همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

روزهای پایانی سال

ابتدا خیلی خیلی ازتون تشکر می کنم بابت ختم قرآن . و امیدوارم مورد قبول خداوند خوبمون قرار گرفته باشه .

و در ادامه ،‌

میدونم این روزها سر همه شلوغه .نمی دونم چرا هرکاری می کنیم بازه یه سری کار عقب افتاده و دقیقه نودی باقی می مونه

دیروز با کمک آقای همسر موهامو مش کردم .خودم خیلی دوست داشتم که این کار رو انجام بدم .معمولاً یه بار که میرم آرایشکاه و چیزی رو یاد میگیرم دلم میخواد دفعه بعد خودم انجامش بدم . رنگ کردن یک دست موها که همیشه کارمه .البته کار آقای همسره

 یه بار که تابستون موهای خواهرم رو مش کردم و خودش هم راضی بود .این بار می خواستم موهای خودم رو هم مش کنم که به لطف آقای همسر انجام دادم .ولی بعد ازینکه تموم شد و موهامو سشوار کشیدم زد توی ذوقم . یه کم موهام به طلایی می زد .ازینکه خودم این ریسک رو کردم وآرایشگاه نرفتم ناراحت شدم و یه جورایی نادم و پشیمان گشتم همی . ولی بقیه ، چه مامانم چه آقای همسر، گفتن از پارسال که آریشگاه رفته بودی قشنگ تر شده و رنگش بیشتر بهت میاد .فقط ریشه موهام یه لکه گیری مختصر میخواد که چون دیروز کار موهام از 11 تا 4 بعد ازظهر طول کشید دیگه رمقی برام نمونده بود و باید امشب اونم درستش کنم .

اما احساس میکنم از دیروز تا حالا یه کم رنگ موها بازتر شده و روشن تر شده . از طلایی بودنش داره کم میشه . حالا دارم خودمو دلداری میدم دیگه .

پنج شنبه تا ساعت 5:45 سر کار بودم .درآمد ما هم چون یه شرکت پیمانکاری هستیم بستگی به مبلغی داره که برامون واریز میکنن . الآن مثلاً درگیرصورت وضعیت ساخت مسکن مهر هستیم .آخر سال هم هست ،‌معلوم نیست کی پول رو برامون واریز میکنن . پنج شنبه آقای رئیس به همکارم گفت هفته دیگه اگه پول بیاد تا شب سر کار هستیم جایی برنامه نذاریا .بلند گفت که منم بشنوم.بعد اومد تو اتاق من و گفت شما هم می مونین دیگه ؟  من که مشغول کاری بودم ،‌بدون اینکه سرم رو بلند کنم  فقط گفتم بله می مونم ،‌ مشکلی نیست . اما از درون داشتم می ترکیدم .

پارسال که اولین سالی بود که تو این شرکت بودم ، این ساعت کاری خیلی برام غیر قابل هضم بود .از بد روزگار هم ،‌من که غیر مرتبط با رشته تحصیلی ام سر کار هستم ،‌ بخش مالی هم کار می کنم .بخش مالی هم از قبل همه باید بیاد تا بعد همه بره .

بخصوص که حقوق و عیدی پرسنل هم این شب عیدی به کارها اضافه میشه .در کنار حساب دسته چک ها و چک های مدت دار و تنخواه شرکت و چه و چه .

راستش از پنج شنبه استرس بدی گرفتم که باید این چند روز آخر تا دیر وقت سر کار باشیم . کار من هم بیشتر از بقیه است .چون حساب تمام چک های شرکت با منه . حالا باید بالانس بشه به هرکس چقدر نقد ، چقدر چک داده بشه ،‌از کدوم حساب باشه و خیلی محاسبات جانبی دیگه که کار من رو زیاد می کنه . پنچ شنبه که بیخودی ، سر یه مسئله ای که میشد از کنارش گذشت به آقای همسر پیله کردم و ....

دیروز هم یهو وسط شادی و خنده یه چیز که گفت منم بهم برخورد و ....

(این نقطه چین ها رو با کمی بحث پر کنین )

خیلی از دست خودم عصبانی بودم ،‌یه 10 دقیقه گذشت و رفتم بوسش کردم و معذرت خواستم .حالا باز خوبه ،‌ همسریم برخلاف من زود می بخشه و فراموش میکنه .بهش گفتم فکر کنم علت این پرخاشهای بیخودم جریان ساعت کاریم باشه .واقعاً چقدر بده که فشار کاری روی زن زیاد باشه ،‌دیگه برای خونه خودش توانی براش باقی نمی مونه . متاسفاه الآن که تمام کارهایی که هست برای خانم ها سرشار از استرس و تایم بالا ست .روزی هزار بار به شغل مامان یا مادر شوهرم که فرهنگی بودن غبطه می خورم و افسوس میخورم چرا زمان من دیگه ظرفیت برای این جور شغل ها ،‌ که برای خانم مناسب هستن نبود .البته که ظرفیت برای مایی که از بند پ پ استفاده نمی کردیم پر بودا ،‌ وگرنه هنوزم هستند کسایی که راحت و بی دردسر یه شغل کم استرس براشون مهیا میشه . بگذریم، گلایه نکنم بهتره .

حجم کار هرچی باشه می تونم تحمل کنم اما دلم نمی خواد خارج از اون ساعتی که باید تو شرکت باشم ،‌ کار انجام بدم  و متاسفانه ممکنه که این اتفاق این چند روز رخ بده .

از وقتی دیروز علت عصبانیتم رو به آقای همسر گفتم و امروز اینجا نوشتم کمی آروم تر شدم و امیدوارم هرجوری هست این شب عیدی نه فقط برای من بلکه  برای همه روز و شب های آروم و راحتی باشه . پر پول و پر برکت انشاءالله

نظرات 13 + ارسال نظر
ساناز شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام عزیزم.خسته نباشی.میدونم پایان سال خیلی ترافیک کاری زیاد میشه اما عزیزم نگران نباش تو میتونی
رزی جون ما قرانمون رو خوندیم.
رزی اگه تونستی بهم سر بزن به کمکت نیاز دارم.

مرسی از انرژی ات .اومدم خانمی
ساناز جونی وبت از صبح باز نمیشه .همش eror میده

محبوبه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام عزیزم خسته نباشی

شرایطتو درک میکنم اما شاید باورت نشه من روز عیدم باید برم سرکار چون فست فود اوج کارش تو روزای تعطیل و عیده

راستی یه عذرخواهی من بدهکارم واسه اینکه من یادم رفته بود جز 28 رو بخونم و حتما امروز میخونم به خدا شرمنده

سلام گلم .ممنون. توهم خسته نباشی .واقعاً می فهمم چقدر حرص آدم در میاد .عیبی نداره گلم .ایشالا امروز می خونی و مشکلی نیست

لبخند بانو شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام رزماری جونم
رنگ موهات مبارکت باشه...این دو سه روزه تو وبلاگ دوستان زیاد خوندم که موهاشونو رنگ کردن...حالا یکی راضی و یکی ناراضی و یکی مثل شما هم نیمه راضی
فعلا این سه مدلش و شنیدم
چه قدر بده ضد حال خوردن...حالا ایشالا همه چیز به خیر و خوشی و آرومی بگذره...یه جایی خوندم که نوشته بود چون می گذرد غمی نیست...
پس صبر باید کرد بر سختی ها
...
آهان راستی در اون مورد باید بگم می دم به دایان برام بخونه سوره رو...ممنونم از محبتت...درک می کنم این روزا همه کلی کار دارن...حالا دایان هم از این ختم دسته جمعی نصیبی ببره دیگه

قربون تو دختر گل .راست میگی اینم یه مدلشه .نیمه راضی
ببین قسمت آقا دایان بود مه ثوابی هم نصیب ایشون بشه .نیمه پر لیوان رو نگاه کنی اینجور تعبیر میکنی دیگه

دلشکسته شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام رزی جون از کسیکه ناراحت بودم خودش برطرف کرد
توعزیزمنی چرا ازتو ناراحت باشم

خدا رو شکر که من نبودم .الهی شکر که ناراحتی ات برطرف شد خانم گل

م(خط خطی) شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

رنگ موهات مبارک رزماری جان
اشکال نداره این مدت رو تحمل کن ایشالا خلوت میشه سرتون
هرچند این ایام دم عیدی ادم دلش استراحت بیشتری میخواد
اما چه میشه کرد!!
ساعت کاری همسرت چطره ؟
همزمان با تو میاد خونه ؟ یا دیرتر یا زودتر؟

مرضیه جون تولدت مبارک .امروز هر کاری کردم بلاگفا باز نشد تا تولدت رو تبریک بگم خانمی
مرسی عزیزم .الان دارم از سر کار جوابتو میدم .ساعت 8:10 .آقای رئیس ساندویچ گذفتن داریم شام میخوریم .
آقای همسر از همکارای خودتون هستن .اغلب زودتر از من میاد خونه

ساناز یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام رزی.خوبی؟کارا رو به راهه؟

سلام عزیزیم .آره گلم
مرسی ازت

کلاسیکـــــــ یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

سلام عزیزم

خوب خوشحالم که بعد ازین همه دغدغه آخرش یعنی الان به آرامش رسیدی

عزیزم رنگه موهاتم مبارک باشه
واااای من احساس میکنم خیلی نازتر شدیا
اگه فک میکنی خوشگل نشده باخودت داری حسودی میکنی از شدت این همه خوشگلی! ای حسود


عزیزم از تایم کارت ناراحتی؛ من درکت میکنم

ولی چاره ای نیست...زندگیه دیگه ازین حالگیری هاهم داره

فقط باید صبور بود دیگه

عزیزم دردو دل کردم توی وبم بیایا منتظر حرفای قشنگتم

مریم جون انقدر لوسم نکن بابا .من به اندازه کافی لوس هستم .الآن میام بهت سر میزنم
مرسی خانمی بخاطر دلداریت

مامان علیرضا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

خدا قوت عزیزم در این روزهای پایان سال 91
رنگ موهات مبارک، هنرمندیها، منم امروز خودم به تنهایی(البته پسری هم بود اما در خواب) بدو بدو قبل از بیدار شدنش موهامو رنگ کردم

ممنونم.
یه ممنونم دیگه بخاطر رنگ مو .پس شما خیلی هنرمند تری که گلم .تنهایی رنگ کردی .مال شما هم مبارک باشه ایشالا

neo یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

کلا کار کردن خیلی سخته....وایی عید هم ک خونه تکونی اگ سرکار هم بری ک هیچی......مبارکه موهاتو میگم.منم امسال خودم رنگ کردم ولی موهامو خراب کردم صداشم در نیاوردم اون قسمته موهام ک دکلره داره مثله پشمه گوسفند شده هیچ موهام مثله لاستیک کش میاد

مرسی خانمم .چرا آخه اینجوری شد نئو جونی .ببین موهاتو یه کم تقویت کن .دکلره کردی ضعیف شده موهات .اگه موتنی یه کم هم کوتاه کن .شده 1 سانت برای رشد موها خیلی خوبه

م(خط خطی) یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

به به
همکار هستن
چه خوب
پس تو کارت سخت تره که فدات
اخه شرکت ها دیر تر تعطیل میشن و میان خونه
خواهر منم تو رشت تو یه شرکت کار میکنه
پس بگو که کنجکاو بودی اسم بانکو بدونی
ناراحت نشو عزیزم که نمیگم
اینجوری راحت ترم
بانک بانکه دیگه
زیاد فرقی نمیکنه
راستی ممنون از تبریک تولدت
خوب شد اومدم اینجا و دیدم
مرسی عزیزم

آره خانم .حالا من نمی دونم کار اونها چقدر سخته که مقایسه کنم ولی هم تایم کاری من بالتره هم فشاری که رو من هست زیاده.
نه بخاطر همکار بودن با آقامون نبود که می پرسیدم .همین جوری گفتم .بانکش هم زیاد مهم نبود ،‌بیشتر می خواستم بدونم مال کدوم شهر گیلان هستی . فکر کنم رشت یا حوالی رشت آره ؟
هرجا هستی سلامت باشی عروس آینده نزدیک

فهیمه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

رنگ موهات مبارک عزیزم
آخر سالی همینه دیگه گلم
ایشالا بعدش استراحت خوبی داشته باشی

مرسی فهیم جون.چند روزه ازت بی خبرم ،‌زود میام ازت خبر میگیرم گلم

neo جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

ممنون عزیزم.ایشالا ماهه دیگ کوتاه میکنم و دیگه هم سعی میکنم دکلره نکنم.سال خوبی داشته باشی خانوم.

ایشالا .تو هم سال خوبی داشته باشی

سمیرا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://dasthaee-namaree.blogfa.com

سلام.فکر کنم مش کردن موهات بدون کمک آرایشگر به مراتب سخت تر از کارای شرکت و چک وعیدی و... باشه آفرین بر این شجاعت

نه بابا . یه کم نوآوری و خلاقیت میخواد .درسته فوت و فن مخصوص خودش رو هم داره .خیلی عالی نشد ولی بد هم نشد و تقریباً خودم از موهام راضی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد