همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سرده ............

پاییزه پاییزه برگ از درخت میریزه
هوا شده کمی سرد
روی زمین پر از بــــرگ زرد . جایگزین شود با روی زمین پر از برف .

هوای ما که فقط بارونی ِ . سرما و بارون .برف نداریم البته . گاهی برف و بارون قاطی میباره .

همین که هواشناسی خبر کاهش محسوس دما رو اعلام کرد من نفسم بند اومد . توی سایت هواشناسی درجه برودت را 3 درجه نشون میده ولی feels like  ش 2- درجه است.  یعنی چه شود

شب یلدای ما مثل اینکه داره با کریسمس عجین میشه و برف آلود میشه .آخ که دلم چقدر یه شب یلدای شلوغ می خواد .همه باشن . من که فامیل شلوغی ندارم .همسری از من بدتر .انگار پدر بزرگ ، مادربزرگهام اون زمانهای قدیم ، کنترل جمعیت رو اجرا کردن .

دلم یه مهمونی گرم و صمیمی می خواد .همه دور هم جمع بشن. بدون تجملات . بدون تکلف . بدون رودربایستی . چیزیکه خیلی وقته ندیدم.

اینم یکی از دلتنگیهای همیشگی ام هستش .


خیلی جالبه از طرف محل کار همسر بهمون بلیط اقامت 3 روز و 2 شب یه هتل رو دادن .برای تمام پرسنل تو کل کشور همین هتل رو گرفتن .حالا هتل کجاست ؟ تو شهر ما !

یعنی 4 تا خیابون اونورتر .حالا این شانسه بعد از نود و بوقی بهمون رو کرده ؟


نظرات 10 + ارسال نظر
لبخند بانو یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

به به من عاشق سرما هستم
...
همه دیگه تو این دوره زمونه عوض شدن...زندگی دیگه مثل قدیم نیست که راحت همه دور هم جمع بشن و خوش باشن...حیف اون دوران که داره کمرنگتر می شه هر روز...
...
ای بابا...بعضی وقتا شانس بد جور روشو از آدم بر میگردونه...حالا اشکالی نداره برید هتل فکر کنید رفتید یه مسافرت توپ یه جای دیگه...فقط تصور کنید...درست عین من که برف و دارم تصور می کنم

عاشق سرما یعنی چی ؟ دلت میاد تابستون داغ ؟
یادم باشه رفتم مسافرت ! سوغاتی یادم نره بیارم

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

آه نمی دونی یکی از آروزهای من اینه که یه شب توی یه هتل تو شهر خودم بخوابم دیوونگیه دیگه چکارش می کرد!
نمیشه بلیط رو بدید به ما بیاییم اونجا یه سر هم شما رو ببینیم و هم دوستانمون رو ؟!

چرا نمیشه عزیزم ؟ شما تشریف بیار قدمت رو چشم . البته اگه به منزل ما رضایت میدی سعی می کنم کمتر از هتل بهت خوش نگذره .باشه؟

کلاسیکـــــ دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ http://classiclife12.blogfa.com

تـَـمـام عـِـشـق وَ مـحـبـتــــ مـَن نـِـثــار کـســانـیـکه خــود را دَربـَسـتــــ بـپـذیــرد،

هـَـمـانــگـونـه کــه هَــسـتــــ وَ خــواهـَـد بـود،

چـنـیـن آدمـی شـهـامَـتــــ دارد.

شـهـامـَـتــــ دارد تـــا بــا هـمـه ی فـِـشـار اجـتـِـمـاعـی کــه مـیـخـواهـَـد

اورا شـقـه شـقـه کـُـنـَـد ، خـوبــــ وَ بــد! بـا قـدیـس وَ مـعـیـصـتــــ کـــار! بـه مـُـقـابـِـلــه بـر خـــیـــزد...

او مــوجـــودی بـــه واقـِــع شــجـاع وَ بــا شـهـامـتـــــ اسـتـــــ .

در بــرابــر هـمــه تـاریــخ بــشـر ، در بـرابــرِ تــاریــخ اخـلـاق مــی ایــسـتـد و

واقـعـیـتــــ خــودرا هــرچــه کــه هــسـتــــ، بــه آســمــان هــا اعـــلـام مــی دارد.

چـنـیـن مـوجـودی بـایــد مــورد سـتــایــش و احـتــرام قــرار بــگــیــرد . ( اُشــــو)

خیلی خوشحالم که می بینمت .امیدوارم زودتر بیای و مثل قبل هم به ما سر بزنی هم زود آپ کنی عزیزم

neo دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

منم با همسرم کلی خوشم و خدارو شکر میکنم واسه این همه نعمت.
منم زیاد فامیل ندارم ولی دوست دارم دور هم جمع شیم و شاد باشیم منم خیلی وقته یه همچین مهمونی ای ندیدم

خوشحالم که اومدی بهم سر زدی .
ایشالا خدا هردوتون رو برای هم حفظ کنه . مثل اینکه این دورهم جمع شدن ها داره آرزو میشه

neo دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

دقیقا....با این وضعه اقتصادی و رذایل اخلاقیه موجود همینجوری این دور بودن ها ادامه داره

خدا به خیر بگذرونه

لبخند بانو دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

به به دلت میاد؟
وقتی هوا سرده من خیلی دوس دارم برم تو لباس گرم بعد برم خیابون گردی...
بعدم که یخ زدم بیام تو خونه کنار بخاری و شلغم و آش بخورم
گرما رو دوست ندارم...بس که اینجا همیشه هوا گرمه ...سرما بیشتر بهم می چسبه

با شلغم و آش موافقم ولی با سرما نه
لبخند فکذ کنم طرفای جنوب کشور هستین که گرما برات تکراری شده؟ نه ؟

بهار (فرصت دوباره آفتاب) دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

می دونم پیش دوستان خوش می گذره. مهمان نوازی و محبت شمالی ها رو خیلی درک کردم.

خواهش می کنم .لطف داری . در هر صورت ما در خدمتیم خانم گل

منم مهمونیییییییی می خوام

نمیشه شمارو با جای دیگه عوض کنن یعین کلا به ذهنشون نرسیده؟

یعنی به نظر تو کلاً ذهنی بوده که برسه ؟
واسه سراسر ایران همین یه هتل رو رزرو کردن .نکردن لااقل دوتا باشه کهحق انتخاب داشته باشیم
خنگول هستن دیگه

شیوادالان بهشت چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://shiva1368.blogsy.com

نمیشه بلیط رو عوض کرد ؟ یا پولش رو بگیرید ؟

خیر گلم . از تدبیر بالای مدیرانِ دیگه

شیوادالان بهشت چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://shiva1368.blogsy.com

یلداتون هم مبارک باشه

مرسی . فراوون بهت خوش بگذره حالا که مامانت اینا هم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد