونم از لینکی که گذاشتی .تعدادی اش رو می دونستنم و انجام دادم ولی تعدادی اش رو هم نمی دونستم .خیلی ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد