همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سررسید ِ " شعر دار "


بسم الله

پنج شنبه شما بخیر باشه .امیدوارم به مرحمت خدا امروز و فردای خوبی داشته باشین و پر از انرژی بشین برای هفته آینده .

بی مقدمه و بی ربط میخوام بگم عاشق اون سررسیدهایی هستم که پایین هر صفحه اش شعر نوشته .

حالا نه اهل شعر حفظ کردن هستم نه آنچنان فرد ادبی هستم .اما ازینکه هر روز یه بیت بخونم شاد میشم و انرژی میگیرم .بخصوص ابیاتی که به شگل گلچین شده ، باشن .

از زمان دانشجویی از بین سررسیدهایی که بعنوان جزوه ازشون استفاده میکردم ، اونهایی که شعر داشتن منو بیشتر ترغیب میکردن برای درس خوندن ، یا جتی گاهی ترغیب به نشستن سر یه کلاس درس بی روح .

حالا بعد 3 سال کار توی این شرکت ، امسال سررسیدم به طور اتفاقی ازون " شعر دار " ها هستش و هر روز یه چند لحظه با خوندن اونها شاد میشم .

بین صفحات چندین بیت رو دیدم که با هم مرتبط بودن ، اما اصلاً نمی دونم شاعر این ابیات کیه و ترتیبشون به چه صورته .

خوشم اومد و برای یادگاری اینجا می نویسم :


اهل عشق و اهل علم و اهل تخت             کار ما کردند هم آسان و سخت

اهل علم آمد به دانایی فزود                     اهل عشق آیین زیبایی فزود

عالمان اندیشه را پیراستند                      عاشقان انگیزه را آراستند

اهل علم آمد طبیبی پیشه کرد                اهل عشق آمد حبیبی پیشه کرد

اهل علم آمد دوا آمد پدید                        اهل عشق آمد شفا را آفرید

نظرات 2 + ارسال نظر
mahtab جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com/

سلام
منم خیلی دوست دارم این تقویمها رو و به قول شما به ادم انگیزه میدن

سلام گلم .
شما که کلاً اهل ادب و فرهنگ و هنر هستی .معرف حضور مایی خانــــــــــــم

صبا یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

منم از این سررسیدها همیشه دوست داشتم به خصوص که بینشون عکسی نقاشی ای چیزی هم باشه
خریدات به کجا رسید رزی جون؟

بله ، عکس دار هم که باشه دیگه عالیـــــــــــــــه .
شروع شده عزیزم ،‌ نم نم دارم میگیرم .
گزارشش رو می نویسم براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد