همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

باز هم سوغاتی

سلام .صبح همگی بخیر . بدون فوت وقت میریم سراغ عکس هایی که قولش رو داده بودم ( قبل ازون بگم که از لحن صحبتم  کاملاً معلومه امروز صبح رادیو گوش کردم ، مگه نه ؟ )

خوب عکس ها ،‌ بازهم سوغاتی هست .

بهله .حالا کی آورده برام .میگم براتون .

می دونید که تنها خواهر شوهر بنده ساکن تهران هستند . تقریباً با اومدن مامان جانم از حج ، همسر خواهر شوهر یه دوره تحقیقاتی به مدت 3 هفته رفتن آلمان .لذا مادرشوهر برای تنها نبودن خواهر شوهر رفت تهران .3 روز پایانی سفر همسر خواهر شوهر قرار بود بره دبی ، مادر شوهر و خواهر شوهر منم همون تاریخ رفتن دبی تا 3 نفری دور هم خوش باشن .

این شد که نصیب ما ازین سفر سوغاتی هایی از جانب مادر شوهر و خواهر شوهر شد .

بعدش که مادر شوهر اومد شهر خودمون یه هفته بعدش با دوستان خودش رفت کیش ، ما بازهم شامل سوغاتی شدیم و بسی کیف کردیم .

حالا عکس سوغاتی ها .بفرمایین :

 

 


سوغات مادر همسر از دبی برای من



مادر همسر - دبی - من



مادر همسر - دبی - اچید



مادر همسر - دبی - اچید



مادر همسر - دبی - اچید



خواهر همسر - دبی - من



خواهر همسر - دبی - من



خواهر همسر - دبی - اچید



همسر خواهر شوهر - آلمان - من



مادر همسر - کیش - من



مادر همسر - کیش - من - دست بند و گردنبند فیروزه



مادر همسر - کیش - من - کرم مو



مادر همسر - کیش - اچید


نظرات 8 + ارسال نظر
صبا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

وااااااااااااای که چه حالی میده آدم این همه سوغاتی بگیره.مبارک باشه عزیزم

خیلی حال مــــــــــــــــــــــــیده .ایشالا برای شما هم برسه

پری شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

عزیز دلم خوشبحالت.....دلم خواست....از در و دیوار داره واست سوغاتی میباره هااااااااااااا

الآن که داره می باره ولی پس دادن این همه سوغاتی رو بگو .....

آلیس شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

به به دست قوم همسر حسابی درد نکنه. خیییییییییییییلی شیک بود. و حسابی هم زحمت افتاده بودن. خوش به سعادت شما با این همه سوغاتی....

دیگه خوش خوشانمه ،‌ می بینی خواهر ؟
چه قومی شوهری داریم ما؟

مونا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://perfectionist.blogfa.com

واووووووووووو
مبارکههههههههههههههههههه :*
چه همه سوغاتییییییی
ان شاءالله همشو به شادی استفاده کنی عزیزمممم

ممنـــــــــــــــــــــــــــــونم گلم .

mahtab مامان علیرضا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
ما هم دلمون خواست
مبارک باشه
کلا سلیقه شما و اعضای خونواده هاتون عالیه

تشریف بیارین در خدمتتون باشم . خودم سوغاتی بهت میدم .باشه؟
دیگه شرمندم نکن مهتاب جون .سلیقه من که در انتخاب دوستانی مثل شما معلومه .خانوده هم که به نظرتون رسید .

َشیوا دالان بشهت یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

مبارک باشه عزیزم به دل خوش استفاده کنید .

خیلی ممنونم شیوا جون

زهرا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://http://negahetazeman.blogfa.com/

سلام عزیزم
به به دستشون درد نکنه سوغاتیات خیلی قشنگهایشالله همیشه برن سفر و برات سوغاتی بیارن ایشالله به شادی ازشون استفاده کنین

سلام گلم .
آی گفتی .ایشالا همیشه برن سفر و برای من سوغاتی بیارن .
ممنونم عزیز دل

بهار (فرصت دوباره آفتاب) دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

چه مادرشوهر باحالی!
امسال کلا از لباس نونوار شدی
مبارکت باشه

آخه عروس باحالی گیرش اومده
آیکون رزی خودشیفته
ممنونم بهار جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد