همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

مقدمات نوروز 1392


خوب دوستان عزیز یک ماه تا پایان سال مونده . لحظه تحویل سال 1392 رو هم که می دونید ؟ ساعت 14:31:56 روز چهار 30 ام اسفند 1391

 نمی پرسم چیکارها کردین که میدونم اونهایی که شاغل هستن بیشتر کارهاشون دقیقه نودی هستش .

میخوام بپرسم چیکار می خواین بکنید برای عید .خلاصه اون جور که همه ما از بچگی یاد گرفتیم برای عید یه سری چیزهای نو چه برای خودمون چه برای منزلمون گرفته می شه . یا در کنار تمیز کردن خونه ( معروف به خونه تکونی ) سعی میشه یه تغییر دکوراسیونی هم داده بشه . که هم چشم نوازه و هم برای روحیه خیلی خوب و تاثیر گذاره .

بدون تعارف بگم ،‌ بیشتر ما خانم ها (‌که البته خودم هم تا حدودی اینجوری هستم ) نه اینکه اهل چشم و هم چشمی باشیم ،‌ نه ،  اهل رقابت سالم هستیم . و البته از نظر من این رقابت اگر با منطق قاطی بشه خیلی هم خوبه .

مثلاً وقتی خونه کسی می ریم و سلیقه صاحبخونه به چشممون میاد و تحسینش می کنیم ، چه خوبه که وقتی کسی هم وقتی خونه ما میاد ، از سلیقه ای که ما در چیدمان خونه یا تزئین وسایل به خرج دادیم خوشش بیاد .

حالا از دوستای خوب و حتی همه خواننده های خاموش ،‌ خواهش می کنم اگر برای سفره هفت سین و یا تغییر دکوراسیون منزل ایده خوبی دارین ،‌لطف کنید و در اختیار همدیگه بگذارین . اصلاً قرارمون این باشه که بعد از عید یه عکس از هنرنمایی هامون در مورد سفره هفت سین بگذاریم . اینجوری رقابت باعث میشه تا شوق و سلیقه بیشتری داشته باشیم.

اگر خواستین به ایمیل من بفرستین تا من توی وبم بذارم که عکس ها کنار هم باشه .خواست شما مهمه .

تا عید هم ایده های خوبتون رو ارائه بدین .

خوب سبزه رو که خودتون درست می کنید انشاء الله ؟ لذت سبز شدنش خیلی دلچسبه .

سمنو رو دیگه نمی گم خودتون درست کنید ،‌ چون کار یکی دو روز و یکی دو ساعت نیست .بقیه سین های هفت سین هم آماده است . ببینم امسال چیکار می کنید

 

نظرات 13 + ارسال نظر
دلشکسته چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

منکه دلم کشیده سفره امسال ساده وسنتی باشه
راسی رزماری جون فهمیه قرار شد عکسشو واسمون بذاره اما پیداش نشد!!!!!!خداکنه واسش اتفاقی نیوفتاده باشه

آره گلم منم همیشه دلم سفره هفت سین سنتی می خواد .مثل چیزی که کوچیک بودیم خونه مادربزرگهامون بود

شیوادالان بهشت چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

من که هیچ عیدی خونه خودم نبودم چی؟
من ۲۹ اسفند میرم شهرستان تا ۱۵ فروردین

خوب عزیز دلم خونه مامانت یا خونه مادر شوهرت سفره هفت سین بگذار و هنرنمایی کن

ساناز چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام.وای رزی با این پست دلشوره گرفتم دخترجان.من هیچ کار ی نکردم
ایده خوبی من که هستم
رزی من سبزه مامانم سبز میکنه بهم میده.چون واقعا مال من سبز نمیشه

آره عزیزم دلشوره بگیر . دیگه وقتی نمونده
هه هه هه
خواستم بهت استرس وارد کنم . نه بابا وقت هست .

neo چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

وایییی اصلا از عید نگو......کلی کار دارم اصلا هم حال ندارم......این سلیقه رو خوب اومدی واقعا خیلی خوبه آدم خوش سلیقه باشه.....من عاشقه سفره هفت سینم.....پارسالم سبزه نذاشتم اصلا سبزه نداشتیم....

امسال ایشالا سبزه بذار .ببین چقدر خوبه

فهیمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

منم هنوز کاری نکردم
هر کاری میکنید به منم بگین

حتماً فهیم جون

لبخند بانو پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلیقه داشتن خیلی عالیه...
کار خیلی خوبی انجام دادی ها....من که حتما امسال اگر خدا خواست سفره مو درست می کنم و عکسش و برات ارسال می کنم...یه کار وبلاگی قشنگه
تازه دوست دارم سبزه رو هم خودم درست کنم...با عدس خوشکلتر می شه یا با ماش؟ چیز دیگه ای هم هست که سبزه اش زیباتر از اینا بشه؟...

تو که حتماً باید درست کنی عروس خانم .
من عکسهای مختلق از سبزه های مختلف رو ندارم .اما گندم سبزه اش صافه .عین سبزی تره ، یه برگ صاف و بلند .اگر هم بلند شد می تونی وسط های عید قیچی کنی . و سرش رو مدل بدی .اما عدس یه ساقه است که سرش 2 تا یا 3 تا برگ کوچولو داره .عدس رو دیگه نمی شه کوتاه کرد چون اون برگ کوچولوهاش از بین میره و فقط ساقه می مونه . ماش هم خوشگله .سعی میکنم یه توضیح بهتر بدم

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

رزی عزیزم؛ خب معلومه ک از دوستای خوبم هستی خانومی

راستی این کارا واسه خانومای خوش سلیقه ایه مثل تو عزیزم نه ماها

مرسی مریم جونم .
چرا گلم ، هر دختری هرجا باشه با خودش طراوت و شادابی و سلیقه به همراه داره .چه خونه خودش چه خونه باباش یه خونه مادرشوهرش یا حتی مهمونی

absolute پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ http://absolute.mahtarin.com

webe ghashangi dari khoshhal isham be manam sar bezani

ممنوم .حتماً

م(خط خطی) پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

من سمنو دوست دارم

منم اتفاقاً دوست دارم

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

همــه چیــز سـاده ستـــ

زنـدگــی... عشــق...

دوستــ داشتــن... عـادتــ کــردن...

رفتــن... آمــدن...

امــا چیــزی کـه سـاده نیستـــ

بـاور ایـن سـاده بـودنهـاستـــ...

ممنون

مامان علیرضا جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
یه کمی خونه تکونی رو شروع کردم
قراره همسری هم کمکم کنه ایشالا
خریدهامون مونده
سبزه هم که هنوز زوده ولی خودم ایشالا درست میکنم
سفره هم فعلا معمولی !

سلام .
بابا شما که عذرت خواسته است .با وجود درس و بچه داری ،‌خونه تکونی هم اضافه بشه ، خیلی ِ .خدا قوت بهت بده مامان جون

ساناز شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام چطوری عزیزم.امیدوارم هفته خوبی رو شروع کنی

سلام گلم .اومدم بهت سر بزنم

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

دوستان با 4 خاطره جدید بانکی آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد