همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

بدون تو

چه غروب ساکتیه.ساعت های دلگیر دلتنگی.تنهایی من،تنها تورو کم داره.آخ اگه بدونی چقدر بدون تو سخت می گذره.اگه بدونی.  

دلم یه بیرون دونفره می خواد .یه پیاده روی آروم .یه جای خلوت .فقط من و تو باشیم.حرف بزنیم با هم ، نه حرفی نزنیم.فقط سکوت کنیم .فقط تو کنارم باشی.دستمو بگیری و .... فقط تو باشی

بهت گفتم هروقت تونستی بهم اس ام اس بده ، منو تو جریان کارهات قرار بده .اینا فضولی من نیست ، اینا دل نگرونی های منه.اینکه می پرسم ناهار خوردی ، خوابیدی ،‌بازی کردین استراحت کردی ، آسیب که ندیدی ، بیرون رفتی و هزارتا چیز دیگه کنترل کردن تو نیست . دلم نمیاد خسته و گرسنه و دست و پای زخمی و .... ببینمت. 

می دونم که می دونی.می دونم تو هم همین حال رو داری . 

چقدر حس قشنگیه وقتی صداتو می شنوم دلم هوری میریزه .وقتی باهات حرف می زنم صدای اطرافمو نمی شنوم .وقتی بهم می گی فقط تو می تونی آرومم کنی ، چقدر پراز غرور می شم . وقتی می گی منم دلتنگ صدا و نگاهتم ، دیوونه میشم . 

بیا دیگه عزیزم.از دوریت خسته شدم. 


این روزها احساس می کنیم خیلی عوض شدم.شاید اعتماد بنفسم کم شده یا نه ، عادت هام عوض شده.من یادمه تا وقتی که مجرد بودم ،‌هر ساعت از شبانه روز واسه خرید رفتن آماده بودم . حتی زمان دانشجویی ، تو خونه دانشجویی مسئول خرید بیشتر وقت ها من بودم اما از وقتی مزدوج شدم کم کم همسری ، همه کارها رو بعهده گرفت.جوری که یه وقتایی مثل الآن که نیست من احساس می کنم خرید کردن به اندازه تنهاییم سخته !  

چقدر عادتها زود عوض میشه و انسان هم به دنبال عادتهاش تغییر می کنه.من مطمئنم تو این یک مورد تنبل نبودم تو منو تنبل کردی همسرم .لوسم کردی ، خودتم می دونی ....

  

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار (فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://yegran.blogfa.com

بهار (فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://yegran.blogfa.com

گلم جریان من و جاری ام تازه اتفاق افتاده و من اصلا دوست ندارم دوباره به یادش بیارم فقط برام درس عبرت شد که حواسم رو تو زندگی بیشتر جمع کنم و اجازه ندم هر ننه من غریبی تو زندگی من دخالت کنه... گاهی نباید با برخی آدمها مهربون بود. اینها خانوادگی اینطوری اند قاطع که برخورد کنی دیگه برات پارس نمی کنند.
یه پست رمزدار درمورد این بچه جاری ام گذاشته بودم به نام بهار وحشی. شوهرش هم که به همسرم تهمت دزدی زد...
با کمال میل دوستی شما رو می پذیرم و من عاشق دوستی های جدیدم

آخی . باشه ولش کن . خوبه که خودت فهمیدی رفتارت رو باید عوض کنی و این به نظر من از همه چیز مهمتره.منم بعد از ازدواج فهمیدم که رفتارم رو باید تو بعضی مواقع عوض کنم.اینجوری دیگه از رفتار طرف مقابل کمتر اذیت می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد