همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

اون وقتا و این وقتا


از آنجائیکه من جنبه تعطیلی رو ندارم این دو روز تعطیلی فقط به خوردن و خوابیدن برام گذشت . چقدر هم لذت بردم .

پنج شنبه صبح زنگ زدم به برادرم که شب قبل از تهران رسیده بود ، گفتم بیا خونه ما صبحانه رو باهم بخوریم .یه کم مِن مِن کرد ولی دوباره زنگ زد و گفت دارم میام .تا برسه شد 11 .

3 نفری  صبحانه دلچسبی خوردیم . البته چون دورهم بودیم خیلی خیلی چسبید . یعنی یه جوری شد تا شام 3 تایی هیچی نخوردیم .جمعه صبح هم همین طور .حلیم گرفتیم و خوردیم در حد ترکیدن . از خودم دیگه بدم میومد .

واقعاً چقدر راحته مهمون صبحانه داشته باشی .انقدر راحته ......

واقعاً چقدر مزه غذا وقتی دور سفره شلوغ میشه می چسبه . نه ؟

دیشب هم از ساعت 10:30 خوابیدم . دیگه فکر کنم دارم رو دست خرس قطبی بلند میشم .

شبکه IFILM  داره تبلیغ پخش سریال روزی روزگاری رو میکنه . قبل از هرچیز (‌مثل گوینده های اخبار ) جا داره که یادی بکنیم از خسرو شکیبایی ، با بازی خوب و ماندگارش در این سریال و طلب آمرزش برایش ، از درگاه حق .

( خیلی مودب شد ) ولی داشتم به این قضیه فکر میکردم که سریال روزی روزگاری خیلی نکات آموزشی داشت . از صحبت کردن کلیشه وار اگه دور بشیم واقعاً به نظر من خیلی حرف برای گفتن داشت . و چیز دیگه ای که تو این داستان برای من  جالب بود این که باید سر فرصت ،‌داستان رو دنبال می کردی تا به نکته ای که  مد نظر قصه است برسی . منظورم صبری بود که باید پای تلویزیون خرج می کردی . شاید این نوع داستانها ، روی نوع رفتار افراد جامعه بی تاثیر نباشه . همه ما قدیم ها صبرمون بیشتر بود . ریتم بیشتر سریال ها همین طور بود . آهنگ های اون زمانها رو اگه گوش بدین ، یا شعر حافظ و مولانا بود یا هم سبک اون شعرا . یعنی خواننده مجبور بود وقت بگذاره از مصرع اول گوش بده تا منظور و مقصود شعر رو دریافت کنه .اصلاً نوار کاست ،‌که حتماً مجبور بودی آهنگ ها رو به دنبال هم گوش بدی مثل CD  و DVD نبود که یهو بری آهنگ مثلاً 13 رو انتخاب کنی .

انگار مردم با این ریتم با صبر و با حوصله تر بار اومده بودن . جنجال جوون ها مثل جوونهای الآن که فقط رپ گوش میدن  نبود .

پای حرف پدربزرگها و مادربزرگهامون بشتر می نشتیم و بهتر می تونستیم گوش بدیم نه مثل الآن که میگیم زود منظورتو بگو، یا برو سر اصل قضیه ، وقت ندارم .

حتی برای همدیگه  هم بیشتر وقت میگذاشتیم . ارتباطاتمون خیلی نزدیک از این روزها بود .

 گله ای ندارم چون منم با همین روال رشد کردم .ولی خوب اون زمانها یه چیزایی خوب این زمان یه چیزیای دیگه .

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوادالان بهشت یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://shiva1368.blofsky.com

من این فیلم رو یادم نمیاد

سریال بود عزیز دلم . اون وقتها تکیه کلام مردم شده < گوشِت بِبُرُم خین بیاد؟>
خسرو شکیبایی و ژاله علو و محمود پاک نیت و محمد فیلی از بازیگرهای اصلیش بودن . تو اینترنت سرچ کن . عکسهاش میاد

ساناز دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام خانمی.خوبی؟
اخ این تعطیلات خیلی خوب بود اما همش به خونه تکونی و تغییر دکوراسیون گذشت.
اره رزماری حق با توست چندسال پیش ادم ها خیلی بهم نزدیک بودن

سلام گلم .آره منم صبح جمعه که آقای همسر رفت فوتبال دیگه نخوابیدم و تا ساعت 10 که همسر و برادرم اومدن صبحانه بخوریم ،‌ 3 ، 4 ساعتی بشور و بسابی کردم که خودم کیف کردم .
فقط لطف کردم صیح جمعه جارو برقی نزدم که همسایه پائینی صلواتم نده

neo دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

آره مخصوصا وقتی همه از دست پختت خالصانه تعریف کنن و از خوردنه غذات لذت ببرن.
گوش بدی و حفظ کنی
الان یه روز بدون گوشی نمیتونی زندگی کنی تازه وقتی همدیگه رو میبینیم بازم تو گوشی همونیم به نظره من دنیایه بچگی من از الان این بچه ها قشنگ تر بود.....بازی کردن با دوستام....الان همش خلاصه شده تو دیواری و رفتاره خشک پدر و مادری ک حتی وقت و حوصله بازی با بچشون هم ندارن و من دلم میسوزه واسه همه چیزایی ک من میبینم و خیلی ها نمیبینن


دنیای ما با بچه های الآن خیلی داره فاصله میگیره

ساراسارا(جاده زندگی ما از ایران تا.. سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://jadeyezendegima.blogfa.com/

خب گلم اون زمان مردم وقت بیشتری داشتن!
الان تکنولوژی میاد واسه سریع کردن به جبران وقتی که جای دیگه پر میشه

البته . منم قبول دارم این روند رو . در هر صورت هر کدوم یه معایب و یه محاسنی داره

زهرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ق.ظ http://az-be.persianblog.ir

یا این دید به ترانه ها و شعر های امروزی نگاه نکردم بودم! نکته جالبی رو گفتی رزماری!

نکته بینی و نکته سنجی از خودتونه خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد