همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

۷ آبان یا 7 آذر ؟

امروز روز بزرگداشت کوروش کبیر بود .فکر می کردم ۷ آذر باشه .اما الآن یهو همکارم براش اس ام اس اومد و یادآوری کرد.

بد نیست سخنانی از شاه شاهان شاه امپراتوری ایران کورش بزرگ رو بخونیم.

دست هایی که کمک میکنند از لبهایی که دعا مکنندمقدس ترند.

خداوندا دستهایم خالی است و دلم غرق در ارزوها یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از ارزوهای دست نیافتنی خالی کن.

دشتها بخشندگی را به ما آموختند و دریاها بی کرانگی را و من رودها را دوست دارم زیرا دلیل بی پایان رفتن اند وآتش را دوست دارم که دلیل زندگانی ادمی است.

مردوک (خدا به زبان بابلی) دل های پاک مردم بابل را متوجه من کرد زیرا من او را ارجمند و گرامی داشتم.

او که شادمانی مردم من را نمیخواهد از ما نیست او برده بی مزد اهریمن است .

زنان میهن من بزرگوار و برازنده اند

خانومان مردم من شادمان و سترگ اند

پدران ما داناو فرزندان ما دلیرند بدین نشان هرگز شکست نخواهیم خورد و بدین نشان هرگز فریفته نخواهیم شد.

من تا روزی که پادشاه ایران و بابل و کشورهای جهان اربعه هستم نخواهم گذاشت که کسی به دیگری ظلم کند و اگر شخصی مظلوم واقع شد من حق وی را از ظالم خواهم گرفت.

آسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.

هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر آسمان از قامتم کوهتاتر باشد.

ای انسان هر که باشی و از هر کجا که بیایی زیرا میدانم خواهی امد من کورش هستم که برای پارسیان این امپراطوری بزرگ را بنا کردم پس بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر.

هر کس که اهنگ ویرانی ارامگاه مرا کند اهورامزدا او رانابود کن.

پس از مرگ بدنم را مومیایی نکنید و در طلا و زیور الات نپوشانید زودترآنرا در اغوش خاک پاک ایران قرار دهید تا ذره ذره های بدنم خاک ایران را تشکیل دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاسیک سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

بله دوست خوبم 7 ابان
این روز بزرگ رو تبریک میگم
پاینده باشید

پاینده باد ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد