همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

در ادامه سفر اردبیل

 نمایی از گردنه حیران

 

 

 

 

  

 

گردنه حیران مه آلود 

 

 

 


اون دو روزی که ما اونجا بودیم تیم پرسولیس هم توی سرعین اردو داشت .یکبار به طور اتفاقی که رفته بودیم غروب دور بزنیم اتوبوسشون از جلومون رد شد و علی دایی رو از پشت شیشه اتوبوس دیدم .عجب هیکلی داره .فکر نمی کردم انقدر هیکلی باشه . 

مردم همه ریخته بودن جلو ماشین و راهشون رو بسته بودن . اما اچید از خودش شور و هیجان خاصی نشون نداد . می گفت خیلی قهرمانی داشتن که بخوایم پر روشون بکنیم و براشون دست و هورا بکشیم  .احساسات منم خیلی با متانت بروز کرد . 

از غذاهای محلی اونجا هم جرات نکردم بخورم .چون خیلی توی غذا افاده ای تشریف دارم . با وجود فراوونی آش دوغ و دیزی سنگی و کباب و سیرابی  لبه هیچ لب نزدم .البته اچید هم دست کمی از من نداره .فقط سرشیر و عسل رو خوردم و واقعاً هم صبحانه که خوردم اون روز ناهار میل نداشتم .با وجود اینکه کم هم خورده بودم اما خیلی آدم رو میگیره .  

بیخود نیست اون طرفی خیلی قوی بنیه هستن . 

خیلی خدا رو شکر میگم که خاطره خوبی برام موند و خستگی ام در رفت .

نظرات 12 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

وای چه قدر قشنگه حالا هی عکس بذار دل منو آب کن

ای جانم محبوبه

بهار (فرصت دوباره آفتاب) پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

خوشحالم که بهت خوش گذشته. این طرفا که زندگی کنی و ابو هواش بهت بخوره کم کم همه چی می خوره... همه چی هاااا...

حتی سیرابی ؟؟؟؟؟؟
راست میگی ؟ بهار دوست دارم بخورم ولی کمی سختمه .
قبول دارم ذائقه آدم عوض میشه .

پری پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

چرا نخوردی آخه رزی ی ی ی .....چطور دلت اومد؟؟؟؟من عاشق ‌آشم.....عکسات هم خیلی قشنگه ه ه ه

من یه بار چند سال پیش آش دوغ خوردم خوشم نیومد .دیگه این برا جرات نکردم تست کنم

نازنین بانو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://mydays1390.blogfa.com/

ایشالا همیشه به گشت و گذار رزماری جون
عکسها که خیلی زیباس فقط سایزش کوچیکه

برای اینکه بهتر لود بشه کوچیکشون کردم نازنین جون

شیوادالان بهشت جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

چقدر قشنګ بوده مناظر
خداراشکر کنه خوش ګذشته

طبیعت و هوا حرف نداشت

(◡‿◡✿) سوت پایان (◡‿◡✿) جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://finalwhistle.blogfa.com/

قشنگ بودن

مرسی

بهزاد و سمیرا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

به به به
چه عکسای زیبایی
منم فوتبالی تیستم
اما خیلی خوشحالم که سفر خوب و به یاد موندنی بوده براتون

منم فوتبالی نیستم.اما همسریم فوتبالیه .
ممنونم

آلیس شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

خداروشکر که انقدر تو روحیت تاثیر گذاشته و شنگول تر شدی... برعکس منی دوست دارم همه غذاهارو ی انگشت بزنم.
انشالا همیشه به سفر باشی

به به عروس خانم گل .
خوبی ؟
دلم میخواد اکا جرات نمی کنم .شاید چون اچید هم همراهی ام نمی کنه برای همونه

mahtab شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
عکسهای زیبایی از مناظر زیبای اون منطقه گرفتی
ایشالا همیشه خوش باشین
من و همسرم هیچکدوم فوتبالی نیستیم

سلام مهتاب جون رسیدنت بخیر خانومی .
ممنونم ازت گلم

♥ღ تــرانــهـ زنـدگــے ♥ღ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://taraneyezendegi12.blogfa.com/

سلام ابجی رزی من گلی هستم مریم وبشو حذف کرده واین وب به من سپرده
اتفاق خاصی نیفتاده نگرانش نباش

سلام گلی جون .ممنونم که خبر دادی گلی جونم .دستت درد نکنه

بلورین دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://boloorin.blogsky.com/

به به..چه قدر خوبه...
ولی منم عین تو سرمایی هستم...حیف که لباس گرم نبردی...
هوادارای پرسپلیس همین کارارو کردن که که اینهمه پررو شدن و خودشیفته...یادشون رفته اینهمه طرفدار دارن و منتظر برای قهرمانی...شوهر شما خوب کاری کرد نرفت طرفشون

بلورین اگه این حرفت رو به اچید بگم ،‌ میگه ببین من درست میگفتم !
راستش من اصلاً فوتبالی نیستم حتی نمی دونم پرسپولیس تیم قوی هستش یا ضعیف

(◡‿◡✿) سوت پایان (◡‿◡✿) دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://finalwhistle.blogfa.com/

نه به منم خبری نداده قراربهم ایمیل بفرسته
خبری شدبهت میگم
نه اون وب برایه نفردیگس
نظرلطفته چشمات قشنگ میبینه

مرسی گلی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد