همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سفر عجله ای ترکیه

خیلی سریع و عجله ای جور شد که به امید خدا بریم ترکیه .

البته خیلی وقت بود که تصمیم داشتیم اما فرصتش رو از قبل هم برای آبان در نظر گرفته بودیم . دیدیم تهران همه روزه پرواز داره همسرهم  که این هفته تهران بود گفتم یهو از همون جا بلیط بگیر . با برادر بزرگ ( داداشی ! ) مشورت کردیم . چون اون خودش خوره این مسافرت هاست ، یکی دو روز همه اطلاعاتی رو که می تونست از پرواز و هتل و ... برامون گرفت .بعدشم گفت تصمیمتون رو بگیرین تا من براتون انجام بدم .مشکل مرخصی من بود . چون همکارم قراره هفته بعد بره بندرعباس ، در نتیجه من فقط 1 هفته وقت مرخصی دارم.که دیرز تاییدش رو از رئیس گرفتم. خلاصه تا شب ، من و همسری هم  با کلی زنگ زدن و اس ام اس به نتیجه رسیدیم که هفته آینده دو شنبه مرخصی بگیریم تا شنبه بعدش .

ظهر برادرم زنگ زد و گفت پروازتون سه شنبه  از تهران و برگشت هم شنبه است . ولی ما برای گرفتن ارز و ... دوشنبه می ریم تهران . داداشی کلی نصیحت کرد که قول سوغاتی به کسی نده . با د ل ا ر 3500 تومانی دیگه جایی واسه سوغاتی نمی مونه .من گفتم چشم .ولی آخه مگه میشه رفت مسافرات و واسه خواهر شوهر خوبم و مادر شوهر ، مامانم، خواهر زاده و برادر زاده کوچولوم چیزی نیارم ؟! اونایی هر بار جایی رفتن واسه من هر چند کوچیک سوغاتی آوردن ؟

خیلی دلهره دارم چون همه چی عجله ای شد .فردا و پس فردا که تعطیله باید وسایلم رو جمع بکنم . شاید من مدلم اینه که باید واسه همه چی از قبل یه زمینه ای داشته باشم ، یه کم دلشوره دارم .اما عزیزک دلم مثل همیشه آرومم کرد . همسر جان برخلاف من خیلی آدم منعطفیه .کم پیش میاد که اضطراب داشته باشه ، همیشه راههای نگرانی مال منه و راههای آرومکردن مال اون .می خوام واقعاً قدرشناسی کنم ازش . اینکه مثلاً کارت اعتباریش رو میده به داداشم و به قول خودش بهش میگه ریش و قیچی دست خودت ، اینکه روزهای مرخصیشو با من هماهنگ می کنه ، اینکه در جواب دلهره من میگه : ما هر وقت یهویی رفتیم جایی بیشتر بهمون خوش گذشته ، اینکه به من می گه خودم میام همه چمدون رو جمع می کنم و ... خیلی چیزای دیگه آىومم می کنه و در درون خودم منو بیشتر مدیون همسر.

سعی می کنم تمام این قدردانی ها رو که تو دلم دارم به زبون هم بیارم و به خودش هم بگم . مطمئناً هم خوشحال میشه و هم نظر بهتری به زندگی پیدا می کنه . این چند روزه که نبود ، یاد دفعات ، یا بیشتر لحظه  هایی که با هم هستیم کاملاً حس کردم که زن و شوهر سر و سامان همدیگه هستن .البته زن خوب و مرد خوب . واقعاً که زن لباس مرد و مرد لباس زنه .ای خدا ممنونم ازت  که بزرگترین نعمت بعد از سلامتی رو بهم دادی . امنیت دادی ، آرامش دادی . خدایا همه زن و شوهرها رو خوشبخت کن و عشق بینشون رو هزار برابر.خدایا بهمون یاد بده از همدیگه نرنجیم ، رنجیدیم زود ببخشیم ، بخشیدیم زود فراموش کنیم .ای خدا خوشبختی خیلی ساده است . به همه ما  یاد بده خوشبختی رو حتی تو خوردن یه لیوان آب حس کنیم .

خدایا فهیمم کن . شعورم بده . بزرگم کن

نظرات 9 + ارسال نظر
بهار (فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

خوش بگذره
سوغاتی ما یاد ت نره

ممنون . حتماً

مونا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

خیلی گلی!
خوشحالم از آشناییت واقعا!
زیبایی زندگیتون همیشگییییییییی....

منم همین طور . مرسی از دعای خوبت عزیز دلم

مونا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام عزیزم
الان دیدم پیامت رو تو وبلاگم. ممنون که سر زدی! اون وبلاگ یه صفحه ی بیچارس که درد و دلهای منو تحمل می کنه! :)
به خاطر لطف و مهربونیت هم سپاس.
از ته دلم آرزوی آرامش هر چه بیشتر در زندگی رو دارم واست....

خواهش می کنم و ممونو از ابراز محبتت . من هم برای تو بهترین ها رو آرزو دارم . امیدوارم زیباترین آرزویی که داری خدا بهت هدیه بده . هر چه سریعتر

مینا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://marriedwoman.blogfa.com

مادرم همیشه میگه زن و شوهر مثل آب و آتیشند : یکی که آتیش میشه اونیکی باید مثل آب آرومش کنه..
خدا رو شکر که انقدر آرامش داری..سفر بی خطر..

مرسی مینا جون. راستش بیشتر اوقات سعی می کنیم داستان آب و آتیش رو پیاده کنیم . کاش بشه همیشه و همه جا اینطور بشه

فنچ بانو سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سفر به سلامت خانووووم... الانن باید ترکیه باشی... امیدوارم تک تک لحظه هاش براتون پر از خاطره ی خوش باشه...
برای همه ی دعاهات از ته دلم آمـــــــــــــین

خیلی ممنون . نظر شما رو وقتی ترکیه بودم با موبایل خوندم .اما چون موبایلم فارسی نداره جواب ندادم .
مرسی فنچ بانو

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://classiclife12.blogfa.com

دوست خوبم امیدوارم که همیشه شادِ شاد باشید در کنار همسرتون

مرسی عزیزیم

زهرا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://az-be.persianblog.ir

ترکیه از اون جاهایی که من دوست دارم حتما برم و ببینم!

ایشالا فرصتش برات پیش بیاد . من که استانبول رفته بودم .خوشم اومد .شهر قشنگی بود .

mahtab شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ایشالا همیشه عاشق بمونین

مرسی مهتاب خوبم .
خودم دوباره این پست رو خوندم .جزئیاتش یادم رفته بود که یادآوری اش برام خیلی شیرین بود

ال هام سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://sepehram.mihanblog.com

چه دعاهای قشنگی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد