همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

تسلیت ایام شهادت


سلام بر دوستان گلم .

این روزها رو بهتون تسلیت میگم . .

التماس دعا از همتون دارم و انشاء الله که حاجات همه شما برآورده بشه . غم ماه محرم و صفر ،‌ یه غم شیرینه.

جای همتون خالی دیشب رفتیم مسجد . اونقدر بهم چسبید و خوب بود که حد نداشت . البته از اون هفته بنده خدا اچید می خواست بره اما مگه این کار خونه مامان من تمومی داره .با کلی تلاش که بخش اعظم اعظمش رو برادرم به تنهایی انجام داد و شبها فقط ما می رفتیم کمکش ، دیگه فرصتی باقی نمی موند برای مسجد رفتن ،‌ اما به لطف خدا کارهای خونه قبلی تموم شد .

عزیز دلم همش غصه میخورد که حیف سالهای سال از نوجوونی ، قبل دهه محرم می رفتم مسجد و پرده و پرچم نصب می کردن امسال چرا قسمتم نمیشه ؟

منم با کلی شرمندگی که ای به قربونت برم کار خونه مامان منه دیگه .تو ببخش .

دیشب اما همسر گفت می خوام برم .شده 1 ساعت ، سرماخوردگی هم که همگی از مامانم گرفتیم و حال ندار هستیم . گفت :بعد شام اگه حسش بود می رم .

تو این مابین شبکه قرآن حاج آقا طباطبایی داشت صحبت میکرد که لابلای حرفهاش گفت : هرکس که دوستدار امام حسین علیه السلام و ائمه باشه و این دهه تو مراسم عزاشون شرکت نکنه براش غمی پیش میاد ، گرفتاری پیش میاد . ما رو می بینی !

همسر گفت : یا پیغمبر ! پاشو بریم .

خلاصه منم که تصمیم نداشتم راهی شدم .از تو خونه که روضه ها رو داشتم گوش میکردم برای حضرت رقیه می خوند .

راستش هر لحظه برادر زاده 3 ساله ام میومد جلو چشمم .وقتی می بینم بیش از اندازه به پدرش وابسته است و از نبودش لج میکنه جیگرم برای خانم حضرت رقیه کباب میشد .

آخه بچه های ما که قابل غیاث با دختر امام حسین نیستند ،‌ اما فقط ذره ای فقط ذره ای کوچیک  از غمشون رو میشد تجسم کرد .

مسجد جامع شهر هم رفتیم ، مسجدی که سالهای سال مادربزرگ مادری خدا بیامرزم اونجا میرفت .تا قبل اینکه کهولت سن امانش رو بگیره .دایی مامانم هم سالهای سال خادم افتخاری مسجد بود . یعنی کار و حقوق داشت ولی بازم خادم مسجد بود .

رو این حساب یه احساس دیگه ای به این مسجد دارم .

خدا بیامرز مادربزرگم ، توی فامیل مشهور بود به مسجد رفتن .حتی تا زمانیکه می تونست نماز صبح هم مسجد میرفت .همیشه هم خاطره ای که از بچگی ام دارم مسجد رفتن با مادربزرگ بوده .خدا رحمتش کنه ، اون بنده خدا باعث و بانی اصلی راه پیدا کردن من به این مجالس بود .قرآن خوندن رو هم مادربزرگ تشویم میکرد .خدا همه پدربزرگ مادربزرگها رو بیامرزه .

دیشب برای ارغوان و همه کسانی که در انتظار بچه هستن دعا کردم ، خدا قبول کنه .

خیلی سبک شدم .احوال خوبی بود .

خدا رو شکر میکنم که قسمتم شد و از صاحب مجلس هم ممنونم که ما راه دادن.

خدایا شکرت.


نظرات 12 + ارسال نظر

درود وبمستر عزیز معرفی سیستم همکاری در فروش

روش های کسب درآمد

راه های افزایش فروش

سرویس خرید اینترنتی

عضویت برای همکاری در فروش

به همراه دانلود کتاب بهترین و سریع ترین درآمد از وبلاگ
رمز موفقیت: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
ارزیابی : خودتان قضاوت کنید با احترام پایگان (ستاپ)

سیدعابدین طاهری پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ http://taheri2382.blogfa.com

تسلیت من را هم پذیرا باشید.

ممنون

پری پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

منم بهت تسلیت میگم رزی جونم....
من همیشه مسجد رفتن بهم آرامش خاصی میده همیشه اینجا وقتی دلم میگیره و دل تنگ میشم میرم مسجد نمازم رو میخونم و میام و ناراحت میشم مسجد جامع شهر فقط دو ردیف صف حداکثر ۷ یا ۸ نفره داره که ۹۰ درصد خانم های حدود ۵۰ هستن.....
الان هم که محرم شده رامسر خبر خاصی نیست فقط شبها دسته میرن و انگار تو مسجد جمع نمیشن دور هم البته من دورادور دیدم و شنیدم اینطوره......شهر ما اینطور نیست!از وقت نماز مردم میان واسه عزاداری تا ۱۱ شب حتی دیرتر.....
خدا رحمت کنه مادر بزرگت رو رزی جونم
ببخشید طولانی شد خواهری

قربونت برم خواهری .طولانی چیه ،‌ کیف می کنم حرف میزنی .
الآن متاسفانه اکثر مساجد همین طور هستن .بیشتر خانم های سن بالا میرن مسجد .حیف ِ
اینجا هم مهدیه مثلاً ساعت 11 تعطیل کرده بود اما مسجد جامع شهر تا 12 که ما بودیم برنامه داشت .منم قبل ترها اصلاً اهل مسجد رفتن نبودم متاسفانه .اما به مدد همسر راهی میشم

شهره پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

خوش بحالت تون
قبول باشه عزاداریتون. واقعالیاقت میخاد شرکت تو این مجالس
التماس دعا

منم از شما التماس دعا دارم شهره جون .عسل خانمت خوبه انشاء الله ؟

neo جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

عالیه......این حسه قشنگه.....انگار یکی قلبتو هی فشار میده.....بغض میکنی............
ماهم دعا کن.

نئو؟ خودتی
کجا بودی آخه دختر .وای امروز چقدر خوبه .از دوستان قدیمی برام خبر میاد .اول بلورین بعد شما .خوشحالم کردی عزیزم

بلورین جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

سلام بعد از مدت ها رزی جون
خوبی؟
ایشالا عزاداری هاتون قبلو باشه...
خیلی خوبه که بریم به این مجالس...یه قطره اشک هم که بیاد خودش خیلی تاثیر داره...ایشالا همه از این مجلس ها فیض کافی ببرن...
من و هم دعا کن
ایشالا به زودی میام اگر چیزی مانع نشه تو هفته جدید اگر خدا بخواد...

سلام عزیز دلم .
کجایی آخه بلورین دلم برات تنگ شده .انشاء الله این هفته با یه عالمه خبر بیای .
بله واقعاً یه قطره اشک هم غنیمته

شیوا دالان بشهت شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

خدا مادربزرگتون رو رحمت کنه
عزاداری هم قبول باشه رزماری جون

ممنونم شیوای خوبم .خدا رفتگان تو رو هم رحمت کنه

آلیس شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

خوش به سعادتت که رفتی...
انشالا تن خود تو خانوادت همیشه سالم باشه.
من رو هم تو این روزای قشنگتون فراموش نکنی.

به روی چشمم .
انشاء الله که قبول بوده باشه .

وبلاگچه خاطرات شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://veblogchekhaterat.persianblog.ir/

خدا رحمت کنه مادر بزرگتونو ...چه خوبه که آدم رفتگانو با صفات خوبشون یاد کنه...خدا کنه ما هم صفت خوبی داشته باشیم که مارو باهاش یاد کنن...
خوش به سعادتت رز ماری جون.من که هنوز سعادت نداشتم برم

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه .
آره منم همیشه تلاشم اینه که خاطره خوبی از خودم به جا بگذارم
حتماً وقت بگذار برو

neo شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

ممنونم نئو جان

وبلاگچه خاطرات دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ http://veblogchekhaterat.persianblog.ir/

من بالاخره رفتم هیئت رزماری جون...خدا از همه قبول کنه از منم همینطور

الهی شکر - خدا قبول کنه ازت .التماس دعا

مونا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://perfectionist.blogfa.com

سلام عزیزم
قبول باشه...
اگه یادت بود واسه منم دعا کن......این روزها یه موردی اذیتم میکنه.....

سلام مونا جان .چشم عزیزم .انشاء الله هرچی خیره همون برات پیش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد