همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

دوباره اومدم

سلام به دوستای گلم ، عزیزان دلم

می دونم غیبتم خیلی طولانی شده .شما تنبلی منو به بزرگواری خودتون ببخشید .

سفر نوروزی ما هم به اتمام رسید و الان بعد از یک هفته دوباره به آغوش کار برگشتم و از شرکت دارم این پست رو نگارش می کنم .

خیلی مختصر بگم که ما نیمه شب چهارشنبه یعنی 13 فروردین حرکت کردیم و ساعت 9:30 رسیدیم تهران .

روز 13 رو با خواهرم اینا بودیم و غروبش هم رفتیم خونه خواهرشوهرهای خواهرم و صبح پنج شنبه هم پروازمون به کیش بود که با 1/5 ساعت تاخیر انجام شد .

4 روزی که اونجا بودیم هم جای شما خالی خالی ، خیلی خوب بود و خوش گذشت .

تا اینکه یکشنبه بعدازظهر رسیدیم تهران و بدون معطلی به سمت انزلی حرکت کردیم و شب ساعت 12 رسیدیم خونمون .

دیروز به کمی خواب ،‌دیدار مامانهامون و جمع و جور کردن وسایل و شستشوی لباسها گذشت . و امروز هم در خدمت شما هستم .

از کیش بگم که من چون اولین بارم بود که میرفتم بهم خوش گذشت . تقریباً سعی کردیم از تفریحات اونجا تا جایی که می تونیم استفاده کنیم و خوب بود .خدا رو شکر بخاطر ایام فاطمیه موزیک و اینا همه جا تعطیل بود و این بسی ما رو خوشحال کرد .چون من اصلاً‌لذت نمی برم ازین چیزها.

هوا که بینهایت عالی بود .بخصوص که وقتی از تهران داشتیم راه می فتادیم هوا بارونی و سر بود و من دیگه رو به قندیل بستن بودم و زمانیکه از درب فرودگاه کیش خارج شدیم و گرمای هوا به صورتم خورد دیگه از مشعوف یه چیز اونورتر بودم .همه داشتند له له میزدن من خیلی آروم داشتم از گرما لذت می بردم و جداً حس میکردم یخ پاهام داره آب میشه .

البته من فکر میکنم ما فصل خوبی رفته بودیم چون اصلاً گرمای هوای روزهای بعد هم ما رو اذیت نکرد و شبها هوای بسیار دلچسبی داشت .

فعلاً همین اندازه به ذهنم میرسه .

انشاء الله که امسال شروع خوبی برای همه دوستانم باشه و برای همه خیر و برکت بباره . و همتون به آرزوهای خوبتون برسین و خدا همیشه پشت و پناهتون باشه .برای منم دعا کنین .

مرسی

نظرات 12 + ارسال نظر
آلیس سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام سلام
به به خانم مسافر
رسیدن به خیر. خداروشکر از همه شرایط راضی بود. اینکه گرماشم اذیتت نکرد خیلی خوبه.
همیشه به گردش عزیزم

سلام به روی ماه دوست خوبم .
گرماش بهم آىامش داد .لذت بردم بسی آلیس جان.
خدا رو شکر .
ممنونم

محبوبه سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

رسیدن به خیر باشه عزیزم
منم خیلی دوست دارم یه روز برم کیش

ممنونم محبوه جون.
ایشالا قسمت بشه بری .منتم چند سال بود دلم میخواست . بالاخره امسال نصیبم شد

پری سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

پس حسابی خوش گذشت ... همیشه به سفر رزی جونم.....
متشکر بابت دعاهای قشنگت

به به پری ِگل ِ نازم .تو خوبی ؟
مرسی عزیزم .انشاء الله شما با همسرت بری و بیای برامون تعریف کنی

mahtab چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ق.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

سلام رزی جونم
رسیدن به خیر
خداروشکر که بهتون خوش گذشته
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید

قربونت برم مهتاب نازنینم .
ایشالا قسمت بشه شما هم برین

بهار(فرصت دوباره آفتاب) چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.yegran.blogfa.com

همیشه به گردش و تفریح

مرسی مامان بهار

صبا چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ

خداروشکر که به سلامت برگشتین و بهتون خوش گذشته

ممنونم صبا جونم .ایشالا قسمت بشه شما هم با همسرت تشریف ببرین

ارغوان پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام رزماری جونم سال نوت مبارک همیشه به تفریح یه سری بهم بزن خوشحال میشم چون خیلی ناراحتم به حرفات نیاز دارم

سلام گلم .سال نو تو هم مبارک .اتفاقاً اومدم دیدم آپ نکردی .ولی چشم بهت سر میزنم

فهیمه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

مسافرتا بی خطر خانوم خانوما
منم هنوز نرفتم
یکم از خاطرات سفر میگفتی اخه چقددددددخلاصه؟

مرسی عزیز دلم چشم .مفصل میام توضیح میدم

صبا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ

رزماری جون هرچی گشتم رمزت رو پیدا نکردم :( میشه دوباره بهم بدی؟

نازنینم فرستادم برات

آلیس شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

خصوصیییییییییی
رزماری جون شرمنده روی ماهت من رمزتو فراموش کردم

فرستادم برات خوشگلم

محبوبه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://mzm7072.persianblog.ir

رزماری من رمز ندارم

می نویسم برات گل خانم

فهیمه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

رمز میدی به منم ایا؟

به جون و دل میدم بهت گلکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد