همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

خونه مامانم 2

وای خدا چقدر پیدا کردن خونه سخته ........

بیشتر خونه ها نمای لوکس و شیکی دارن اما یه سری اشکال اساسی دارن که تا نری توش زندگی نکنی دستت نمیاد و ازون جایی که بنده خودم 3 تا خونه عوض کردم ،‌ ریزکاریها دستم اومده .

حالا که چند تا خونه رو همراه مامان اینا رفتم دیدم ، عاشق خونه خودم شدم .البته ازش بدم نمیومد ، منتهی یه سری ایراد از سازنده اش همیشه می گرفتم که الآن با دیدن خونه های دیگه ، می بینم ایراد خونه خودم خیلی خیلی کمه و محاسنش بیشتر از معایبشه .

در هر صورت بعد از کلی این ور و اون ور دیشب مامان اینا یه آپارتمان شیک و قشنگ رو قولنامه کردن .البته بماند که من بازهم روی این خونه ایراد گرفتم اما گفتن چاره چیه بهتر ازین پیدا نکردیم .

بیشتر ساختمانهای خوب پیش فروش شده تا خریدار طبق سلیقه خودش تغییرات رو اعمال کنه .اما مامان من وقت زیادی نداره و بیشترین تاکیدش برای اینه که تا قبل سفرش بخشی از کار رو انجام بده .یک یا 2 واحد خیلی خوب دیده بودن که چون محله خوبی نداشت نپذیرفتن .چندتای دیگه هم یک سری ایرادهای اساسی داشتن .اما این واحد یه حد وسطه .محله و نمای بیرونی و داخلی و کیفیت مصالح و چیزهای دیگه اش همه در حد معقولی بود .

انشاء الله که براشون خیر باشه .

به هرحال ،‌ این روزها خیلی سرم شلوغ تر از قبل شده .ببخشید اگه دیر میام .

تا هفته آینده فکر کنم همه برنامه ام فشرده باشه .

تا بعد


نظرات 11 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

عزیزم خداروشکر ، خیلی خوشحال شدم
ایشالا که خیر کنه واسشون و مبارک باشه
از الان بهت خسته نباشید میگم

خیلی ممنونم فهیمه جونی .انشاء الله که برای همه خدا فراهم کنه

خانوم گل سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://rozhayezendegiman.blogsky.com

سلام رزماری جان.هرخونه ای یکسری ایرادایی داره و یکسری خوبیا.همینطور که گفتی بیشتر ظاهرشو درست میکنن وما آدمها هم که بیشتر ظاهربینیم...

سلام خانوم گل .
کاملاً‌حق با تو ِ .
زندگی امروز این شده

آلیس سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

گلم از اولش که مامان اینا قراره برن مکه معلومه که خیره... انشالا توش براتون کلی اتفاقای خوب و خوش بیفته عزیزم.

انشاء الله همین طور باشه که تو میگی

ساناز سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام.به سلامتی.به مامان بگو دعاگوی ما هم باشه

حتماً سانی جان .کجایی دختر .دلم برات تنگ شده

محبوبه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

ایشالا خیرشو ببینند

انشاء الله

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

پس حسابی خسته نباشید
خوب خدا رو شکر
حالا دیگه خیالت راحت شد

سپاسگزارم

mahtab چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
منو باش هی به اینجا سر میزدم اما با دیدن پست فکر میکردم همون قبلیه و آپ نکردی
مبارشون باشه
واقعا هم آدم تا دنبال خونه نگرده قرد خونه خودشو نمیدونه
خونه ما کوچیککه اما هربار برا دیدن خونه جایی میریم میگیم وااای قربون خونه خودمون
چطور میخواهیم در اینده یکی دیگه بخریم خدا میدونه؟!
ایشالا به سلامتی باشه خونه جدید پدر و مادرت عزیزم

خانم بنده زرنگ تشریف دارم
واقعاً که خونه پیدا کردن سخته .البته یه لطف بزرگ از جانب خدا میخواد.
ممنونم ازت خانمی

ارغوان چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://WWW.TASHASHO.BLOGFA.COM

سلام خانومه بی معرفت خوبی عزیزم کجایی بابا یه سری به ما نمیزنی راستی منزل نو مبارک انشالله به خوشی برن توش وبرکت داشته باشه
راستی تو راست میگی این وسایل تجملاتی اصلا واجب نیست ولی بدبختانه این چشم به هم چشمی پدر بیشتر جونوارو درآورده هیچ وقتم نمیشین درست فکر کنن ضرورتش چیه؟خدا سر عقل بیاردشون بخصوص اونایی که هر سال هرسال دکوره خونه رو عوض میکنن ولی فکر اینو نمیکنن یکی یه جا از شهرشون نشسته نون شب نداره به زنو بچه ش بده کاش یکم عمقی فکر میکردیم نه سطحی کاش به این فکر میکردیم یه وسیله خوب بخریم که بتونیم چندسال استفاده کنیم اگه خراب شد وقابل تعمیر نبود عوض کنیم واون پول اضافی که بعضیها خرج تجملات میکنن بدن به کسایی که ندار هستن ولی افسوس

شرمنده ازغوان جون که کم میام پیشت .کلاً کم رنگ شدم به قول سانی
چه قدر خوب و دقیق گفتی .راست میگی ما ها خیلی درگیر تجملات شدیم .و این خیلی خوب نیست

مینا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://marriedwoman.blogfa.com

خدا رو شکر که یه خونه خوب پیدا کردید..
انشالله با خوشی و سلامتی برن اونجا

بله خدا رو شکر .ممنونم مینا جون

mahemoon شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

عزیزم من اون عکسها رو انزلی گرفتم.

منم ساکن انزلی هستم

پری سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

خونه جدید مامانجونتون مبارک رزی جونم...ایشالا به سلامتی استفاده کنن....
شما هم خسته نباشی دختر نمونه.....

مرسی پری خوبم .یه عالمه می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد