همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

تنبلی رو کنار گذاشتم

بسم الله

سلام عزیزای خوبم .

سلام دومم به پسر شیطونم که این روزها واقعاً نمی دونم چند ساعت در روز رو میخوابه ؟ من که همش دارم بیداریش رو حس می کنم . بس که وول می خوره قربونش برم .

ترسم ازونه که خوابش به من رفته باشه و کم خواب بشه بچه ام .کاش تو این زمینه به باباش یا خاله و دخترخاله هاش بره

مامان رزی ، بالاخره تنبلی رو کنار گذاشت و خریدهای پسرکش رو شروع کرد .

با خرید چند دست لباس شروع شد وبا سفارش تخت و کمد و سرویس خواب بچه ام داره ادامه پیدا می کنه .

سعی می کنم عکس حتماً بگذارم .

کلاً که آدم سخت خریدی هستم به همین دلیل در مورد هر چیز چندین بار فکر می کنم .مثلاً همین تخت و کمد ، که بابا اچیدش امروز رفت و سفارش داد ، وای که چه پروسه طولانی ای طی کرد .آخرش هم همونی که اول پسندیده بودم رو انتخاب کردیم .البته این وسط هم نمایندگی فروشی که تو شهر خودمون بود ، بی تقصیر نبود .

سرویس کودکی که بصورت شرکتی فروخته میشه و نمایندگی ها هیچ دخل و تصرفی در رنگ و سایز قیمت و حتی تخفیف اون اجناس ندارن ، تو نمایندگی این خانم  محترم به شکل دیگه ای ارائه میشد .که خدا رو شکر فهمیدم و ازش خرید نکردیم .حالا بحث مالی اش خیلی خیلی زیاد نبود ولی دلم خنک شد که ازش خرید نکردم .

برای خودش سفارش میگرفت که کارخونه به من قول داده کمد رو فلان جور براتون عوض می کنم در صورتیکه همون طور که گفتم اصلاً‌ به سفارش چیزی غیر از مدلهای خودشون درست نمی کنن .یا هزینه نصب میگیره از خریدارهاش که وقتی شنیدم هزینه نصب رایگان هست و خود کارخونه این مبلغ رو به نمایندگی هات پرداخت کرده جوش آوردم .برای اقلام یه سرویس خوای معمولی 90 هزار تومن برای نصب میگیره .در صورتیکه رایگان هست .خوب این زور نداره ؟

برای همین خریدمون چند روزی عقب افتاد .اما خدا رو شکر امروز انجام شد تا ان شاء الله بعد تحویل عکسش رو براتون بگذارم .وسایل بهداشتی و خورده ریزها که البته خرید اونها خیلی سخت تر از اقلام بزرگه ، مونده که به امید خدا این هفته وقت میگذارم و اونها رو هم کم کم خرید میکنیم .

این بود سرح مختصری از کارهای انجام شده .

ببخشید که نمی تونم به موقع و سر وقت بیام به وبهاتون سر بزنم .همش دیر به دیر میام سراغتون و داغی پست های قشنگتون رو از دست میدم .اما قول میدم به همتون که پستی رو جا نمی گذارم .حالا شاید کامنت ننویسم اما سعی ام بر اینه که همه مطالبتون رو بخونم تا از روند وبهای شما عقب نمونم .

دوستای خوبی دارم تو این دنیای مجازی که از هم صحبتی باهاشون لذت می برم ، از شادی شون ،‌خوشحال میشم ، و همه وقت هم سعی می کنم دعاگوشون باشم .

دوستتون دارم دوستای گلم

نظرات 11 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام رزماری جوووون خیلی خوشحالم که خریدهارو شروع کردی
وااااااااااای حتما کلی شور و ذوق داری
خیلییییییی مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی
کار خوبی کردین ازون خانم نخریدین نمیدونم چرا انقدر فوشنده ها بی انصاف شدن به خدا

سلام نسیم جان .
آره شروع کردم .جالبه آقای همسر بیشتر از من عجله داره و البته اشتیاق .
ان شاء الله برای شما خانم گل .آره کیف کردم .وتازه دلم میخواست به خودش هم بگم که دیگه ازت خرید نخواهم کرد تا داغ شه

صبا دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

خداروشکر من اصلا سر تخت و کمد سختی نکشیدم.نمایندگی شهر ما خیلی خوب بود و فقط تختش جدا بود که اونم همسری خودش نصب کرد.اینام نصاب هاشون پولی بودن ایشاله سر بقیه چیزا به مشکل نخوری گاهی سر یه چیزی آدم گیر میکنه که خودش خنده اش میگیره.مثلا من وان حموم آدمیزادی پیدا نمیکردمانقدر گشتم تا آخر یکی حاضر شد برام بیارهبرا پوشک و دستمال مرطوب هم هلاک شدم بس از تو نی نی سایت گشتم چی بگیرم که بهتر باشه آخرشم پمپرز ترک گرفتم هردوشو برا اوایلش.گرونه اما خب نوزاد تازه متولد شده حساس تره.البته منم سخت گیر بودم و برا خیلی چیزها علاف شدم تا فروشنده ها دقیقا اونی که من میخوام رو برام بیارن اما خیلی جاها رسما کوتاه اومدم چون فایده ای نداشت.

صبا جان شما که پیشکسوت مایی تو این داستان بچه دار شدن .
وای راست میگی .سر یه چیزهایی گیر می کنیم که بعداً‌خندمون میگیره .
مثلاً این تخت همونیه که 2 ماه پیش پسندیده بودم حالا هی دودل شدم و بالا پایین زدم اما آخرش همون اولی شد .
منم برای بدو تولد پوشک پمپرز گرفتم .من حساب کردم زیاد هم گرون تر نیست حدود 12 تومن فرق داره .

شهره دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

مبارک باشه عزیزم

سپاسگزارم مامان شهره

mahtab دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
مبارکه
هم خریدهای گل پسری و هم علنی شدن ابراز احساساتت بهش

سلام گلم .
ممنونم خانمی .
بلع مدتی میشه که باهاش حرف میزنم .قربونت برم مهتاب جون که به فکر این مسئله بودی

بلورین سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

خریدا مبارک خودتون و نی نیتون باشه...ایشالا به سلامتی ازش استفاده کنید...تخت و کمد نی نی منو هم آوردن...حالا میخوام سیسمونی هارو توش بچینم...

ممنون بلورین جان .
پس شما یه قدم از ما جلوتر هستین .ان شاء الله برای شما هم مبارک باشه و به سلامتی و تن خوش ازش استفاده کنی .

سما سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

دوست عزیزم سلام وقت بخیر .من توی نی نی سایت ی تاپیک پوشاک نوزادی دارم
http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=31977&ChatDate=18-9-1393
این هم شماره تماسمه توی واتس آپ تلگرام و لاین هم گروه دارم مارکام همه ایرانی هستن و قیمتام مناسب .اگه تمایل داشتین درخدمتم

سلام خانمی .
ممنونم .حتماً یه سری بهت میزنم .

ساناز چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی مامان رزی؟
وای رزی میدونم الان چه احساسی داری بابت خرید.خودمون از نی نی مون بیشتر بابت این خریدها ذوق میکنیم.جوجه هامون که نمیدونن دونه دونه این لباس هایی که براشون میخریم رو چه با عشق و علاقه ای براشون خریدیم.انشالله به سلامتی اقا پسرت ازشون استفاده کنه.

سلام ساناز جان .
آی گفتی که چقدر عشق و علاقه برای انتخابشون میگذاریم .
الآن که قدر پدر مادرهامون رو بیشتر می دونیم .
خدائیش هر بار یه لیست دستمه که چی داره چی نداره از کجا بگیرم از کجا نگیرم .
قربونت برم مامان گل .خوبه دوستایی مثل تو دارم که از تجربه اشون استفاده کنم

مامان حسین و نی نی یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ق.ظ http://habbeh.persianblog.ir

سلام. مبارکه نی نی دار شدن

سلام عزیزم .ممنونم
برای شما هم مبارک باشه مامان جون مهربون

مونا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

خیلی گلی رزماری جونم
همیشه راهنماییم می کنی و حرفهات آرومم می کنه.

فـــــــــــــــــــــــــدای تو .قابلی نداره مونا جونم

برای تو دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام عزیزم
مبارک باشه انشالله که یک عمر به سلامتی پسرت از سرویس خوابش استفاده کنه

راستی الان ماه چندم هستی یعنی کی باید منتظر نی نی نازمون باشیم

سلام نازنینم .
خیلی ممنون گلم .
الآن دیگه وسط 7 هستم .به امید خدا نیمه اسفند با چند روز اختلاف آقا قدم رنجه می فرمایند .

نارنجی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ http://27esfand.persianblog.ir

انشالله هر چه زودتر این ماههای پر استرس به پایان برسه :)

ان شاء الله .خداوند خودش یاریگر همه ماهاست .
روزهای سختیه اما شیرینه مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد