همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

شب یلدا مبارک


می دونم اوضاع اقتصادی همه سخت میگذره .شاید خیلی ها هنوز حقوق نگرفته باشن یا حتی حقوق عقب افتاده داشته باشن ، اما از ته قلبم آرزو می کنم امروز کارفرماها دلشون به رحم بیاد و دست کارمنداشون رو خالی نگذارن .

مثل رئیس خوب ما ، که الان  شنیدم قراره واسه شب یلدا مساعده بده. همیشه در سخت ترین شرایط مالی شرکت هم ، اگر مناسبتی چیز پیش بیاد ، با وجود اینکه حقوق هم گرفته باشیم ، علی الحساب بهمون میده . حالا واسه من و همکارم که بیشتر محبت داره ، بعضی وقتا به شکل پاداش عنایت میکنه. خدا پدر مادرشو بیامرزه .

خدایا ، بنده ای خوبی نیستم اما واسه دیگران که می تونم دعا کنم . از درگاهت می خوام هیچ پدر و مادری رو شرمنده بچه هاش نکنی .فردا شب ، هرکس به نوعی دوست داره ، بیشتر از شبهای معمول ، عشق رو به سفره خونش ببره . دست هیچ بنده خدایی رو خالی نگذار خدا . اول به همه ما برکت بده  بعد قناعت و مناعت طبع .که از لطف برکتت ، اندکمون فراوان بشه و از قناعتت به اندکمون قانع بشیم و در نظرمون فراوان جلوه کنه .

امسال از قرار معلوم جایی دعوت نیستیم .پدر و مادر همسر که رفتن تهران .احتمالاً بریم خونه مامان خودم . که اونم فقط مامان و بابام هستن . اما ته دلم گرمه که هرجا باشم همسریم کنارم هست .هیچ وقت نخواستم و نتونستم  ازش دور باشم . بوده شبهای یلدایی که فقط دو نفری کنارهم آجیل و هندونه و انار خوردیم . که نه برای من تکراری میشه نه فراموش شدنی .

یاد شب یلداهای دوران دانشجویی ام میافتم . چون تولد ملیحه (دوست و هم خونه ایم ) 27 آذر بود ، اغلب تولد و شب یلدا رو باهم جشن میگرفتیم .چه زمانی ملیحه و سعیده خوابگاه بودن و من شب می رفتم پیششون ، چه زمانی که با هم خونه گرفتیم و شب یلدا سه تایی جشن می گرفتیم و بزن و بکوب و برقص .آخ چقدر دلتنگ اون روزهام .نه فقط دلتنگ اون لحظه ها ، بلکه دلتنگ دوستی و صمیمیتمون هستم . چقدر ناراحتم که دیگه نمی تونم باهاشون در ارتباط باشم . خیلی برام سخت بود که همه بندهای بینمون رو ببرم . فاصله بندازم به بعد مکانی بینمون بعد از فارغ التحصیلی سه تامون .البته اون خودش یه ماجرای طولانی داره .باشه وقتی که حوصله داشتم .

شب ایرانی همه مبارک . شبی که هیچ رو می تونیم بهانه با هم بودمون بکنیم و فقط در کنار هم یک شب رو به شادی بگذرونیم و از حضور همدیگه لذت ببریم نه از خوردنی ها و این سنت رو بخاطر انس و الفتی که بینمون ایجاد می کنه حفظ کنیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
neo چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

قست رو بگو.......کمر شکنه
واقعا هیچ کی شرمنده خانوادش نشه.
خاطرات قشنگ رو باید وقتی مرور کنی ک دلتنگی.
آدما خودشون خیلی چیزا رو بهم مریزن.انقدر دلم میخواد شب یلدا خانواده ام بدون کینه دور هم جمع شن...دلم واسه شبایی ک یلدا نبود ولی همه کنار هم خوش بودن تنگ شده

آخی عزیزکم ، امیدوارم زودتر همه چی درست بشه . حالا کینه به کنار انقد مردم سرشون شلوغه یا از هم دور هستن جمع شدن های این مدلی دور هم سخت شده .مثه من که خواهر برادر خودم و همسر تهران هستن.

لبخند بانو چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

شب یلدای شما هم مبارک
می گن آنجا آدم خوش است که دل خوش است...امیدوارم ضرب المثل و درست گفته باشم
ایشالا که دلتون همیشه خوش باشه در کنار همسرت و بقیه اعضای خانواده ت

مرسی لبخند خوبم . شب یلداری تو ام مبارک .کنار عزیزانت خوش بگذره بهت

زهرا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

شب یلدا مبارک دوستت دارم

مرسی خوشگلم
شما هم بهت خوش بگذره

ساراسارا(جاده زندگی ما از ایران تا.. پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ http://jadeyezendegima.blogfa.com/

انشاالله هیچ کی شرمنده نشه

انشا الله

بهار (فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

یلدات مبارک. من یه شب یلدا تو خوابگاه بودم. اونم سال 79 بود خیلی جشن های دست جمعی خوش می گذره.

خیلی حال میده - من دو سال خوابگاه مهمون دوستام بودم .دو سال هم که تو خونه جشن گرفتیم

الی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://eli1234.blogfa.com/

سلام خانوم رزماری شما گرگانی هستین؟؟؟

نه عزیزم . برام جالبه بدونم چرا اینجوری فکر کردی؟
وب جالی هم داری الی جان

شیوادالان بهشت یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://shiva1368.blogsy.com

اگه دوست دار بهم رمز بده عزیزم

برات توی وبت می ذارم

لبخند بانو یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

من رمز ندارم

تو وبت می ذارم

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://yegran,blogfa.com

الان من رمز ندارم چکار کنم؟

هیچی عزیزم تو وبت برات می گذارم

فنچ بانو یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

آخی یاد شب یلداهای دوران دانشجویی افتادم. یادشون به خیر... منم از همه ی دوستام جدا شدم... گاهی خیلی دلم میگیره...
خدا رو شکر کنار عزیزترینهات بودی... چی بهتر از این...
همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین:*
منم رمز ندارم

واقعاً یادشون بخیر .
مرسی از لطفت . تو وبت میگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد