همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

حباب تنهایی ما

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام پسر خوبم

الان تک و تنها نشستم تو خونه و دارم به سکوت و آرامشی که تو خونه هست فکر می کنم .

به تنها بودن ِ الآنم .

به اینکه انگار یه حبابی از تنهایی دور من پیچیده شده و تو هم که در حباب تنهایی ات هنوز هستی .

تو هنوز خیال ترکوندن حبابت رو نداری مامانی ؟

اگه حباب تنهایی تو بشکنه , به دنیال اون حباب تنهایی منم می شکنه و همه با هم میشیم "ما" .

من منتظر اومدنت هستم اما نمی دونم تو چقدر انتظار ورود به این دنیا رو می کشی ؟

اینجا خوبه اگه تو خوب باشی , اینجا پله های ترقی برات محسوب میشه اگه خودت بخوای و زحمت بکشی .اینجا زندگی آسون نیست اما میشه برای یه زندگی آسون تر , سختی هاش رو تحمل کرد . اینجا که اومدی حواست خیلی باید جمع باشه .حواست به همه چیز باید باشه .

حالا بیا , خودت میبینی که چه دنیایه اینجا .................

نظرات 3 + ارسال نظر
شهره چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:14 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

رزی جون صبرت واقعا جای تحسین داره
ایشالا بزودی این تنهایی ها پر میشه از مادر و فرزندی های عشقولانه
حتما صحبتهاتو میشنوه و درک میکنه
چرا کامنتهای من ثبت نمیشه

نمی دونم چندتا کامنت گذاشتی .اما تا حالا 3 تا ثبت شده .
تشکر زیاد از لطفت .خانم شما که خودت اسطوره صبر هستی .
صبر شما برای نزول اجلال دخترت که خیلی بیشتر از من بود

mahtab چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

روزای اخر سخت میگذره ادم صبرش تموم شده انگار ان شاالله حباب تنهایی هردوتون به موقع میترکه و جمعتون سه نفره میشه

ان شاء الله .
واقعاً بین دو حالت گیر کردن خوب نیست .دلت میخواد زودتر تکلیف معلوم بشه

ساناز شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام رزی.فکر کنم تا امروز این حباب تنهایی شکسته شده باشه و جمعتون 3نفره شده باشه.به هر حال ورود به مرحله جدید از زندگیتون رو به تک تکنون تبریک میگم.انشالله همیشه و همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد