همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

ترافیک پایان سال

باز هم روزهای آخر سال شد و کار ما دوبل و سوبل شد .

نه اینکه در بقیه مواقع سال کارم سبک و کمه ! این دوهفته آخرم تحمل میکنیم

همسر جان هم از اول هفته دارن اضافه کاری وایمیستن .اونم خلاصه پایان سال و کارهای عقب موندشون رو باید انجام بدن .

اینجوری که فقط آخر شب دوتامون میرسیم خونه و بی نفس می افتیم تو تخت .

از شنبه تا همین دیروز یعنی چهار شنبه دیروقت تعطیل شدم .حدود ساعت 8 شب . یه روز هم که 6 رفتم خونه سریع رفتم دکتر تا جواب ام آر آی رو نشون بدم که الحمدلله چیز خاصی نبود و یه آمپول و یه قرص برام نوشت .

نمی دونم چرا اینقدر تنبل شدم ، هنوز برای هیچ کس عیدی نخریدم .یعنی اصلاً نمی دونم چی بخرم .همیشه سعی می کنم فکر کنم چیزی بگیرم که طرف مورد نیازش باشه و ازش استفاده کنه .

دیروز که یه کم زودتر از روزهای قبل تعطیل شدم رفتم بیرون تا ببینم چیزی می تونم برای عیدی بگیرم .

یه مغازه لوازم خونگی لوکس رفتم که قیمت های مناسبی هم داره ، یهو بی مقدمه برای مامان خودم و مامان همسر یه ظرف تزئینی خریدم .کار دست و روش طرحهای نا متقارن داره .کاش عکس می گرفتم و براتون میگذاشتم .حالا اگه رفتم خونه و یادم موند این کار رو می کنم ،‌ بعدش رفتم لوازم آرایش فروشی .دیدم غلغله است .نمیشد برم تو مغازه .نگاهی انداختم دیدم تعداد زیادی خانم تو 2 الی ردیف به دنبال هم خم شدم رو کانتر یارو .منو میبینی از بیرون مغازه گفتم یارو حراج زده ؟جنس نایاب آورده ؟جریان چیه ؟

به زور که از ازدحام رد شدم و تونستم برم تو مغازه ، برگشتم دیدم خانم های محترم همگـــــــــــــی در حال انتخاب لاک بودن .یعنی لاک اینقدر مد شده؟ وای خدا من چقد از مرحله پرتم .

بعد دیدین فروشنده ها میخوان به مشتری کمک کنن یادآوری کنن چیزی فراموش نشه ، به همه لاک یادآوری میکرد !

هر کس هم یه جچیز دیگه می خواست اول می گفت : خوب منم لاکم رو انتخاب کردم حالا مثلاً عطر میخوام !

جل الخالق .انگار لاک شده یکی ار ارکان خرید عید .

بگذریم من برا خودم یه رژ قرمز خریدم ، همونی که همیشه دوست داشتم .گفتم این چه کاریه خوب بیرون که نمی تونم بزنم خونه رو که ازم نگرفتن . یه رژ کم رنگ تر دیگه برای بیرون و یه اسپری بادی هم برداشتم . برای مامانم رنگ مو خریدم تا سر فرصت براش بگذارم .خودم امسال نمی خوام موهام رو رنگ کنم (به علل و عواملی که خودم هنوز تکلیفم روشن نیست با خودم ).دیگه فرصت نشد تو اون ازدحام چشم بگردونم ببینم چی دیگه لازم دارم .

یه ظرف غذای جدید هم براخودم گرفتم دیگه شب شد و بارون گرفت ، با همسر قرار گذاشتم همدیگه رو یه جا دیدیم و رفتیم خونه مامانم .

چون از قبل بهم زنگ زده بود و گفته بود 2 ، 3 مدل غذا برام درست کرده واسه این روزها که تا دیروقت سرکارم .

الهی قربونش برم که همیشه هوامو داره .قربون همه مامانها که همیشه برای بچه ها از جون مایه میگذارن .

خدا همه مامانها رو برای بچه هاهشون حفظ کنه

نظرات 8 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

خریدات مبارکت باشه عزیزم

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

ساناز پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام عزیزم.بابت حجم کاریت باید بهت بگم خسته نباشی.
والا منم نمیدونستم لاک مد شده.
امیدوارم همیشه سایه مامان و باباها بالا سر بچه هاشون باشه
ببخش اگه گاهی دیر به دیر بهت سر میزنم.

نه گلم من ببخش چیه .تو که معلومه سرت باید شلوغ هم باشه مامان خوشگله .
آره سانی جون لاک مثل اینکه مد شده .رفتی بیرون حتماً بخر
خدا ایشالا تو و آقا حمید رو برای فرنام جون حفظ کنه

فهیمه پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

شاید مغازه هه گفته هر خرید یه لاک مجانی؟ نکنه تو لاکتو نخریدی؟؟/ جووونم عزیزم
چه کار خوبی میکنی که واسه هر کی عیدی میخری ایده ی جالبی بود خوشمان آمد

و در آخر الهی آمین

نه بابا فکر نکنم مجانی بود . یه لحظه فکر کن لاک مجانی از دستم در رفته باشه ؟؟؟ وای نه خدا
عیدی ها کوچیک هستن اما برای همه سعی می کنم بگیرم

mahtab پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ایشالا همیشه از این مدل سر شلوغیها
ایشالا کارها تونب ه سلاکتی انجام شه و روزهای خوبی رو در تعطیلات داشته باشین
خدا همسر و مارد مهربونتو حفظ کنه براتون

ممنونم از دعاهای خوبت .
انشاء الله .
خیلی ماهی مهتاب خوبم

بلورین جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

من اینقدر دوست دارم لاک بزنم ولی متاسفانه به خاطر وضو و اینا نمی شه زد وگرنه عاشق اینم که هر دفعه رو ناخونم یه رنگ از لاک باشه...
رژ قرمز مبارکت باشه...منم اتفاقا دلم می خواست واسه عروسیم یه رژ قرمز بخرم ولی فرصتش پیش نیومد...

منم عین تو .بخاطر نماز و اینکه فرصت نمی کنم هردفعه پاک کنم و وضو بگیرم کمتر لاک میزنم .اما واقعاً لاک دوست دارم .
حتماً برای تو خونه بگیر .خیلی کیف میده رژ قرمز

بهار (فرصت دوباره آفتاب) شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://yegran.blogfa.com

رژت مبارک
نمی ذاره که این دختره. 50 بار لب تاپ رو کشید طرف خودش

ای جانم .ای جانم قربونش برم که شیطون شده .
ممنون

صبا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

وااااا یعنی لاک الان انقدر مهم شده
خسته نباشی خانوم :)
مامانا ماهن ماه، خدا همه شونو حفظ کنه

الهی آمین .خدا همه مامانها رو نگه داره .همه باباها رو حفظ کنه ، همه همسران رو برای خانمها و همه زنها رو برای شوهراشون حفظ کنه .
آره گلم .تو هم یادت باشه لاک بخری ، باشه ؟

آلیس شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

دست مامان گلت درد نکنه.
خداییش اگر این مامانا نبودن زندگی ما کارمندا واویلا بودااا
دست گلتم درد نکنه بابت عیدی خریدنت عزیزم. انشالا همشون با دل خوش استفاده کنن.
خیلی خوشحال شدم که جواب ام آری چیزی نبوده خداروشکر

واقعاً دستش درد نکنه .
اگه مامانها نبودن که کار من یکی نمی دونم به کجا می رسید بنده خدا همیشه کمک کارم بوده .
مرسی آلیس خوب و خوشگلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد