همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

اولین روزهای سال 92


خـــــــــــــوب ،‌سال نو شما مبارک .ایشالا سال پر برکت و خوبی داشته باشین . پر پول ، پر عشق ،‌ پر موفقیت ، پر ..........؟ پر از همه آرزوهای خوب .پر از همه خوشبختی ها و لذت های دنیوی .

عزیزای دلم ،‌ سر سال تحویل همتون رو دعا کردم  و از خدا برای تمام دوستان وبلاگی ام خیر خواستم .

پایان سال 91 برای من پر از کار و مشغله بود .لز معدود سالهایی بود که چهارشنبه سوری چون مقارن با شب عید شده بود ،‌نتونستم جایی برم و شادی کنم چون از صبح داشتم آخرین بخش خونه تکونی ام رو انجام میدادم ، غروب هم رفتم برای خرید عیدی برای خانواده .

یک ساعت بعد از تحویل سال ، رفتیم خونه مامان همسر و بعد از اونجا همگی رفتیم خونه دایی جون همسر ،‌ مادر بزرگ جون همسر و در انتها خونه مامان خودم .چون روز اول فروردین قصد داشتیم بریم مسافرت همون روز اول عید دیدنی های اصلی رو انجام دادیم .البته از بد روزگار ما زیاد پر جمعیت نیستیم ،‌و کل عید دیدنی ما شاید 2 ،‌3 تا بیشتر از اینی که گفتم بشه .

جای شما خالی رفتیم کاشان .وای که چقدر قشنگ و دیدنی بود .اصلاً فکر نمی کردم انقدر خوش بگذره و انقدر جاهای دیدنی داشته باشه  . موقع رفتن اول رفتیم تهران خونه خواهرم . این اولین بار که عید میرفتم خونه خواهرم . آخه ما که شمالی هستین همیشه ایام عید مهمون داریم تا مهمونی بریم .منتهی امسال پیش دستی کردیم .

2 روز کاشان بودیم  و صبح روز 4 فروردین ، یعنی آخرین روز تعطیلات نوروزی ،‌ از کاشان خارج شدیم .سعادت با ما یار بود که زیارت مسجد جمکران و بارگاه خانم حضرت معصومه هم در مسیر برگشت قسمتمون شد . روز 5 ام رو مرخصی گرفتم و چون خونه بودم شب هم مادر شوهر و خواهر شوهر رو شام دعوت کردم .دیروز اولین روز کاری ام بود ولی اونقدر کار داشتم که فرصت نشد بیام وب .

میگن امسال ،‌سال تحولات عجیب و غریبه .من اصلاً خرافاتی نیستم و همیشه فال نیک میزنم .آره سال تحولات جدیده ،‌سال خوشبختی ،‌سال موفقیت ،‌ سال پیروزی .اینا به نظرم چیزیه که در انتظار ما هستش .

خدایا برای همه مردم این سرزمین ،‌آرزوی خیر دارم . آرزوی شادی و آرامش . آرزوی سلامتی و تندرستی . آرزوی سعادتمندی .آرزوی روزها و شب های خوش .آرزوی لحظه های سرشار از عشق ،‌ آرزوی قلب های مهربان ،‌ آرزوی دستهای بخشنده ،‌ آرزوی خوبی و خوبی و خوبی . به ویژه برای دوستان خوبم و خانوداه عزیزم

نظرات 12 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

سلام عزیز دلم - سال نوت مبارک
خوشحالم که بهت خوش گذشته
امیدوارم همونطور که گفتی امسال سال تحولات شیرینی باشه واسه هممون

انشاء الله .منم ازت ممنونم خانم گل گلاب

م(خط خطی) چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

سلام
به به سفر
چه عالی
همیشه به گردش و سفر
خوش باشید

ممنون خانم .ایشالا شما با همسرت بری سفر بیای برای ما تعریف کنی

ساناز پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام.خوبی؟همیشه به گردش خانمی.سفر بی خطر.دلم برات تنگ شده

سلام گل من .مرسی خانمم .دل منم تنگیده بود

محبوبه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ سال خوبی داشته باشی

مسافرت خوش گذشت؟؟

ممنون از دعاهای زیبایی که واسه دوستان کردی و امیدوارم به تک تک آروزهات تو سال جدید برسی

سلام عزیزم .جای شما خالی .خوب بود ، ایشالا شما بری سفر دو نفره بیای برای ما تعریف کنی
منم ممنونم

کلاسیکـــــــ جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

سلام عزیزم

سال نو مبارک


مرسی...

مرسی بابت این دعاهای زیبات...

و همچنین واسه ی شما...

خوشحالم ک خوش گذشته


راستی من توی پست قبلیت کامنت گذاشته بودم ولی الان ندیدمش...نمیدونم شاید مشکلی پیش اومده که نظرم ثبت نشد


سال خوبی داشته باشی عزیزم

مریم جون من هیچ کامنتی رو حذف نکردم .شاید ثبت نشده بود .تو هم سال خوبی داشته باشی

مامان علیرضا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک
رسیدن بخیر
چه جالب، ما هم دیروز کاشان بودیم، البته مدت کوتاهی، گذری رفتیم، تو زراه برگشت به تهران، من عاشق این شهرم
ایشالا همیشه خوب و خوش و خرم باشی

سلام گلم
من اولین بارم بود که می رفتم کاشان ولی خیلی خوشم اومد و به دلم نشست
شما هم همیشه سلامت و شاد باشی

زهره شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://DAVODIA.BLOGFA.COM

سلام...
من اسمتو توی وبلاگ های که میرم زیاد دیدم دوست داشتم وبتو از نزدیک ببینم....وب زیبایی داری...
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی....
سال نوتم مبارک عزیزم...

شما لطف داری .
به وبت سر زدم و برات کامنت هم گذاشتم
ایشالا تو هم سال خوبی داشته باشی خانمی

سمیرا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ http://dasthaee-namaree.blogfa.com

سلام.سال نو مبارک.ان شا... همیشه به سفر و گردش. کاشان ازاون شهراست که باید یک هفته کامل وقت گذاشت و دیدنی هاش رو دید.منم خیلی دوسش دارم.

واقعاً یک هفته وقت میخواد .خیلی جاهای دیدنی داشت وما که 2 روز کم آوردیم . بقیه اش رو گذاشتیم برای دفعات بعد

م(خط خطی) یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

جات خالی رزماری جان
دیروز اومده بودیم انزلی
حالا چرا جات خالی؟!!!
تو که خودت اونجایی
اومدیم کاسپین ، کنار دریا ، ناهار جنب الاچیق ، بازار ، برپشتنی هم بستنی بهرام خمام
حالا جات خالی
خیییییییییییییییییلی خوش گذاشت
با پسرخاله اینا رفته بویم
که خیلی خوش سفرن و شوخ و خلاصه توووووووپپپپپپپپپپپ گذشت
کلی صدف ریز اوردم
اگه وقت شد قاب عکس درست کنم
که البته فکر نکنم وقتش بشه

حالا جای تو خالی من دیروز بعد از ظهر رفته بودم رشت .
نوش جونتون . از همه چی میشه گذشت ولی از بستنی بهرام نه .من یکی که مشتری اش هستم بدجور
خدارو شکر بهتون خوش گذشته

neo یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

پس حسابی خوش گذشته همیشه به خوشی و شادی عزیزم.
منم مطمئنم امسال ساله خوبیه.سر سفره همه رو دعا کردم و از خدا خواستم ک هرچی که برامون خوبه همون بشه.

انشاء الله .آره عزیزم ،‌سال خوبی میشه ایشالا ، درسته سختی و گرفتاری مالی هست ولی ایشالا درست میشه

مینا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://marriedwoman.blogfa.com

سلام رزماری جان...الهی آمین!
تو اومده بوی تهران و خبر نکردی؟؟
کاش میگقتی میومدیم دیدنت..

قربون محبتت عزیز دلم .ما که عجله ای اومدیم .شما که داری میری ولایت همسریت اگه سر راه گذارت به ما هم میخوره شما ما رو مفتخر کن

فنچ بانو دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

رزماری عزیزم... از خدا براتون سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و موفقیت می خوام و کلی اتفاق خوب...
زیارتت هم قبول خانوم:*

مرسی فنچ بانوی خوشگل .ایشالا قسمت شما هم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد