همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

در آستانه تولد 1 سالگی




چند روزی بیشتر نمونده تا یک سالگی این دفتر خاطراتم .

یه دفتر خاطرات با همه دوستای خوبی که مخاطبش هستن . به نظرم خیلی هیجان انگیزه حرفهای دلت رو بنویسی و بعد یه عده بخونن و در مورد اونها باهات حرف بزنن . باهات دوست بشن و برات هم فکری و هم دردی کنن .

اینجا رو برای فرار از تنهایی ام شروع کردم و الآن احساس خیلی خوبی دارم از ارتباطم با دوستانی که تا حالا فقط از طریق کلمات با همدیگه در ارتباط بودیم .

دوستانی که از خوندن وب بعضی شون انرژی میگیرم ، از بعضی درس زندگی یاد میگرم ، خاطرات بعضی شون یادآوری روزهای گذشته خودمه و دست نوشته های تعدادیشون هم تجربه ای برای آینده ام میخوام بشه .

از وجود این دفتر فقط آقای همسر آگاهه . همسری که همیشه همراه و همگامم بوده .

وقتی بهش گفتم که نوشتن این وبلاگ رو برای پیدا کردن دوستان جدید شروع کردم اونقدرخوشحال شد و تشویقم کرد که انتظارش رو نداشتم .

براش از دوستان جدیدم گفتم ،‌ از اتفاقای جالبی که افتاده بود .گاهی ازش خواستم برای بچه ها دعا کنه و گاهی هم از شادی دوستام گفتم و اون هم شاد شد .

حالا دیگه من هستم و یه سفره دل که برای شماها پهن کردم و دارم هر روز براتون درد و دل می کنم
نظرات 6 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

تولد وبلاگت مبارک باشه عزیزم ایشالا تولد 100 سالگیش و با کلی خاطرات شیرین بنویسی

مرسی محبوبه جون .
امیدوارم همش خاطرات خوش بنویسم

فهیمه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ق.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

عزززززززززززیززززززززززززم
تولد یک سالگی وبلاگت مبارک
ایشالا سالیان سال کنار هم تولد وبلاگامونو جشن بگیریم و همراه هم باشیم

ایشالا .
تو یکیو که خیلی دوست دارم ببینم با اون نی نی خوشگلت

آلیس شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://khoshbaxtam.blogfa

انشالا صد ساله شه وبلاگستونتون خانمی...
امیدوارم هر روز دوستات بیشتر از دیروز شه...

انشاءالله .
دوستان خوب مثل شما باشه قبوله

mahtab شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

پیشاپیش یک ساله شدن دفتر خاطرات مجازیتون رو بهتون تبریک میگم دوست خوبم

سپاسگزارم دوست جونی من

بهزاد و سمیرا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

پس تولدش مبارک دوسته من
اره خیلی خوبه ادم خاطراتشو ثبت میکنه
انشالله تولد و سالگردهای چند رقمیش

انشاء الله .وای چی میشه سالگردش چند رقمی بشه

زهرا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ http://negahetazeman.blogfa.com/

تولد وبلاگت مبارک عزیزم آره اینجا جائیه که خیلی راحت میشینی حرفای دلتو میزنی و دوستانی که میان با نظراتشون آدمو دلگرم میکنن و با راهنماییشون کمک ، امیدوارم تو این خونه تا میتونی از خاطرات خوب وخوشت بنویسی تا غمها ومشکلاتت

مرسی عزیزدلم .
همراهی دوستان خیلی عالیه و حرف نداره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد