همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

احوالات روزهای اخیر

از پنج شنبه دیگه رسماً شروع کردیم به خرید وسایل جهت منزل مامان جون .

آیینه و باکس دستشویی (‌معذرت ) و پرده اصلی خونه رو پنچ شنبه خریدم اما پارچه دکور پرده رو هنوز نخریدم چون باید چند تا پرده فروشی مختلف سر بزنم . کتیبه بالای پرده رو هم سفارش دادم . امیدوارم مامان خوشش بیاد .

رفتیم یخچال هم دیدیم .انشاء الله اون رو زمانی میگیریم که مستقیم ببریم خونه جدید .

لوستر های کل خونه رو دیروز خریدیم و هود هم رو رفتم چند جا دیدم و پسندیدم و مونده خرید و نصبش .

یخچال رو بیشتر مایل بودم ازین مدل دوقلوها بگیرم ،‌ چون جای بیشتری داره و برای مامان من که واسه همه بچه هاش وسایل فریز میکنه بهتره . غیر ازون چون روزهای تاسوعای هرسال خرج هم میده ،‌ وسایل فریزی اش نسبت به بقیه کمی بیشتر هست . اما متاسفانه جایی که توی کابینت برای یخچال تعبیه کرده ،‌ اجازه یخچال فریز دوقلو رو نمیده .

امروز باید برم پارچه دکور بغل پنچره ها رو بخرم و کمی وسایل خورده ریز ،‌ مثل حوله که حتماً حتماً سادیسم دارم همرنگ با کاشی ها باشه و یا چی بهش میگن ؟ کف کابینت ها میگذارن . من خودم فوم کابینتی گرفتم یادم نمیاد اسم درستش چیه ؟

اگه خرید هام تموم بشه و فرصت داشته باشم باید برم کم کم وسایل خونه اشون رو جمع کنم . کمی دلهره ، کمی اضطراب ، کمی امید ،‌ کمی بی خیالی ، کمی فکر خوشحالی مامان ،‌ کمی فکر احسنت و تشویق دیگران (‌خودشیفتگی در من موج میزنه ) همه و همه این فکرها در سرم میپیچه .

تازه خرید هدیه برای مامانم هم مونده .هم کادوی برگشتش از حج و هم کادوی خونه جدیدش.

اولش که تصمیم گرفتیم منو و خواهرم مشترک یه چیزی بگیریم ،‌ دوباره قطعی ازش بپرسم که اگه اون هم اکی داد ،‌ برم کادو هم بخرم .

یادم می مونه تکمیل که شد عکس بگیرم و نشونتون بدم .

راستی بچه ها تو رو جون هر کسی دوست دارین ، هم مراقبت خودتون و خونوادتون باشین ، هم اطلاع رسانی کنید بقیه هم مواظب باشن .

بابای همکارم از منبع موثق خبر داد ،‌ متاسفانه یه راننده آژانس از خدا بی خبر ، به یه دختر 14 ساله با تهدید چاقو ،‌ ت ج //او // ز کرده .

از وقتی شنیدم کلافه ام . یعنب یه آژانس هم نمیشه اطمینان کرد .تو رو خدا مواظبت باشین .

تازه میدونین چه حکمی براش زدن ؟

15 سال حبس که با وثیقه 100 میلیونی هم آزاد شده و الآن داره راست راست میگرده .

من نمی دونم آیا 15 سال حبس با وثیقه ، تاوالان نابودی زندگی یه دختر 14 است . نه فقط اون دختر ،‌ نابودی کل خانوده اش .چه عذاب روحی باید بکشه .من فقط موندم چرا اون بچه رو با تهدید چاقو ؟

خیلی ها هستن که خودشون هم دلشون میخواد ، چرا این دختر بیچاره رو داغون کرده .

وقتی شنیدم ، گفتم نمی گم خدا سر خانوده ات بیاری .اگه خودت دختر داری یا خواهر داری ،‌ یا زن داری اون بیچاره ها چه گناهی کردن .من یکی که آرزو می کنم خدا چنان تقاصت رو بده ، به مصیبتی گرفتار بشی که یه عمر اسیرت کنه همونطور که تو یه عمر یه دختر رو اسیر بدبختی کردی

نظرات 9 + ارسال نظر
دانلود آهنگ جدید یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.topseda.ir/

عالیی

ممنون

پری یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

خسته نباشی عزیز دلم ....چقدر کار و خرید....یه سری جهیزیه شد واسه خودش ها......
منتظر عسکیم بی صبرانه.....یه نیم رخ هم از خودت باشه دیگه عالی میشه....
چه خبر بدی رزی جونم.....اره دیگه به آژانس و تاکسی هم نمیشه اطمینان کرد بخدا....یکی از دوستای خودم رو هم اینجا اذیت کردن تو ماشین طفلک درو باز کرد و پرید بیرون.....
وقتی اعدام نمیشن همین میشه دیگه.....بمیره ایشالا
راستی عسک قبلم رو گذاشتم خواستی بیا ببین

مرسی پری جونم .آره یه جهیزیه شد حسابی .
پری جون تو مراقب باش ، دانشجویی رفت و آمد می کنی .بیشتر حواست باشه.
اومدم

ارغوان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام خانومی خسته ناشی تموم وسایل ودوباره خونه نو مبارک انشالله به سلامتی همه چیز انجام میشه استرس نداشته باش مامانت بهت اعتماد داره که بر عهده تو گذاشته وگه نه میگفت بذار برگردم
واییییییییییییییییییییی خدا لعنتش کنه مملکت بی قانو به این میگن اون دعایی که کردی از ته دل میگم الهی آمین باز هم خدا لعنتش کنه مرتیکه پسته عوضی .....

سلام عزیز دلم .ممنونم ارغوان جون.
دیگه ازون قضیه نگو که اعصاب منم بهم ریخته

فهیمه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://jojofahimm.blogfa.com

مبارکا باشه خانوم خریدات ، دستت درد نکنه که اینقدر به فکری گلم
ایشالا مامان میاد و حسابی خوشحال میشه و به داشتن دختری چون تو افتخار میکنه

راست میگی افتخار میکنه ؟
این همون بخش تحسین دیگران هست که در وجودم موج میزنه دیگه

آلیس دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ

به به خانم خوش سلیقه دستت درد نکنه. خدا خواسته با این کار آمادت کنه که اگر خدا خواست و بهت دختر داد جهیزیه خریدن و یاد بگیری رزی جون.
الهییییییییییییییی بمیرم دلم کباب شد برای دل اون دختر بچه. الهی بمییییییییییییرم. انشالا خدا از پاش در بیاره

خدا از دهنت بشنوه .من عاشق دخترم .
واقعاً دل منم کباب شد .می بینی جامعه چقد بد شده .پریروز تو یه پست اونجوری گذاشتی ازون دختر فلک زده .امروز من .ببین دیگه چه خبرها میشه که ما نمی دونیم

زهرا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://negahetazeman.blogfa.com/

در روز عرفه، دست های خود را به سوی آن بی نیاز بالا می بریم
و پیوسته دعا می کنیم: خدایا! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان . . .
التمـــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــا
[گل][گل][گل]

الهی آمین

بانوی مهر سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://medaderangiii.blogfa.com/

عزیزم
به آژانس هم نمیشه اعتماد کرد
با این نوناشون ن ن
خدا اون مرد رو عقیم کنه خوبه

بله به هیچ کس نمیشه اطمینان کرد

م مهتاب سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

خسته نباشی گلم
مبارکه
ایشالا با تموم شدن کارها و خریدهاتون و دیدن نتیجه زحماتتون خستگیتون در میره

امشب برام فیلم هیس،دخترها فریاد نمیزنند رو تعریف کردن، کلی استرس اوره فیلمش اما در واقع حقایق تلخ جامعمونه
خدا خودش حفظ کنه هممون و بچه ها رو

منم تا شنیدم یاد فیلم هیس افتادم .حکایت خیلی غم انگیزیه .
پناه بر خدا .خدا پشت و پناه همه بچه ها و جوونهامون باشه

خانوم گل چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://24soor.blogfa.com/

سلام ادرس جدیدم
رمزمم قبلی

سلام عزیزم .ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد