همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

عرض تسلیت


و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ،  آغازی بی پایان را می سراید .

صبح که گودرم رو باز کردم بدجور خورد توی ذوقم .

ساناز خوبم ،‌ دوست عزیزم با تموم وجود رفتن پدرشوهر خوبت رو بهت تسلیت میگم و از خدا فقط براتون صبر میخوام .که در یه همچین مواقعی بزرگترین نعمت صبر ِ

دوستان عزیز ،‌ مدتها بود می خواستم برای پایان سال ، یه کار معنوی برای درگذشتگانمون انجام بدم .

فوت ناگهانی پدرشوهر ساناز بهانه ای شد برای اینکه ازتون بخوام هرکس با خوندن قرآن موافق هست ، اعلام آمادگی کنه تا هر کدوممون بخش کوچکی از ختم قرآن برای نثار روح اموات داشته باشیم .به فراخور تعداد افراد ، ختم 1 جزء ،‌یا 2 جزء یا .... الی آخر انجام بدیم .

اینجوری با سهم کوچیک خودمون ،‌هدیه ای بزرگ به درگذشتگانمون میدیدم.

موافقاش دستا رو ببرن بالا

خواهشمندم به رسم ادب ، فاتحه ای هدیه کنید به روح این پدر مهربون و تمام درگذشتگان خودتون .ممنونم



در ادامه :

دوستان گلم راجع به برنامه ختم قرآن ، نظرم این بود برای پنچ شنبه آخر سال یعنی 24 اسفند اجرا بشه .اگر نظری دارین شما هم بگین .یعنی از صبح پنج شنبه تا غروب پنج شنبه همه تموم کنیم تا دسته جمعی حساب بشه . راجع به تعدادش که اگر 30 نفر باشیم که چه بهتر ، یه ختم قرآن جمعی میشه . من شاید دوستان وبلاگیم کم باشه و تعداد تکمیل نشه . حالا یه خواهش دارم ازتون اگه شما هم بین دوستاتون (‌چه وبلاگی چه غیر وبلاگی )  کسی رو دارین که بتونن بقیه جزء ها رو بخونن عالی میشه .یه جدول گذاشتم که شماره جزء و نام کسی که میخواد زحمتش رو بکشه ،‌ هست .امیدوارم جدولمون زودتر تکمیل بشه . به هر نیتی که خواستین می تونید یک جزء یا بیشتر بردارین.



شماره جزء

نام دوست عزیز

 

شماره جزء

نام دوست عزیز

1

خودم 

16

فاطیما جون  

2

 خواهر جونم

17

فاطیما جون

3

خواهر جونم

18

فاطیما جون

4

مامان جونم 

19

فاطیما جون

5

مامان علیرضا جون

20

تلخون جون 

6

مامان جونم 

21

لبخند بانو جون

7

مامان جون همسرم 

22

ارغوان جون

8

دلشکسته جون

23

الهه جون

9

ساناز جون

24

سمیرا جون

10

آقا حمید همسر ساناز

25

مریم جون

11

حانیه جون 

26

 مریم جون

12

 حانیه جون

27

فنچ بانو جون

13

نئو جون

28

محبوبه جون

14

همسر گلم 

29

مرمر  مامان محیا جون

15

فاطیما جون  

30

فهیمه جون


نظرات 23 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

واقعا وقتی پستشو خوندم اشکام سرازیر شد....
عزیزم جزء 30 مال من ... زرنگم نه؟؟؟

منم اشکم در اومد . خدا به هیچکس نشون نده .چه زرنگ .فهیمه اگه 1 جزء زیاده می خوای کمتر بردار ؟

مامان علیرضا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
منم واقعا متاسف شدم
خدا رحمتشون کنه
جزء 5 بامن!

خدا همه رفتگان رو بیامرزه .باشه عزیزم .خدا قبول کنه

فهیمه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://jojofahim.blogfa.com

نه خوبه - اتفاقا بهانه ایه واسه اینکه بعد از چند وقت قرانو باز کنم از کی قراره شروع بشه؟

فهیمه جون یه توضیحاتی در ادامه پستم درباره ختم قرآن نوشتم .بخون گلم .اگر موردی بود بازم در خدمت هستم

مرمر مامان محیا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://mmhb.blogfa.com

جز 29 با من و محیا!
به نیت سلامتی امام زمان و شادی روح رفتگانمون.

ساناز جان تسلیت عزیزم!

مرسی مرمر جون .خدا ایشالا محیا جون رو برات حفظ کنه.خدا قبول کنه

دلشکسته سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

منم جز8 برمیدارم انشالله که تمومش کنم

خدا قبول کنه ازت .اگه تصمیم گرفتی که حتماً تموم میکنی

محبوبه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟
تسلیت میگم امیدوارم خدا بهشون صبر بده

جز 28

سلام .خدا قبول کنه

محبوبه چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

لام عزیزم جز28

مرسی خانمی

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

عزیزم مرسی ک انقد بهم امید میدی

عزیزم منم خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی این هفته خیلی سرم شلوغه انشالا هفته آینده ولی نمیدونم کدوم جزرو انتخاب کنم

عزیم شما کی هستی اونوقت ؟
مریم فکر کنم تو باشی .آره ؟
عزیزم این هفته نیست ، هفته آینده است .24 اسفند میشه

ساناز چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام عزیزم واقعا ازت ممنونم بابت اینکارت.نمیدونی چقدر تعجب کردم و اشک تو چشام جمع شد که انقدر دوستای خوب دارم.عزیزم من نمیدونم خودت برای من و حمید ۲ تا جز بگو/بازم مرسی.اومده بودم یه دوش بگیرم برای مسجد اماده شیم.رزی برای حمید و فرشته خیلی دعا کن اصلا تو حال خودشون نیستن

قربونت برم .خدا پدرشوهرت رو بیامرزه .خدا به حمید سلامتی بده و شما دوتا رو همیشه برا همدیگه حفظ کنه .
باشه گلم جزء 9 و 10 رو براتون میگذارم . بهت یادآوری هم میکنم

فنچ بانو چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سلام عزیزم. خیلی کار خوبی رو شروع کردی. ازت ممنونم.
منم می خوام سهمی داشته باشم. جزء 27 رو اگه کسی قبل از من نخواسته من می خونم.
خدا همه ی رفتگانو بیامرزه و به زندگی ماها هم برکت بده انشالله...

سلام گلم جزء 27 مال کسی نیست .اسم شما رو نوشتم براش

فنچ بانو چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

مواد لازم برای پایه کیک:
آرد سفید: 2 پیمانه
شیر: 1 پیمانه
شکر: 1 پیمانه
روغن مایع: نصف پیمانه
تخم مرغ: 2 یا 3 عدد
بکینگ پودر: 1 قاشق مرباخوری

مواد لازم برای مواد روی کیک:
پودر ژلاتین: 1 قاشق غذاخوری (= 5 ورق ژلاتین)
پنیرخامه ای بی نمک (ترجیحا پنیر ماسکارپونه): 500 گرم
شکر: 140 گرم (تقریبا یک لیوان)
ماست: نصف پیمانه ( شور نباشه/ به نظرم می تونی نریزی اصلا)
شیر: یک و نیم پیمانه
خامه: نصف پیمانه

اول فر رو روشن می کنیم تا گرم شه!
تخم مرغ ها + شکر را 5 دقیقه خوب می زنیم. بعد روغن و شیر رو همزمان می ریزیم و هم می زنیم. همین طور که همزن روشنه بکینگ پودر و بعد آرد رو اضافه می کنیم. مواد رو داخل قالب (ترجیحا کمربندی، من نداشتم کاغذ روغنی انداختم کف قالب) می ریزیم و در فر 180 درجه به مدت 20 تا 25 دقیقه می پزیم. وقتی خنک شد از قالب درمیاریم.

برای مواد پنیری روی کیک:
کتری رو می ذاریم جوش بیاد. شیر رو می ریزیم توی مثلا شیرجوش و میذاریم روی کتری. یه کم که گرم شد پنیرخامه ای رو اضافه می کنیم و هم میزنیم. بعد ماست و شکر رو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا شکر حل شه. بعد هم خامه و ژلاتین رو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا مخلوط بشه. غلیظ که شد از روی حرارت بر می داریم.
حالا می ذاریم هم کیک و هم مواد پنیری کاملا خنک بشن. بعد موادو روی کیک می ریزیم و می ذاریم 5 تا 6 ساعت توی یخچال تا کامل فرم بگیره.

فنچ خوبم خیلی شرمنده ام کردی.معذرت میخوام که انقدر به زحمت انداختمت .اگه آدرس هم مدادی کافی بود .در هر حال خیلی ازت ممنونم

فاطیما چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://fandoghkoochooloo.niniweblog.com/

سلام .اگه میشه جز 11 تا 20 مال من

فاطیما چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام عزیزم اگه میشه 15 تا 20 (5جزء) رو واسم بزارین.

سلام خانم.چشم .ممنونم .خدا قبول کنه ازت

تلخون پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

عزیزم منم 20 را میخونم

چشم خانمی

تلخون پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

عزیزم ببخشیدا ولی اگه اسمشون را هم مینوشتین خوب بود.

عزیز دلم ممکنه بعضی از جزء ها دقیقاً با یه یا دو سوره قرآن هماهنگ نباشه .برای همین اسم سوره رو نیاوردم .چون ممکنه جزء از نیمه های یه سوره شروع بشه .راستی ممنون میشم آدرس وبت رو هم بگذاری تا اگه کاری داشتم بهت دسترسی داشته باشم

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

ای وای ببخشید من توی کامنت قبلیم اسممو نذاشتم

ولی باهوشیا عزیزم

واسم دعا کن....خیلی دغدغه های ذهنی دارم

فردا هم ی آزمونه تقریبا مهم دارم ی کتابه 500 صفحه ای مونده از منابعش



مریم جون ببخشید دیر رسیم برای دعا کردن واسه امتحانت .ولی امیدوارم خوب داده باشی امتحانتو گلم

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

عزیزم منم اگه خدا قبول کنه

جز 25 و 26 رو بر میدارم

خدا قبول کنه مریم جون

neo پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

سلام.خدا همه رفتگان رو بیامرزه.
خیلی پیشنهاده جالبیه......واسه همه ساله خوبی رو آرزو دارم.....با اینکار هم حتما ساله هممون عالی شروع میشه.
واسه من جزء 13 رو بزن.....امیدوارم تا 24 ام بقیه جزها هم پر بشه....همون 5شنبه باید بخونم دیگ؟

خدا رفتگان همه رو بیامرزه .
انشاء الله سال پر برکتی باشه
آره گلم همون پنج شنبه باید بخونیم .خدا قبول کنه ازت

تلخون جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://manvatanhaeiam.blogfa.com

عزیزم نگران نباش من سی جز را دارم اونم هر جز جداگونه فقط اسم مرحوم پدر شوهر ساناز جون را میخاستم

راستش منم اسم پدر شوهر خدابیامرز ساناز رو نمی دونم .ولی به نظر من نیت مهمه .هرکسی که تو ذهنت باشه ،‌ صواب ختم قرآن برای اونم میرسه

ارغوان جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.tashasho.blogfa.com

سلام رزماری جون من میخوام تو ختم قران شرکت کنم من لینگتون میکنم شمام افتخار بدین و این کارو نجام بدین منتظرم

سلام عزیزم .لینکت نمی تونم بکنم .نمی دونم چرا
جزء 22 هم برای شما خانمم

کلاسیکـــــــ جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

عزیزم کجایی پس؟

رزی من به ی چیزی پی بردم گفتم باهات درمیون بذارم

بلا روزای جمعه میرید تفریح با جناب همسرت که اصلا وب نیستی؟

آره گلم .پنج شنبه جمعه نبودم .بگو ببینم جریان چیه ؟
زود باش

لبخند بانو جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

یه جزئی هم برای من در نظر بگیر...حیف که دیر رسیدم همه جز خوبا و آسونا رو برداشتن
خدا پدرشوهر ساناز خانوم و رحمت کنه...

خدا همه ررفتگان رو بیامرزه .لبخند خوبم جزء 21 رو برای شما نوشتم
همیشه چیزهای سخت برای آدم های بزرگ هستش خانمی

سمیرا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://dasthaee-namaree.blogfa.com

سلام اتفاقی این پست رو خوندم.چه کار خوبی کردید.اگه
هنوز جزء 24 روکسی انتخاب نکرده بذارید وسه من ممنون

سلام سمیرا خانم .گلم جزء 24 هم قسمت شما شد .خدا خیرت بده که ختم قرآن ما رو تکمیل کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد