همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

بازهم همکار جدید

بسم الله

سلام به روی ماه همه شما دوستای گلم .

ببخشید که کامنت هاتون رو هنوز جواب ندادم .

راستش دلیل اول اینه که بخاطر بیماری ام که معده درد شدید میگیرم باعث شده حوصله هیچ چیزی رو نداشته باشم و فقط بیام سرکار و بعدش برم خونه و یه گوشه کز کنم از درد .

و دلیل دوم اینکه خدا بخواد یه نیروی جدید پیدا شده و حدود 5 روزه که میاد سرکار به شکل کار آموز .تا ببینیم موندگار میشه یا نه .

از شانس بد منم نیروی صفر صفر هست .یعنی هیچ کاری بلد نیست اما خوبیش اینه که یادگیری اش خوبه .تقریباً هرچی رو بهش میگیم یاد میگیره فقط همونطور که گفتم مشکل اینه که همه چی رو باید بهش بگی .یعنی همه چی رو و چیزی نیست که خودش بگه اینو بلدم .

به همین دلیل کار من از دوبل به سوبل رسیده .به جز کارهای خودم باید بخشی از وقتم رو بگذارم تا به همکار جدید توضیح بدم و بعدش هم کارهاش رو چک کنم .بنابراین اون یه ذره وقت اضافه ای هم که می تونستم بیام وب شما دوستای نازم رو بخونم یا کامنت هاتون رو جواب بدم ازم سلب شده .

معذرت میخوام از همتون.

ان شاء الله در اولین فرصت به دیدار وب همه شما میام .

پست بعدی به امید خدا در مورد اسم نی نی هست .

نظرات 5 + ارسال نظر
صبا شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ

ایشاله که خیره و بعدا کارت کمتر بشه

ان شاء الله صبا جان .
خدا به همه ما مامانهای آینده کمک کنه تا آخرین روز باردرای بتونیم از عهده مسئولیت نی نی هامون به خوبی بر بیایم .

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

با این وضعیت باید فک هم بزنی!
عیبی نداره عوضش نی نی با هوش و فعال میشه
قربون اسمش برم من

فک زدن هم اونجور .............
راست میگی .نکنه نی نی ام وراج بشه .آخه مامانش دائم داره حرف میزنه
خدا نکنه خاله جون .فدای محبتت

شیوا دالان بهشت دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟ نی نی احوالش چطوره ؟ منتظر پست اسم جوجه تون هستم

سلام عزیزم .
خاله جون سلام می رسونه بهت .
پست رو نوشتم .نظرت رو بهم بگو .دوست دارم بدونم

ساناز سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام خانمی.نشالله همیشه سالم و شاد باشی.وای خیلی سخته اموزش دادن به یه مفر که صفره اما انشالله زود یاد بگیر کمکت باشه.رزی زود بنویس اسم نی نی رو که خیلی کنجکاوم

سلام سانی جونم .
ممنونم دوست خوبم .
کاملاً درسته هر روز باید کلی حرف بزنم .اما خدا رو شکر بدک نیست .
یدو برو پست جدیدم رو بخون اسمش رو گفتم

برای تو چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
عوضش این حسن رو داره انشالله زود زود که کارها رو یاد گرفت باری از روی دوش شما بر می داره و انشالله جبران می کنه
نی نی چطوره

سلام گلم .
بله .به امید خدا کمک دستم میشه . و البته من فکر نکنم بتونم بیشتر از 2 ماه دیگه ادامه بدم .
نی نی هم خوبه خاله جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد