همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سلام بر دوستانم

خوب ...................

الآن دیگه وقتشه سر صبر بشینم براتون حرف بزنم .این مدت بس که کارهام هول هولکی بود خودم هم در عذاب بودم .

راستش چهارشنبه و پنجشنبه گذشته رو مرخصی گرفتم . چهارشنبه که به کارشخصی خودم رسیدم که بعداً میگم براتون و بعدش رفتم پیش مامانی ام .

ساعت پروازش هم مشخص شد ،‌پنج شنبه صبح ساعت 9:30 .

مسئول کاروان گفته بود 5 صبح فرودگاه باشین که ما خیلی شیک 6:50 رفتیم و گفتیم چه خبره از 5 علاف بشیم .خلاصه به ما که اجازه ورود به سالن رو هم ندادن ،‌ از همون پارگینک حجاج رو فرستادن و ما پشت درهای بسته موندیم .مامانی هم تلفن زد که کاری باهاتون ندارم و شما برین و ما همگی برگشتیم .ساعت 7:30 رسیدم خونه ،‌ میخواستم سرکار برم که گفتم ولش کن می مونم خونه .طبق معمول بشور و بساب و جارو و ناهار تا دم ظهر ،‌ که اچید زنگ زد بریم بیرون .اونم یه کار اداری داشت که با هم انجام دادیم و بعدش بی هدف باهمدیگه تو خیابون قدم زدیم و چقــــــــــــــدر لذت بردیم .

غروب هم یه کم رفتم خرید کردم .یه کمی به خودم استراحت دادم تا انشاء الله از هفته آینده ( که آغازش امروز باشه )‌شروع کنم به کارهای منزل جدید مامان .

صبح جمعه ،‌ مثل دخترهای گل برای مامانم آش پشت پا درست کردم و پخش کردم .

تلفنی هم با مامی ام حرف زدم .

خیلی راضی بود .کاروانشون مدینه اول بود .از هتل تعریف میکرد که خیلی نزدیک به مسجد النبی هست و از حضورش توی اولین دعای کمیلی که توی بین الحرمین برگزار شده بود ،‌ خیلی تعریف میکرد .ندبه هم صبح جمعه خونده بودن و خلاصه بدو ورود کلی بهشون خوش گذشته بود .

حالا این منم با یه خونه خالی که باید پر بشه ،‌ و یه خونه پر که باید خالی بشه .

البته ؛ البته خیلی از وسایل خونه جدید باید از نو خریداری بشن و خیلی از وسایل خونه قدیمی هم باید رد بشن .

دعا کنید از پسش بر بیام .

نظرات 6 + ارسال نظر
آلیس شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

به به به پس کلی سرت شلوغه . جدا اسباب کشی پر دردسر مخصوصا اسباب کشی خونه مامانا که کلی خرد و پرت هم دارن.
اگر میتونی ی کارگر بگیر که کمک دستت با شه و اذیت نشی.
انشالا مامان اونجا برات حسابی دعا کنه و حسابی هم این زحمتا جبران بشه

آی گفتی .خونه مامان با اون همه خرده ریز .
آره عزیزم برای جمع کردن وسایل و جابجایی که حتماً کارگر میگیرم .ولی خوب خرید هم هست .مثل خرید پرده و مبلمان و یخچال و فرش و .... اینا .
مرسی عسیسم

mahtab یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام گلم
جاشون خالی نباشه
پدرتون نرفتن مگه؟
ایشالا همه کارهاتون رو به خوبی و سر موقع انجام میدین
همیشه خوب و خوش و سرحال باشی عزیزم

نه عزیزم .فقط مامانم رفت
قسمت پدر نشد

پری یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

سلام رزی جونم....خیلی خوشحالم که اومدی ی ی ی ی
سفر مامانتون بی خطر.....ایشالا خوش میگذره حسابی بهشون و قطعا هم همینطوره...
رزی جونم بلدی آش درست کنی؟؟؟خوش بحالت کدبانووووووو...من عاشق آشم.....وقتی اینجا همسایه های اطراف خوابگاه درست میکنن و بوش میاد همش لب پنجره ایم و میگیم یعنی کدوم خونست؟؟؟؟؟؟؟
کمک خواستی در خدمتم خواهری ی ی ی ی.....راهی نیست منم پایم تعارف نکن.....

آی قربون پری جون خودم.وای پری تو چقــــــــــــــدر ماهی ،‌ گلی ،‌ عشقی .
کاش میشد برات آش درست کنم .منم اولین بار بود خودم درست میکردم .دستورش رو از مامیم گرفته بودم فکر کردی انقدر کدبانو هستم ؟

بهار (فرصت دوباره آفتاب) دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://yegran.blogfa.com

به سلامتی خدا قسمت خودت بکنه

ممنونم بهار جونی .انشاء الله شما همراه دخمل ناز و همسر عزیزت مشرف بشی

فهیمه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

عزیزم چه کار سختی داری
ولی مطمئنم که از پسش بر میای
امیدوارم مامان جون هم به سلامتی برگردن و به پاس این همه زحمت واست سوغاتی های خوب بیارن

آره عزیزم. کارم یه کم سخته .گاهی دلشوره میگیرم ولی گاهی هم بیخیال میشم و میگم درست میشه انشاء الله .
ممنونم فهیمه جون

زهرا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://negahetazeman.blogfa.com/

سلام عزیزم یه چند وقتی که نیومدم وبت ماشالله خوب پست جدید گذاشتی خسته نباشی عزیزم ردر ضمن دلتنگ مامان نباشی ایشالله که سفرخوبی داشته باشن وبا حجی قبول شده بیان

سلام خانمی .راستش یه کم دلتنگ میشم اما وقتی می بینم چه جای خوبی رفته می گم دلتنگی نداره که خوشحالی هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد