همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

و بالاخره ....

بسم الله 

دوستای خوب و نازم سلام . 

می دونم خیلی کم پیدا شدم و شما هرچی دلتون خواست می تونید بهم غر بزنید .آزاد و راحت باشید .من بهتون کاملاً حق میدم . 

قول داده بودم اسم انتخابی مون رو بهتون اعلام می کنم .  

می دونید بچه ها فعلاً هیچکس از این اسم با خبر نیست .ببینید خاطرتون چقد برام عزیزه که قبل اینکه اعلام عمومی بشه دارم به شماها میگم . 

البته بعد چند باری که ازمون پرسیدن اسم انتخابی تون چیه و من هم در جواب گفتم چون هنوز قطعی نشد چیزی نمی گم دیگه هیچکی ازمون نمی پرسه .

این اسم رو قبل اینکه جنسیت نی نی کوچولومون معلوم بشه در حد یه پیشنهاد بود .قبلاً گفته بودم که رو اسم دختر اطمینان کامل داشتیم شک مون رو اسم پسر بود . 

بعدش که نی نی گولو پسر شد , موندیم و چند تا گزینه نیمه قطعی که آقای بابا ( همسر جانم ) یکی ازون پیشنهادات رو انتخاب کرد و گفت این آهنگش همخوانی بیشتری با اسم فامیل مون داره و معنی اش بهتره . 

علت اینکه من رو این اسم زیاد مطمئن نبودم این بود که می خواستم اسم کمی مذهبی تر باشه اما هر چی پیشنهاد جدید دادم آقای همسر روی همون اولی اصرار داشت . 

خیلی داستان تعریف کردم و اما اسمی که برای پسر خوشگلمون انتخاب کردیم ........

یونا به معنی 

نظرتون چیه ؟ 

حالا هنوز هم من کاملاً مطمئن نیستم .دوست دارم نظر شما رو هم بدونم دوستای خوبم .اگه پیشنهادی هم دارین بفرمایین لطفاً. 

اما بعید می دونم نظر آقای همسر رو بشه عوض کرد .مطمئناً می دونین که آقایون کمتر دو دل میشن و اون انتخاب اولشون همون انتخاب آخرشون خواهد بود

نظرات 8 + ارسال نظر
mahtab شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
واقعا حوصلم سررفته بود از این همه نبودنت
خداروشکر که اومدی بالاخره
و با خبر اسم نی نی جبران شد دلگیریهام
" یونا " اسم قشنگیه...نشنیده بودمش....به معنی یونس هم هست....مذهبی هم حساب میشه خب....مهم سلیقه ی پدر و مادره عزیزم ....اما منم پسندیدم....به سلامتی ان شاالله

سلام گلم .قربونت برم .معذرت میخوام .
جدی پسندیدی ؟
چقد خوشحالم کردی .
عجیب بودنش فکر کنم به خاطر این باشه که تا حالا شنیده نشده .برای خودم هم تازگی داره

نسیم شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام رزماری جوون به سلامتی مبارک باشه
من این اسم رو تا حالا نشنیده بودم ولی منم اسم های کوتاه رو دوست دارم آهنگ اسم هم به نظرم خیلی مهمه که یونا خوش آهنگم هست
مبارک باشه

سلام نسیم جان .تو خوبی گلم ؟
ممنونم .
گشتیم اسم تا حالا شنیده نشده گیر آوردیم دیگه
آره منم از آهنگش خوشم اومد .اما کمی شک دارم

شیوا شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام عزیزم اشکالی نداره خوش اومدی میدونیم که سرت شلوغه ...
این اسم رو نشنیده بودم تا حالا . شاید چون خیلی به گوشمون نخورده یه جوری باشه ...
اگه نظرم رو بپرسی میگم که کاش یه کم بیشتر دنبال اسم بگردید .
ناراحت نشی از دستم . خودت و نی نی گلو رو میبوسم

سلام شیوا جونم .خوبی .
دقیقاً چون تا حالا شنیده نشده فکر می کنم یه جوری باشه و نمی دونم اطرافیان عکس العملشون چی باشه .
نه گلم ،‌ناراحت نشده .گفتم که نظرتون رو بهم بگید .خودم هم همچنان دنبال اسم هستم

صبا شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

مبارک باشه مهم خودتون دوتا هستین هرچند که تا پیش از این نشنیده بودم اما معنیش خیلی خوبه.
اسم باید به دل مامان و بابا بشینه

مرسی صبا جونم .
تو خوبی ان شاء الله .
بله اسمیه که کمترشنیده شده

شهره یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

وای چه اسم قشنگی!مبارکه
تا جایی ک من میدونم برگرفته از اسم حضرت یونس هست
توی چنین مواقعی معمولا اسمی که اول به دل میشینه میشه انتخاب نهایی و هرچقدر گزینه های دیگه رو بررسی کنب نمیشه جایگزینش کرد. منم دقیقا همینطور بودم
بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه آقا یونا هستم

الهی قربونت برم عزیزم.
دقیقاً حرف دلمون رو زدی .اولین انتخابمون داره آخرین انتخاب میشه .
ممنونم شهره جان .

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

معنی فوق العاده قشنگی داره اگه خودتون خوب تلفظ کنید و برای اطرافیان هم جا می افته... اما باز بیشتر فکر کنید

ممنون بهار جان .شک منم برای همین قضیع است .تلفظ توسط اطرافیان بخصوص بزرگ ترهای فامیل ، و عکس العملشون .
حتماً ، بیشتر فکر می کنیم

مونا دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

سلامممم
مبارکه!
تلفظش چطوریه؟ منم تا حالا نشنیدم! مهم سلیقه ی خودتونه.

سلام مونا جونی .
تلفظش همونجوریه که نوشته میشه . تلفظ خاصی نیست .
مرسی عزیز .ایشالا نوبت شما بشه عروس خانم

فهیمه سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

به به سلام عزیز دلم مامان خانوم خوشکل
خیلی هم زیباست و دلنشین
انشالا هر اسمی که میذارین خوش یمن و با برکت و خوشنام باشه
راستی به یوسف هم میاد
یوسف و یونا
مبارکش باشه نی نی گولو

سلام فهیمه جونم .خوبی قربونت برم ؟
ممنونم عزیز دل .
آره اتفاقاً هر وقت اسم یونا رو میگم به یاد یوسف تو می افتم .آخه هر دو از یه زبان هستن .
فدای تو خانم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد