همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

بهار گیلان

ما که ساکن شمال هستیم ،‌ در طول سال فصل بهار بهترین فصل برای گردش و تفریح هست .چون نه از سرما و بارون پائیز و زمستون خبری هست نه از شرجی و گرمای تابستون .

البته اوائل فصل پائیزهم خوبه ولی من از بچگی ام از پائیز خوشم نمیومد .همش برام غم انگیز ِ .ولی عجیب عاشق بهار هستم .عاشق سر سبزی بهار .

به نظرم بهار با خودش زندگی میاره . نسیم بهار به معنای واقعی طراوت به روح آدم میده . تابستون هم که همیشه فصل شادی و استراحت . منم که درکل از گرما خیلی بیشتر از سرما خوشم میاد .تابستون رو هم به این علت دوست دارم .اما پاییز رو زیاد نمی پسندم .بخصوص که بعدش انتظار زمستان رو داریم .زمستونی که من همیشه از سرماش گریزان هستم ولی یکی از خوبی های زمستون برام اینه که در انتظار فصل بهار هستم.

چند هفته ای که از بهار گذشت سعی کردیم روزهای جمعه اگه فرصتی بود گشت و گذاری بکنیم .چند تا عکس هم براتون میگذارم .


این عکس ها مال حیاط خونه خودمونه .







این عکس های جاده منتهی به ساحل گیسوم هست .شمالی ها می دونن که چقدر این منطقه معروف و پر رفت و آمده
















این عکس ها رو هم  از یه استخر پرورش ماهی گرفتم .البته ماهی هاش رو منم ندیدم ولی قایق پدالی گذاشته بودن و ما سوار شدیم . وسط آب عکس گرفتم


نظرات 25 + ارسال نظر
گل بانو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://deymahi.persianblog.ir/

سلام. حالا اگه من عکس از حیاط خونمون بذارم گریه ات میگیره از بس برهوته!! تازه الان که خوبه یه ماه دیگه جهنم میشه
همیشه به گردش

مرسی گل بانو جان .مگه شما کجا زندگی میکنین؟

mahtab یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام گلم
پس تو بهشت زندگی میکنین دیگه؟!
چه حیاطی دارین پس؟!
بسیار زیبا بود و دلم باز شد از دیدن این عکسها ممنون عزیزم

البته این حیاط خونه مامان ایناست .و اون هم خونه ای که خارج از شهر داریم و مامانم اینا ساکن اونجا نیستن

نازنین بانو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.madaresefrdaraje.blogfa.com

رزماری جونم عکسها از محل کارم دیده نمیشه باید برم خونه ولی من برعکس شما عاششششق پاییزم اینقد این فصل رو دوست دارم هم من و هم همسرم هم متولد پاییزیم

با موزیلا بازکنی بهتره .
خوب متولد پاییز بایدم پاییز رو دوست داشته باشه .فصل رنگارنگیه ولی برای من غم انگیزه

دلشکسته یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

وای رزی حسودیم شد خوشبحالتون که اونجازندگی میکنین

ای جانم عزیز .من خودم فصل زمستون برای سرسبزی اینجا دلم تنگ میشه

پری یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

وای چه حیاتی....من که آرزوی داشتنش رو دارم ...رزی جون باصفاست چقدر...
خوشبحالمونه ها......
شکر خدا

پری جون خیلی خوشبحالمونه .واقعاً شکرخدا

بهار (فرصت دوباره آفتاب) یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

چه حیاط باصفایی دارید!

ممنون مامان بهار

سمیرا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://dasthaee-namaree.blogfa.com

عکسا خیلی قشنگه واقعا اگه روز وشب خدارو به خاطر این سرسبزی وهوای خوب شکر کنید بازم کمه.منم میخوام از اون گلا و از اون جاده ی زیبا ورویایی و از اون هوای خنک بهاری

بفرما شمال سمیرا جون ،‌ در خدمتت هستیم

آلیس یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

وای رزماری جدا اینجا حیاط خونه است... ما تهرانیای ندید بدید به همچین جایی میگیم پارک و کلی برنامه ریزی میکنیم که یک ساعت از عمرمون توی پارک بشه...
منم جاده گیسومو خیلی دوست میدارم. خیلی خیلی قشنگ
انشالا همیشه به گردش بازی عزیزم

البته گلم این حیاط خونه دائمی مامانم اینا نیست .این خونه خارج از شهره .دعوامون نکنید ولی ما شاید سالی یک یا دوبار اونجا میریرم

محبوبه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

واقعا زیبا بود

مرسی محبوبه خانمم

ساناز یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام.چطوری؟چه با صفاست.دلم شمال خواست رزی

سلام سانی .خوبی ؟
دلم برات تنگیده دختر کجایی

بهزاد و سمیرا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلااااااااام
وااااااای چقدر زیباست

خیلی طبیعتو دوست دارم ما که اینجا چیزی جز دود نداریم
خوش به حالتون
قدرشو بدونین

خوشحالم که یه دوست شمالی دیگه هم پیدا کردیم البته اگه لایق بدونین

خلاصه ما شمالی ها یه چیزی داریم که از شما تهرانی ها ( با اماکانات زیادتتون ) کم نیاریم

بهزاد و سمیرا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

راستی اینم بگم
جایگزین گودر ، فیدلی سایت خیلی خوبیه
یه افزونه برای کروم نصب میکنید و تمام گودر انتقال میدی به فیدلی
من الان دوماهه دارم باش کار میکنم
هر روز داره بهتر میشه

میشه توضیح بدین چطور میشه فعالش کرد

کلاسیکـــــــ یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

طبیعت شمال همیشه زیبا ودیوونه کننده ست

اهمیشه دلم میخواست واسه ی ادامه تحصیلم شمال باشم خدارو چه دیدی شاید شد

رزا جون خیلی زیبا مثل همیشه

ایشالا . بیا پیش خودم مریم جان

آلیس دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

گلم ما پاتختی نداریم
ظاهرا خانواده آقای همسری هم پاتختی ندارن...
کلا این پاتختی به دل ما میمونه

آهان پس رسموتون نیست

◕‿◕  Rainy heart◕‿◕ دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://Light-rain.blogfa.com

ایوا رزی جون
چه عکسایی گرفتی
قدرشهرتونو بدونا
صفاکن
من کشته مرده ی شمال وتبریزم
مخصوصا رامسرش
عااااااااااالیه
جنگلشم که دیگه حرف نداره
اما من میترسم اخه میگن تو جنگل مار هست

منم می ترسم از مار .
جنگل و دریا هر دو حرف نداره

بهزاد و سمیرا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلام به دوست خوبمون

شما اول باید برید سایت http://www.feedly.com
بعد با توجه به نوع مرورگری که استفاده میکنید افزونه خاص اون مرورگرو دانلود کن و نصب کن
مطمئنا کروم از تمام مرورگرها بهتره
بعدش روی افزونه کلیک کن
وارد سایت فیدلی میشید
اونجا نام کاربری و رمز عبور گوگل رو از شما میخواد و در نهایت تمام اطلاعات شما از گودر به فیدلی منتقل میشه
حالا این کارو رانجام بده بعدش سوالی بود من در خدمتم

ممنونم از راهنمایی تون .

بهزاد و سمیرا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

راستی با اجازتون میخوام شما رو لینک کنم
اجازه ؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش می کنم

م- خط خطی . مرضیه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://khatkhati-92.blogfa.com/

منو باش که ساحل گیسوم تا حالا نرفتم
تو شمالیمو خیلی جاها رو ندیدیم!!
به به به این حیاط با صفای خانه شما
خودت خوبی رزماری جان

مرضیه جان حالا که ساحل گیسوم نرفتی ،‌ نامزد که کردی با همسرت دونفری برین اونجا .یه حالی میده که نگو .باشه ؟
خوبم عروس آینده نزدیک

بلورین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

سلام رزماری جون
من برعکس تو عاشق پاییزم...اینجا زمستوناش خیلی سرد نیست...یعنی یخ بندون نیست به خاطر همین قابل تحمله...واسه همین وقتی می بینم پاییز به زمستون منتهی می شه دوست دارم...بهار و هم ماه اول و نهایتا ماه اردیبهشت دوست دارم...چون هوا تو این دو ماه هنوز گرمای سوزان نداره...تابستونو که حرفشم نزن...اینجا آتیش میباره از اسمون...
من با وجودی که شدیدا سرمایی هستم ولی سرما رو از گرما بیشتر دوست دارم...
آدم طبیعت شمال و که می بینه کلی ذوق می کنه...
بهت فکر کنم گفته بودم تابستون 87 اومدیم شمال...انزلی و رامسر و جواهر ده...چند روز پیش داشتم عکساشو تو کامی می دیدم حسابی ذوق می کردم...به همسری می گفتم چه قدر دلم هوای شمال و کرده...
قدر شمالتونو ببینید

آره خوب اگه زمستون سرماش کم باشه ،‌ لذتبخش هم هست .تابستون اینجا هم گرمه و هوا شرجی زیادی داره .اما چون خاطره های خوب از تابستون دارم ،‌ تابستون رو بیشتر دوست دارم .

زهرا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://az-be.persianblog.ir

به به ... شمال

جاده های شمال محاله یادم بره ...............

ارغوان سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام همیشه به تفریح خیلی قشنگ بود عکسات عزیزم

سلام گلم .مرسی ارغوان جون

گل بانو چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

کاشان. شهری با زمستان بسیار سرد و تابستان بسیار گرم. فقط ماه مهر هوا خیلی خوبه و فروردین.

آخی .من عید اومدم کاشان خیلی خوش گذشت بهم .البته هواش گرم بود .چنین گرمایی رو ما تو خرداد انتظارش رو داریم .
کاش آدرس وبت رو هم می گذاشتی

م- خط خطی . مرضیه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

دوستان شرمنده ام تشریف اوردید وبلاگم نتونستید وارد شید
دیشب با اینکه هنوز نوشتن کامل نشده بود تصمیم گرفتم که رمزو ازاد کنم بخونید اما یادم رفت بخدا
بازم عذرخواهی میکنم که منتظرتون گذاشتم .شرمنده.

خواهش میکنم عروس خانم .بی صبرانه منتظرم ببینم آخرش چی میشه

فهیمه پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

ینی من کشته مرده اون حیاط خونتون شدم

محبت داری خانم خانما

بلورین جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

قبلا گفته بودی کجایی هستی
در مورد اون مسئله فیدلی هم متوجه نشدم...حالا شاید خدا کرد سایت های دیگه یه فکری کردن به حال لینکای گودریمون...
همه ش تقصیر این گوگله ها؟ یعنی چی که می خواد اینهمه ادم و معطل خودش کنه؟

اِ ؟ یادم نبود
همه اش تقصیر گوگله .دیده طرفار زیاد داره داره ناز میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد