همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

دغدغه گربه ها

بسم الله

سلام دوستای گل تر از گلم .

خوبید ان شاء الله ؟

من خوبم ، همسر خوبه ، پسر گولو هم خوبه .

یه پسری دارم من که یه روز جمعه هم مامانش اگه بخواد بخوابه ، ساعت 8:30 اونقدر وول میخوره تا منو بیدار کنه و بهم بگه مامان جون این ساعت بیدار باش هر روزته ، آخه چرا الآن  خوابی ؟

امروز صبح که بیدار شدم یه آفتاب زیبا داشت طلوع میکرد که تمام انرژی دنیا رو به من هدید داد .هر لحظه هم که میگذره حال منو بهتر میکنه .

من آخرش از دست این گربه های شرکت ، یا دق میکنم یا زهره تر میشم.

میخوام برم دستم رو بشورم یهو می بینم تو سرویس بهداشتی دارن بازی میکنن ، می رم آشپزخونه لیوان بر دارم میبینم پشت پنجره آشپزخونه نشستن (‌پاتوقشون اونجاست دیگه ،‌ با نگهبان اونجا خوش میگذرونن ) میخوام برم تو حیاط شرکت ، از در راهرو که میزنم بیرون یهو می بینم تو باغچه بغل پله نشستن دارن چپ چپ منو نگاه میکنن .

با ریموت درب حیاط رو میخوام باز کنم ،‌4 نفری چسبیدن به در .(‌1 مادر ؛ 1 فرزند بزرگ که قد و هیکلش از مامانه گنده تر شده ، 2 تا غنچه نوشکفته که چندی بعد با تغذیه عالی نگهبان اندازه مامانشون خواهند شد )  هر کدوم از لنگه های درب که داره باز میشه ، اینا رو هل میده و با فشار درب ها تکون میخورن نه اینکه خودشون جابجا بشن .

یعنی میخوام سر به تنشون نباشه ، از بس که ازشون بدم میاد .

خیلی دغدغه کم داریم تو این زندگی ، باید حواسم به این مخلوقات خدا هم باشه .والا

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام عزیزم واقعا گل گفتی من هم از گربه بینهایت میترسم هم بی نهایت ازش بدم میاد اسمش که میاد یه جوری میشم چه جوری بعضی ها بهش دست میزنن؟
من که شنیدم گربه واسه خانم باردار خیلی میتونه خطر ساز باشه تو رو خدا مواظب خودت باش

سلام نسیم جان .
آره بابا ، بی خطر که نیست.دیگه چه کنم از دست این نگهبانمون که شده دایه این بچه گربه ها.حالا خطر بهداشتی اش یه طرف ، خطر اون ترس و وحشتی که هر روز به دلم می اندازن یه طرف .
مرسی نسیم جونم

فنچ بانو شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com/


حساس نباش رزماری جونم. کاریت ندارن

مثل چی ازشون می ترسم .
هر دم صدای جیغ من باید بلند بشه دیگه از دست این وورجک ها

صبا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

گفتی گربه رزی یکی دو هفته قبل شب بود ماشینمون کنار یه زمین خالی پارک بود اینجانب هم خیلی قشنگ اومدم برم سوار ماشین بشم یهو یه گربه مثل فشنگ از زیرپام دراومد پرید و دررفت.یعنی سکته زدم به خدا.فقط اومدم این طرف و دستای همسری رو گرفتم و چند تا نفس عمیق کشیدم.همسر جان هم سریع برام یه چیز شیرین خرید بخورم.

من چند سال پیش یه همچین بلایی سرم اومد .با این تفاوت که سگ از زیر ماشین در اومد و من بین ماشین و یه دیوار گیر کرده بودم
رو این حساب دیگه تجربه ام شده قبل سوار شدن اول زیر ماشین رو چک می کنم

بهار دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ق.ظ http://yegran.blogfa.com

حالا تو به خاطر گل پسرمون حرص نخور... عوضش به نخودی گربه ها رو معرفی کن مثلا بگو پسرم این مامان گربه است صداش هم میو هست اون یکی هم بچه گربه است بعد صدات رو ریزتر کن بگو میو
آخ که چقدر پسر دوست دارم الان دلم غنج رفت براش

بهار جان این گربه های شرکت انگار طلبکارن از آدم .باور می کنی تا حالا میو ازشون نشنیدم ، فقط تا منو می بینن اخم میکنه و صدای خِر خِر می ده .
باشه ازین به بعد باید به نی نی گولو اینا رو معرفی کنم
ان شاء الله این دفعه نوبت یه آقا پسره گل ِ دیگه .داداشی تاراگلی

mahtab دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام عزیزم
انگار این گربه ها از اعضای ثابت شرکتتون شدن
باید حقوق و مزایا هم براشون در نظر بگیره جناب رئیس
خیلی مراقب باشه باهاشون تماس نداشته باشی و یا تو غذات نره مویی چیزی ازشون خدای نکرده

سلام خانمی .
بله حقوق و مزایاشون اینه که هوا که سر میشه نگهبان می بردشون تو اتاقش و اونجا نگهشون میداره .
فکرش رو بکن ....
غذای ثابت هم که هر روز جناب نگهبان براشون سرو می کنه .یعنی نشده شبی بدون شام بخوابن این گربه ها
چشم ، خیلی ازشون دوری می کنم.

پری یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

رزی جونم خواهری من همیشه به یادتم و بهت سر میزنم
خدارو شکر خوبی و همه چی خوبه
شکر

پری جونم سلام .قربونت برم .
چقد دلم برات تنگ شده دختر .
ایشالا تو هم هرجا هستی سلامت باشی .
ان شاء الله با خبرهای خوب بیای

نسیم چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام رزماری جووون چقدر کم پیدایی
حالتون که خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
نگرانتون شدم

سلام نسیم جان .مریض بودم .
تازه کمی بهتر شدم .معذرت

صبا چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

پس نظر من کوش؟ :(

وقت نکرده بودم جواب بدم .الان هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد