همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

با توکل بر او

مدتهای زیادی بود قصد سفر به آب گرم اردبیل رو داشتم شاید یکی دو سال .اما جور نمی شد . سال گذشته بهار و تابستون گفتند به من که هوا گرمه و شلوغ ،‌ بماند برای زمستان .

زمستان گفتند به هوای زمستان و گردنه حیران اعتباری نیست ، بموند تابستان .

منم گفتم چشم .

از عید که تقویم رو ورق زدم گیر دادم به تعطیلات نیمه خرداد و گفتم دلم هوای چشمه های آب گرم رو کرده و هیچ رقمه زیر بار مسافرت به جای دیگه نرفتم و یه پا گفتم همین جا و لاغیر .

نمی دونم چه جریانیه که از هفته پیش دل تو دلم برای این سفر نیست . دلم داره غنج میره که لذت دیدن مناظر گردنه حیران رو با اچید شریک بشم .

اما ...

امان ازین وقت کم ،‌ که نمی دونم به کارهای نکرده قبل سفر چطور برسم .نه وسایلم رو جمع کردم ، نه کارهای منزل خودم رو انجام دادم ،‌ نه هنوز چیز کیکی رو که به داداشم قول داده بودم که درست کنم درست کردم .

همیشه روز های تعطیل من جوریه که تن خسته ام رو به دنبال میکشم . و یه روح خسته تر ، از فشردگی کارهام.

از خوب روزگار هم جور نشد که کسی همراهمون بیاد و من زیادم بدم نیومد .دلم میخواد دوباره خلوتی داشته باشیم با همدیگه . نرم نرمک این مسیر رو طی بکنیم . جاده ای که آخرین باری که ازش گذشتم نزدیک 15 الی 16 سال پیش بوده . ما که هرسال میرفتیم ولی از وقتی مامان جونم ناراحتی قلبی گرفت و گرمای زیاد اذیتش کرد ما هم چشمه های آب گرم رو فراموش کردیم .

شاید دلم برای خاطرات روزهای بچگی ام تنگ شده . برای خنکای صبحدم جاده ،‌ برای صبحانه عسل و سرشیر ، برای لذت کودکی .

برای هرچیزی هست ،‌ اگر خدا بخواد میخوام خاطره ای بسازم برای سالهای بعدم که اگر یادی کردم ازین روزها ، خاطره یه سفر دونفره بی دغدغه رو به یاد بیارم .

می خوام درد دل ها مو به اچید بگم .می خوام یه لیوان چایی بدم دستش به ازای تموم پذیرایی نکردن هام ازش . می خوام ازش بخوام برام حرف بزنه . می خوام به دور از ترس از قضاوت نگاه آشنا و دوست ، دست بندازم دور گردنش و بلند بخندم .

می خوام لذت ببرم از زندگی . حتی رویای این ها هم برای جالبه .حتی اگه نتونم تک تک شون رو تجربه کنم .

با توکل بر او


نظرات 10 + ارسال نظر
محبوبه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

خوش بگذره عزیزم سفر خوبی داشته باشی گلم

عروس خوشگل ممنونم

بهار (فرصت دوباره آفتاب) دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

خوش بگذره حسابی بهتون. از این فرصت های دو نفره استفاده کن.
راستی طبیعت طرف ما هم خیلی قشنگه. بهت پیشنهاد می کنم دیدن آبشار اسیاب خرابه رو از دست ندی!

حبف شد .این کامنتت رو بعد اینکه از سفر اومدم خوندم بهار جون .ایشالا دفعه بعد

ساناز دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

انشالل سفر بهتون خوش بگذره

مرسی ساناز خوبم

بلورین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

ایشالا بهتون خوش بگذره...
امیدوارم بعد ها که ازش یاد می کنی یه لبخند زیبا بیاد روی لبهات...

آره بلورین خوبم .الآن که بعد سفر هست با یه لبخند گنده ازش یاد میکنم

بهزاد و سمیرا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

انشالله سفر به خوبی و خوشی انجام بشه
سوغاتی چی؟

بهزادم
نمیدونم شاید به من ربطی نداشته باشه
اما نظرمو میگم
من معتقدم ادم نباید به خاطر ترس از حرف مردم بخواد کاریو که دوست داره انجام نده میدونی که ما ایرانی ها خیلی عادت داریم برای بقیه حرف در بیاریم
اما
اون چیزی که میمونه عشق و علاقست
شرمنده فضولی کردم

ترس از حرف مردم نیست .منتهی قبول دارین شخصیت کاری یا اجتماعی توی اجتماع یه شهر کوچیک مثل شهر من اجازه بعضی رفتارها رو بهمون نمیده ؟
من کلاً نمی خوام خارج ار عف کاری بکنم نه منظورم این نیست ولی چون یه چارچوبی برای خودم قائلم دوست دارم گاهی فراتر از اون چارچوب باشم

آلیس پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

گلم خیلی هم بهتر که دو نفری شد...
من که هنوز سفر دو نفری رو تجربه نکردم اما حس میکنم سفر دو نفری ی چیز دیگس..
به امید اینکه خیلی خیلی خوش بگذره بهتون ی جیغ بلند

یـــــــــــــــــه چیز دیگه است .ایشالا شما هم سفر دونفری بری ببینی چه کیفی داره .البته گاهی دسته جمعی هم خیلی حال میده .ما که به برکت فامیل خلوتمون اکثر سفرهامون دو نفره است

(◡‿◡✿) سوت پایان (◡‿◡✿) پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://finalwhistle.blogfa.com/

سلام اجی
گلی هستما
اومدم بگم ادرسمو اسممو عوض کردم
__________

گاهی ارزش داره از همه چیزت بگذری 

تا لبخند رو به لبای یکی هدیه کنی  

گاهی میتونی با یه کار کوچیک همون لبخند رو بکاری رو لباش  

گاهی مهم اینه که بخوای بخندونی  

اون وقت خدا هم میخنده  

گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی ...

مرسی گلی جان که گفتی .یادم باشه اینو لینک کنم .اگه یادم رفت بهم بگو .باشه آجی؟

mahtab جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ایشالا همیشه به شادی
خوش بگذره گلم

همین طور شما همیشه به گردش و شادی

mahtab یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
نرسیدین هنوز؟
دلم شور افتاد

چرا عزیزم منتهی دسترسی به نت نداشتم .توضیح میدم براتون

پری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

خوش بگذره دوستم.....

مرســــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد