همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

سرما خوردگی

شنبه عصر ،‌ در عرض 1 ساعت ،‌ گلودردی گرفتم که بیا و ببین .

تعجب کردم .تا حالا اینجوری سریع گلو دردم شروع نشده بود .

یکشنبه حالم خیلی بد بود و بیشتر روز خواب بودم .به عبارتی بیهوش بودم .یعنب اصلاً چشم هام باز نمیشد .

دکتر هم که رفتم ، دو تا پنی سیلین داد بهم .

امروز کمی بهترم .ولی کامل خوب نشدم .دیروز با مامی ام تلفنی حرف زدم .بهش نگفتم سرما خوردم ،‌ گفتم نگران میشه .

در اولین اقدام پارچه پرده خونه مامان رو خریدم ، مونده پارچه دکور بغلش .

به پیشنهاد من و صلاحدید خودش میخواد یه پرده ساده انتخاب کنه ،‌که توی شستشو و نصب خیلی اذیتش نکنه .

رفتم فرش هم دیدم .ولی شاید فرش رو نخرم و بگذارم خودش بیاد . چون فکر میکنم فرش خیلی سلیقه ای هست و ممکنه سلیقه من با مامان یکی نباشه . فرش های قبلی اش هم بد نیست .حالا نمی دونم چه کنم .

خرید های یخچال هم بمونه وقتی کلید رو تحویل گرفتیم .

خونه نو ساز هست و هنوز یه کم کار داره ،البته داخلش تموم شده ولی پارکینگ و اینا هنوز مونده .

یه کمی هم مدل کابینت ها رو میخوایم تغییر بدیم .چون هم به جای گاز رومیزی مامان خواسته بود گاز خودش رو بگذاره ، هم جای ماشین ظرفشویی توی کابینت تعبیه کنه .

اامید دارم که کارها زودتر ردیف میشه .


نظرات 18 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://pranses1368.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
از امروز یکی از طرفدارای وبلاگت شدم.
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کن
متنظرتم.

منظورت از خبرنامه چیه ؟
اگه میشه من رو هم راهنمایی کن

مینا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://marriedwoman.blogfa.com

خوش بحال مادرت با چنین دختری..

بابا شرمنده نکن منو مینا خانم

پری سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

وای آمپول؟؟؟زدی؟؟؟من بمیرم نمیزنم مخصوصا پنی رو.....
خسته نباشی رزی جونم....آخی تنها تنها همش رو خریدی؟؟؟؟؟
حتما مامانیت کلی ذوق میکنه از دیدنشون.....
امیداورم زود زود خوب شی ی ی ی ی خواهری ی ی ی ی

منم از آمپول بیزار بودم ولی وقتی قرص می خورم معده درد میگیرم ترجیح میدم آمپول بزنم .
مرسی پری خوبم
( ببخش این آیکون بوس اصلاً قشنگ نیست ولی چه کنم ؟!)
خریدها پای منه عزیزم .حالا سر اسباب کشی و جابجا برادرم کمک میاد

آلیس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

گلم الان چطوری؟؟ بهتری؟؟؟ کلا این گلو درد ظاهرا همه رو گرفته فقط داروهاتو منظم مصرف کن و الا حالا حالا ها از جونت نمیره
گلم من بهت پیشنهاد میدم خونه که کاراش کامل شد و حسابی تمییز کردین وسایلای بزرگ و اونموقع بگیرین. و ی راست با خود کارگر سر جاش بذارین که دوباره کاری نشه.
گلم خوب کاری کردی که ساده انتخاب کردی هم شیک تره هم به قول خودت برای شستشوش راحت تره.

الآن که در نقاهت به سر میبرم .آىوم آروم دارم خوب میشم.
آره عزیز دلم .من تجربه اسباب کشی 2 ،‌3 باری دارم .رو این حساب دستم اومده چیکار کنم

mahtab سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

نبینیم بیماری و بی حالیتو رزماری خانوم
ایشالا زود وزد خوب شی
خریدها هم مبارکه
خسته هم نباشی و خدا قوت

خیلی ممنونم ازت مهتاب جونم

صبا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://maokhoda.persianblog.ir/

ایشاله به سلامتی همه کارها جور میشه

انشاء الله .
ممنونم خانمی

فهیمه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

خدا بد نده عزیزم
تو این اوضاع بسکه رو خودت فشار آوردی گلم
بیشتر مراقب باش
چه دختر خوبی هستی تو آخه

نمی دونم والا این سرما خوردگی از کجا پیداش شد .
بابا شرمنده نکن دیگه

شیوا دالان بهشت چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

آفرین رزماری جون خدا بهت قوت بده واسه ادامه کار .
مواظب خودت هم باش تا زودتر خوب شی انشالا

مرسی شیوا جون .واقعاً خدا یاری ام بکنه تا کارها انجام بشه

ارغوان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام عزیزم خدا بد نده میدونم چی میگی چون منم همیشه یهو میا سراغم وتازه خوب شدم اشکال نداره پاییزه وفصل سرماخوردگی
راستی مامانت اشنالله به سلامتی بره وبیاد جاش خالی نباشه
من میدونم تو میتونی کارارو راستو ریست کنی پس پاشو تنبلی نکن ودست بجنبون تا خونه مامانت مرتب شه و واسه اومدنش آماده باشه انشالله

سلام گلم .امان ازین پاییز ؛‌ آخه شروع نشده من سرما خوردم ؟
راست میگی نباید تنبیلی کنم .مرسی از دلگرمی ات عزیزم

بلورین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

من دو هفته پیش یه سرماخوردگی گرفتم که بیا و ببین...یه هفته همینجور محو و خواب آلود و مریض بودم تو اون هیری ویری کارهام
خرید کردن برای خونه جدید خیلی مزه داره...ایشالا مامانت اینا به سلامتی از خونه جدیدشون استفاده کنن

وای وای وای
بلورین ؟ آخه تو چرا سرما خوردی عروس خانم .
من الآن کاملاً درک میکنم چی کشیدی .چون خودم دارم دوران بیماریم رو طی میکنم. خیلی سخته ،
ممنونم . ایشالا .به دعای شما دوستای گلم

لیلی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://delkhoshi641.blogfa.com/

ایشالا زود خوب میشی...با لینک موافقی؟خبرم کن گلم

مرسی خانمی .لینک شدی

ماری شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.ninimamababa.blogfa.com

سرما خوردگی فقط اسمش اسونه ..خدا زودی شما رو سلامتی کامل بده

چه دختر خوبی هستی ..افرین ...میگن دختر همدمه مادره ..واسه اینه


عاشق مرتب کردن خونه جدید ام
خدا قوت

آی گفتی .چه توضیح خوبی دادی .دقیقاً یک هفته است درگیر سرماخوردگی ام هستم .
ممنون از محبتت گلم

آلیس یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

رزماری جان من رمز ندارم:((((

اومدم

mahtab یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

نمیدونم چرا سیوش نکردم رمزتو؟

آمدم به جانبت

ارغوان یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

من رمز ندارم برام بی زحمت بذار

حتماً‌عزیز دلم

لیلی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://delkhoshi641.blogfa.com/

مرسی عزیزم...شما هم لینک شدید..

خواهش می کنم لیلی خانم

شیوا دالان بشهت سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

من رمز ندارم عزیزم . بعد چرا وبلاگت تو لیست به روز شده ها نیومد؟

رمز که چشم .ولی اون یکی رو نمی دونم ؟

کریم پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

همیشه بعد غذا نمک بچش هرگز گلودرد نمیشوی

باشه امتحان میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد