همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

تسلیت ایام سوگواری





بسم الله
دوستای گلم ، عزیزای خوبم ، این عزای حسینی رو به همتون تسلیت میگم و از تک تکتون التماس دعا دارم .
تو این روز و شب ها اگه حال خوشی بهتون دست داد و معنویتتون زیاد شد منم از یاد نبرید .

نظرات 5 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

ما که تو این ایام خونه نشینیم.یاد سال گذشته می افتم.اولین محرم ما بود بعد عروسی.چقدر با آقای همسر این طرف و اون طرف رفتیم.بی دغدغه.
ایشاله سال دیگه سه تایی میریم
هم ما و هم شما

ای جان صبا ؛ آره چه حالی بده سه تایی ، بخصوص که تا سال دیگه این موقع هم نی نی تو هم نی نی ، یه کمی جون گرفتن و فسقلی دیگه نیستن .
انشاء الله

نسیم دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام رزماری جوون بهتری ایشالله؟
به اونایی که وبلاگ ندارن رمز نمیدین؟

نسیم جان یه درد و دلی با خودم بود .
که این رمزش برا خودم هست .شرمنده .
منتهی کاش شما هم وبلاگ داشتی تا بیشتر باهات آشنا میشدم .برای بعضی پست ها ی رمز دار میگم که گاهی می نویسم

نسیم دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ

رزماری جوون راستش من سال 88 عقد کردم 4 سال هم هست که ازدواج کردم
فکر میکنم الان خیلی دیره بخوام شروع کنم بنویسم و نمیدونم از کجا شروع کنم
راستشو بخوای بلد هم نیستم وبلاگ بسازم کارم هم خیلی سنگینه فکر نکنم فرصتشو پیدا کنم به هر حال از آشناییت خیلی خوشحالم وفق باشی

ا ِِ نسیم جان منم سال 88 عروسی کردم .
اصلاً‌دیر نیست ، می دونی نوشتن خیلی وقت ها آدم رو سبک می کنه .یه سری حرف ها جایی برای بازگو شدن ندارن ، حالا حرفهای شاد یا خدای نکرده غمگین .اما وقتی بنویسی دیگه آنچنان لذت می بری بخصوص که با عده ای هم دوست میشی .این لذت نوشتن رو برات چند برابر می کنه .
اگه خواستی شروع کنی و کمک خواستی من در خدمت هستم عزیزم

نسیم چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی لطف داری و واقعا ازت ممنونم
راستش اگه خدا بخواد منم میخوام مامان شم و ایشالله دیگه سر کار نرم
اگه خدا خواست و خونه نشین شدم حتما ازت کمک میگیرم و درست میکنم
بازم ممنونم ازت خانمی

سلام نسیم جون .ان شاء الله .
منم دعا میکنم زودتر یه نی نی کوچولوی ناز خدا بهت بده .

برای تو پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
دعای خانوم باردار زودتر مستجاب میشه
التماس دعا
راستی برای همه دختران سرزمینمان دعا کن
و برای همه انها که هنوز همسفر زندگیشون رو پیدا نکردن که خوشبخت بشن
برای تمام زنهای که حسرت مادر شدن دارن

سلام عزیزم .
ان شاء الله که برای همه دختر و پسرهای دم بخت ، یه بخت خوب باز بشه .
ان شاء الله به امید خدا همه کسانی هم در آرزوی فرزند هستن خداوند زودتر بهشون هدیه بده .این دعای همیشگیمه عزیزم .البته اگه قابل باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد