همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

اعیاد شعبانیه مبارک

من چقدر بد شدم .حد نداره .انقدر درگیر کار و زندگی دنیا شدم که به کل یادم رفت امروز ولادت امام حسین علیه السلام هست .همش فکر میکردم فرداست .من چقدر بدم .

در هر صورت به همه تبریک میگم .این روزهای مبارک برای زندگی ما ، زندگی بخش هست . هستی مون به هستشون وابسته است . بودمون از بودنشون هست .برکت در زندگیمون هست .

از سفرمون به استان اردبیل بگم که عالی بود .هوا که حرف نداشت .خنـــــــــــــک و شبها حتی سرد . پشیمون شدم لباس گرم نبرده بودیم با خودمون . باورتون میشه همه با کاپشن و ژاکت بافت میگشتن ؟

پیشنهاد می کنم توی تابستون خیلی خوبه .البته بیشتر اطرافیانم به من گفتند آبگرم زمستون می چسبه . هوا سرد و آب ، گرم .منتهی چون من به شدت سرمایی هستم طاقت ندارم .

از آخرین باری که من رفته بودم خیلی تغییر کرده بود . شهر کاملاً گسترش پیدا کرده بود و خیابونها و مرکز خرید اضافه شده بود .شهر سرعین یه شهر کاملاً توریستی هست .تمام اقتصاد شهر حول مسافر می چرخه . و انصافاً هم برخورد خوبی با مسافرین دارن . شلوغی اصلاً اذیتم نکرد .

اون 2 روز تعطیلی که ما رفتیم شهر بسیار شلوغ بود ولی تعجبم ازین بود که با وجود این همه ترافیک و ماشین ،‌ هوا چقدر لطیف و سبک بود . یه شب که یک ساعتی روی نیمکت کنار خیابون نشستیم واقعاً از هوای عالی اش لذت بردیم .

صبح سه شنبه که راه افتادیم و با خیال راحت نم نمک رفتیم ، اذان ظهر رسیدیم اونجا .اون هتلی که رزرو کرده بودیم رو دیدیم .چقدر خوب رسپشن اونجا برخلاف اصرار ما که می گفتیم بگذار مبلغی رو بعنوان بیعانه واریز کنیم ، نگذاشت و گفت حضوری بیاید کافیه . چون برخلاف اون چیزی که میگفت اتاقش تعریفی نداشت .اما به لطف خدا یه هتل دیگه پیدا کردیم که هم موقعیت مکانیش خوب بود ، هم نظافت اتاق و بقیه موارد .

شب اول من در حد تب و لرز سردم بود و داشتم می لرزیدم . تمام استخوانه بدنم درد میکرد فکر کردم سرما خوردم. اما دریغ از یه لباس کلفت . هر چی داشتم رو هم پوشیدم باز می لرزیدم .این قسمت خاطره بدی برام داشت اما شب بعد خوب بودم .بعداً فهمیدم بعضی ها مثل من اولین روزی که میان آب درمانی ،‌ شبش تب و لرز میکنن و حالت های من بهشون دست میده .اما سرماخوردگی نیست .

صیح چهارشنبه ، به سمت خارج از شهرش رفتیم که یه پیست اسکی داشت .البته این فصل سال برف که نیست فقط از تله سییژش میشه استفاده کرد .البته زیاد مصر نبودم برم تنها دلیلم این بود که این مجموعه تفریحی روشرکت خودمون قبل از اینکه من بیام تو شرکت ، بخشی از ساخت و چند سالی هم گرداننده مجموعه تفریحی بوده ، رفتم .

اونجا هم در حد قندیل یخ زدیم . آخه اصلاً فکر نمی کردم انقدر بالای کوه باشه .هوای بدجور سرد بود .و باز هم افسوس و صد افسوس که لباس گم نبرده بود و همین سرما باعث میشد که نتونم لذت کافی ببرم .جاده بسیار قشنگی داشت .طبیعتش خیلی خوب بود و من از بدو ورود مثل یه کارشناس داشتم عکس میگرفتم از در و دیوار .

پنچ شنبه دم ظهر هم راه افتادیم به قصد منزل .

با وجود اینکه دونفری من و اچید رفته بودیم ولی بهمون خوش گذشت .ایشالا همه جونها و زوجها همیشه خوش باشن و سلامت .


این برکه بالای کوه بود.انقدر سرد بود نشد که برم کنارش

نمای از تله سییژ

کوه نمی دونم چی

نظرات 10 + ارسال نظر
mahtab چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
رسیدن بخیر
این اعیاد بر شما نیز مبارک
عزیزم من فکر نمیکردم خودت حواست به سردی هوای اون منطقه نباشه اگر نه حتما بهت یاد اوری میکردم
ما تو تابستون رفتیم و لباس زمستونی نیاز بود چه برسه به حالا
منم خیلی دوست دارم برم اما نمیدونم با این وروجک میشه رفت آیا؟!
خوش باشین و سلامت

محبوبه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

وای خوشبحالت منم خیلی دوست دارم برم آب گرم اردبیل
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته
منم یه سال بهار رفته بودم تبریز اینقدر هوا خوب بود تازه شباشم مثل شما به بافت نیاز بود

ایشالا جور بشه با همسرجونت بری عزیزم.
آره بابا حسابی سرد بود

شیوا دالان بهشت چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

همیشه به خوشی و تفریح
چقدر عکسها قشنګ هستن

مرسی شیوا جون .
عکسهای جاده رو فعلاً‌نگذاشتم .اونها هم خیلی قشنگ هستن

پری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

آخی عزیزم سرمایی هستی پس.....خوشحالم بهت خوش گذشته...منم بچه بودم رفتم اما چیز زیادی یادم نیست....
عید شما هم مبارک دوستم

سرمایی نگو ، یخمایی بگو .
البته یه مشکلی که دارم دست و پاهام سرد میشه .تو مسافرت های زمستون این اذیتم میکنه .حتماً‌باید جلو بشینم و بخاری زیر پا باشه تا پاهام گرم بشه.
عید شما هم مبارک

بهزاد و سمیرا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

خوب خدا رو شکر
سلااااااااااااام
خوبی؟
همسر خوبه؟
ایول بابا اینقدر خنکه تابستونا فرار کنیم بریم اونجا از بس گرمه پدرم در اومد
انشالله همه زوجها هر روز عشقشون بیشتر و محکم تر بشه
خوشحالیم که خوش گذشته
در مورد اعیاد هم ما بتون تبریک میگم
از بدی ما نیست که یادمون میره
متاسفانه اینقدر مشکلات زیاد شده که آدم حواسی براش باقی نمی مونه

سلام .ممنونم .اونم خوبه .
سمیرا خانم خوبن ؟
از قرار معلوم شما فقط به ما سر میزنی . به سمیرا خانمت سلام برسون .
آره خیلی خنک بود .من خیلی هم راضی هستم که تو فصل گرم رفتم اونجا

neo پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

من پارسال رفتم.بابام میگفت خیلی عوض شده.آبگرم بش باجیلار رفتیم افتضاح بود انقدر حالم بد بود ک نتونستم تو آب بمونم متاسفانه افرادی لبه استخر چرک زدایی میکردن از خودشون.
همیشه به گردش و خوشی.کوه نمیدونم چی!!!!

بهتر بود می نوشتم کوه ِ نمی دونم چی !
منم کوچیک بودم رفتم حالم بد میشد .ولی این بار فقط آب درمانی سبلان و ایرانیان رفتم (‌پورسانت تبلیغات رو باید برم بگیرم ازشون )‌ .
ایرانیان خیلی تمیز و خوب بود

فهیمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://jojofahim.blogfa.com

ای جان چقد جای قشنگی بوده پس
ایشلا ما هم بریم
چه خوب که هوا اونجا سرده
از گرما متنفرم

من از سرما بدم میاد .ولی توی این هوای گرم خنکی اونجا حسابی می چسبید .
ایشالا جور بشه برین

ساناز پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام عزیزم.سفر بی خطر.انشالله همیشه به گشت و گذار
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک باشه

مرسی سانی گل من

آلیس شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

من خودم ی ریزه آدم بداخلاقم همش حسم بر اینه که بیشتر این خوش گذرونی بخاطر دونفری بودنتنه. انشالا همیشه به سفر توی هوای خوب و قشنگ باشین

مرسی گل من .بوس

سمیرا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://dasthaee-namaree.blogfa.com

همیشه خوش باشین .عکسا خیلی قشنگن.

نظر لطفته خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد